Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Data: 2011-12-30 19:35:41
Autor: rAzor
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
Wbrew niezadowolonym pomrukom komuchów z UE i grandziarzy z EBC i MFW, borykający się z ciężkim kryzysem (wywołanym przez postkomunistyczne mendy) Węgrzy z zachowaniem w pełni praw i zasad demokracji przegłosowali pakiety ustaw reformujących bank centralny, ale też zrobili coś, co powinno się zrobić w Polsce już dawno.
Otóż:

"Węgierski parlament znowelizował w piątek również konstytucję. Zmiany wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2012. Partia socjalistyczna została uznana w nowelizacji za "organizację przestępczą" jako dziedziczka partii komunistycznej w związku z personalną ciągłością obu formacji.

Według nowych przepisów, jako legalna sukcesorka partii komunistycznej jest odpowiedzialna za zbrodnie komunistycznego reżimu. Na ich liście figurują: dławienie z pomocą sowiecką młodej demokracji węgierskiej pod koniec II wojny światowej, śmierć obywateli, skazywanie ich na roboty przymusowe i torturowanie, dyskryminowanie ze względu na pochodzenie, poglądy polityczne oraz szpiegowanie ich w życiu prywatnym. Partia komunistyczna została uznana za winną krwawego rozprawienia się z powstaniem w 1956 roku i zaprowadzonego po nim terroru."

Jak się chce to się da radę! Powtarzam - trzeba chcieć!

http://www.tvn24.pl/-1,1729719,0,1,ustawy-przyjete-wbrew-unii-i-mfw,wiadomosc.html
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-30 16:20:23
Autor: brat_olin
On 30 Dez., 19:35, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
Wbrew niezadowolonym pomrukom komuchów z UE i grandziarzy z EBC i MFW,
borykaj±cy się z ciężkim kryzysem (wywołanym przez postkomunistyczne
mendy) Węgrzy z zachowaniem w pełni praw i zasad demokracji
przegłosowali pakiety ustaw reformuj±cych bank centralny, ale też
zrobili co¶, co powinno się zrobić w Polsce już dawno.
Otóż:

"Węgierski parlament znowelizował w pi±tek również konstytucję. Zmiany
wchodz± w życie z dniem 1 stycznia 2012. Partia socjalistyczna została
uznana w nowelizacji za "organizację przestępcz±" jako dziedziczka
partii komunistycznej w zwi±zku z personaln± ci±gło¶ci± obu formacji.

Według nowych przepisów, jako legalna sukcesorka partii komunistycznej
jest odpowiedzialna za zbrodnie komunistycznego reżimu. Na ich li¶cie
figuruj±: dławienie z pomoc± sowieck± młodej demokracji węgierskiej pod
koniec II wojny ¶wiatowej, ¶mierć obywateli, skazywanie ich na roboty
przymusowe i torturowanie, dyskryminowanie ze względu na pochodzenie,
pogl±dy polityczne oraz szpiegowanie ich w życiu prywatnym. Partia
komunistyczna została uznana za winn± krwawego rozprawienia się z
[...]

Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 05:59:50
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 01:20:23 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piĽdziakom.
--
stevep

Data: 2011-12-31 02:34:31
Autor: brat_olin
stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piĽdziakom.

Stefan, nie unoscie sie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 11:52:16
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 11:34, brat_olin pisze:
[...]

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Data: 2011-12-31 03:47:11
Autor: brat_olin
On 31 Dez., 11:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Stefan, nie unoscie sie.

> --
> Smart questions to stupid answers

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Steve to Stefan, elementary.  A p. Stefan to juz
u Walow Jagiellonskich byl cytowany.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 16:05:25
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 12:47:11 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

On 31 Dez., 11:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Smart questions to stupid answers

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Steve to Stefan, elementary.  A p. Stefan to juz

A wał mi do tego, nie jednemu psu Azor.
--
stevep

Data: 2011-12-31 11:58:00
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 11:52, u2 pisze:
[...]

Wczesniej pizdzielec stevep wystepowal pod nikiem cyrkus :)

Data: 2011-12-31 16:04:31
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:58:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, nie podskakuj bo dostaniesz nazwisko, a imię może być np Srulek,  albo Mosiek.

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:03:03
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:52:16 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A ja widzę u2 -amerykański, szpiegowski samolot od Powersa.

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:01:07
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:34:31 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piĽdziakom.

Ależ sk±d, dzi¶ żaden reżim długo się nie utrzyma.

--
stevep

Data: 2011-12-31 11:29:26
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 01:20, brat_olin pisze:
Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

Sporo Zydow tam jednak sie uchowalo, choc wiekszosc szkopy wywiezli do
Auschwitz-Birkenau.

Data: 2011-12-31 15:55:52
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:29:26 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-31 01:20, brat_olin pisze:
Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

Sporo Zydow tam jednak sie uchowalo, choc wiekszosc szkopy wywiezli do
Auschwitz-Birkenau.

Aspirujesz do dokończenia dzieła Hitlera?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-30 19:43:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdl09q$9g6$1inews.gazeta.pl...
[...]

To bardzo źle wróży Węgrom. To jest początek końca.

Data: 2011-12-30 12:38:57
Autor: Antenka
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
On 30 Gru, 19:43, "Bogdan Idzikowski" i co¶, co

To bardzo Ľle wróży Węgrom. To jest pocz±tek końca.<

Czyj? Madziarskich komuchów? I  wła¶nie o to chodzi!

Antenka

Data: 2011-12-30 22:13:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:075d5aa6-d6c8-409e-8c9e-8111429e0ca3cs7g2000vbb.googlegroups.com...
On 30 Gru, 19:43, "Bogdan Idzikowski" i co¶, co

To bardzo Ľle wróży Węgrom. To jest pocz±tek końca.<

Czyj? Madziarskich komuchów? I  wła¶nie o to chodzi!

======================================

Orbana

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-31 13:10:56
Autor: rAzor
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
Użytkownik - Antenka napisał:
On 30 Gru, 19:43, "Bogdan Idzikowski" i coĹ›, co

To bardzo źle wróży Węgrom. To jest początek końca.<

Czyj? Madziarskich komuchĂłw? I  wĹ‚aĹ›nie o to chodzi!

Antenka

Idzikowskiemu chodzi o węgierską prawicę - lewackie przekaziory i wszecheuropejska lewica (TFU!) już zadba o to, żeby utrudnić Węgrom życie i Orbana albo mocno złapać za uzdę, albo zastosować wariant z sankcjami i wysiudaniem, tak jak to załatwiono z Austrią w przypadku koalicji FPO i Partii Ludowej w 2000 roku.

Data: 2011-12-30 19:53:38
Autor: abc
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
To bardzo źle wróży Węgrom. To jest początek końca.

Początek końca dominacji komuchów.

Data: 2011-12-30 20:11:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4efe08dd$0$1184$65785112news.neostrada.pl...
To bardzo źle wróży Węgrom. To jest początek końca.

Początek końca dominacji komuchów.

Pożyjemy, zobaczymy! To nie powinno trwać długo.

Data: 2011-12-30 23:30:29
Autor: [He®Sk]
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
On Fri, 30 Dec 2011 19:43:52 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jdl09q$9g6$1inews.gazeta.pl...
> [...]
>

> Jak się chce to się da radę! Powtarzam - trzeba chcieć!
>
> http://www.tvn24.pl/-1,1729719,0,1,ustawy-przyjete-wbrew-unii-i-mfw,wiadomosc.html

To bardzo Ľle wróży Węgrom. To jest pocz±tek końca.

razor wysmienicie zna sie na akumulatorach ;o)))))))))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 19:52:00
Autor: abc
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
Partia socjalistyczna została uznana w nowelizacji za "organizację
przestępczą" jako dziedziczka partii komunistycznej w związku z personalną
ciągłością obu formacji.

U nas zakamuflowanych dziedziczek partii komunistycznej jest kilka i pĂłki
co wszystkie one trzymajÄ… siÄ™ mocno.

Data: 2011-12-30 19:55:25
Autor: rAzor
Użytkownik - abc napisał:
Partia socjalistyczna została uznana w nowelizacji za "organizację
przestępczą" jako dziedziczka partii komunistycznej w związku z
personalnÄ…
ciągłością obu formacji.

U nas zakamuflowanych dziedziczek partii komunistycznej jest kilka i pĂłki
co wszystkie one trzymajÄ… siÄ™ mocno.

To wynik nieudanej dekomunizacji i "wzmacniania lewej nogi" przez WalizÄ™.

Data: 2011-12-31 05:58:33
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 19:55:25 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - abc napisał:
Partia socjalistyczna została uznana w nowelizacji za "organizację
przestępcz±" jako dziedziczka partii komunistycznej w zwi±zku z
personaln±
ci±gło¶ci± obu formacji.

U nas zakamuflowanych dziedziczek partii komunistycznej jest kilka i  póki
co wszystkie one trzymaj± się mocno.

To wynik nieudanej dekomunizacji i "wzmacniania lewej nogi" przez Walizę.

Ty sobie wzmocnij wszyskie cztery łapy Dupikowski.
--
stevep

Data: 2011-12-31 10:37:13
Autor: raff
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Czy ty ciuliku wiesz co to znaczy  !delete from "stevep" ?

R.

Data: 2011-12-31 15:50:10
Autor: stevep

Użytkownik - abc napisał:
[...]

A sam wiesz o co ci chodzi Kurwikowski?
--
stevep

Data: 2011-12-31 17:28:09
Autor: raff
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
On Sat, 31 Dec 2011 15:50:10 +0100, stevep

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Ręce opadaj±.

R.

Data: 2011-12-31 17:33:37
Autor: rAzor

Dnia 31-12-2011 o 10:37:13 raff<patagonia13@gazeta.pl>  napisaĹ‚(a):

Dnia 30-12-2011 o 19:55:25 rAzor<komuchy@na.kolyme.ru>  napisaĹ‚(a):

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Ty sobie wzmocnij wszyskie cztery Ĺ‚apy Dupikowski.

Czy ty ciuliku wiesz co to znaczy  !delete
from "stevep" ?

R.

A sam wiesz o co ci chodzi Kurwikowski?

Ręce opadają.

R.

A wsadź debila do sitka - przecież Pietrzykowski nic poza pierdzeniem nie ma do powiedzenia. Żadna strata.

Data: 2012-01-01 08:10:52
Autor: stevep

Użytkownik - abc napisał:
[...]

A wsadĽ debila do sitka - przecież Pietrzykowski nic poza pierdzeniem  nie ma do powiedzenia. Żadna strata.
Co to za zaszczyt Dupikowski być u debila w sitku. ;)

--
stevep

Data: 2012-01-01 08:37:44
Autor: raff
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Mam go jako !markread.

Taka czuje litosc dla tego starucha, ze nawet nie chce mi sie go
kopnac w dupe do sitka.

R.

Data: 2012-01-01 13:33:38
Autor: stevep

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Nie krępuj siuę Kurwikowski będe miał z jednym debilem mniej do czynienia.

--
stevep

Data: 2012-01-01 15:36:06
Autor: raff
[...]

Mowisz - masz. Bye, ciulu.

R.

Data: 2012-01-01 08:09:47
Autor: stevep

Użytkownik - abc napisał:
[...]

Bo co innego już dawno opadło, Kurwikowski.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-30 20:55:27
Autor: pluton
[...]

Ja sie nie zrzucam na Węgrów.

Nullification

Data: 2011-12-31 05:57:16
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 19:35:41 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

To znowu Orban, a nie Chińczycy, nie można za wami nad±żyć, ja tam  poczekam na pisowski Gabon.
--
stevep

Data: 2011-12-31 09:54:04
Autor: White Power
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
Czy Michnik planuje wybrać się do Budapesztu by ratować węgiersk± demokrację?

Data: 2011-12-31 15:53:34
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 10:54:04 White Power  <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Czy Michnik planuje wybrać się do Budapesztu by ratować węgiersk±  demokrację?

A nie mógłby¶ go wyręczyć, najwyżej weĽ jako psa gończego Dupikowskiego.   ;)

--
stevep

Data: 2012-01-01 12:56:50
Autor: Tzva Adonai
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Partia socjalistyczna zostala uznana w nowelizacji za "organizacje przestepcza"

W Polsce to by było niemożliwe, bo ponad połowa Polaków tęskni za PRL i
socjalizmem, a przemiany prawicowe kojarzy głównie z nędz±, bezrobociem,
masowymi samobójstwami i potężnym wyzyskiem...

Data: 2012-01-01 15:07:44
Autor: u2
W dniu 2012-01-01 13:56, Tzva Adonai pisze:
W Polsce to by było niemożliwe, bo ponad połowa Polaków tęskni za PRL i
socjalizmem, a przemiany prawicowe kojarzy głównie z nędz±, bezrobociem,
masowymi samobójstwami i potężnym wyzyskiem.

Tyle, ze to przeprowadzili teoretycy marksizmu - leninizmu jak prof.
Balcerowicz z razwiedka syjonistyczna na czele.

Data: 2012-01-01 16:12:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f0068b2$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówisz, że głupi naród wszystko kupi? Uważaj, żeby ten naród wpie...ol ci nie spu¶cił!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-02 05:02:02
Autor: stevep
Dnia 01-01-2012 o 15:07:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Rozumiem, że razwietka jest żydowska, a jaczejka rosyjska?

--
stevep

Brawo Madziarzy! Brawo Orban!