Brawo Madziarzy! Brawo Orban!

Data: 2011-12-30 16:20:23
Autor: brat_olin
Brawo Madziarzy! Brawo Orban!
On 30 Dez., 19:35, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
Wbrew niezadowolonym pomrukom komuchów z UE i grandziarzy z EBC i MFW,
borykający się z ciężkim kryzysem (wywołanym przez postkomunistyczne
mendy) Węgrzy z zachowaniem w pełni praw i zasad demokracji
przegłosowali pakiety ustaw reformujących bank centralny, ale też
zrobili coś, co powinno się zrobić w Polsce już dawno.
Otóż:

"Węgierski parlament znowelizował w piątek również konstytucję. Zmiany
wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2012. Partia socjalistyczna została
uznana w nowelizacji za "organizację przestępczą" jako dziedziczka
partii komunistycznej w związku z personalną ciągłością obu formacji.

Według nowych przepisów, jako legalna sukcesorka partii komunistycznej
jest odpowiedzialna za zbrodnie komunistycznego reżimu. Na ich liście
figurują: dławienie z pomocą sowiecką młodej demokracji węgierskiej pod
koniec II wojny światowej, śmierć obywateli, skazywanie ich na roboty
przymusowe i torturowanie, dyskryminowanie ze względu na pochodzenie,
poglądy polityczne oraz szpiegowanie ich w życiu prywatnym. Partia
komunistyczna została uznana za winną krwawego rozprawienia się z
powstaniem w 1956 roku i zaprowadzonego po nim terroru."

Jak się chce to się da radę! Powtarzam - trzeba chcieć!

http://www.tvn24.pl/-1,1729719,0,1,ustawy-przyjete-wbrew-unii-i-mfw,w...
--

Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 05:59:50
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 01:20:23 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piździakom.
--
stevep

Data: 2011-12-31 02:34:31
Autor: brat_olin
stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piździakom.

Stefan, nie unoscie sie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 11:52:16
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 11:34, brat_olin pisze:
[...]

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Data: 2011-12-31 03:47:11
Autor: brat_olin
On 31 Dez., 11:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Stefan, nie unoscie sie.

> --
> Smart questions to stupid answers

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Steve to Stefan, elementary.  A p. Stefan to juz
u Walow Jagiellonskich byl cytowany.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-31 16:05:25
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 12:47:11 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

On 31 Dez., 11:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Smart questions to stupid answers

Jaki Stefan ? Ja widze jakiegos stevep(izdzielca) :)

Steve to Stefan, elementary.  A p. Stefan to juz

A wał mi do tego, nie jednemu psu Azor.
--
stevep

Data: 2011-12-31 11:58:00
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 11:52, u2 pisze:
[...]

Wczesniej pizdzielec stevep wystepowal pod nikiem cyrkus :)

Data: 2011-12-31 16:04:31
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:58:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, nie podskakuj bo dostaniesz nazwisko, a imię może być np Srulek,  albo Mosiek.

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:03:03
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:52:16 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A ja widzę u2 -amerykański, szpiegowski samolot od Powersa.

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:01:07
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:34:31 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

To tam cenzura, nic w tym dziwnego, że Orban tak bliski piździakom.

Ależ skąd, dziś żaden reżim długo się nie utrzyma.

--
stevep

Data: 2011-12-31 11:29:26
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 01:20, brat_olin pisze:
Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

Sporo Zydow tam jednak sie uchowalo, choc wiekszosc szkopy wywiezli do
Auschwitz-Birkenau.

Data: 2011-12-31 15:55:52
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:29:26 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-31 01:20, brat_olin pisze:
Wegry nie maja GWna i WSI24.  To robi duza roznice.

Sporo Zydow tam jednak sie uchowalo, choc wiekszosc szkopy wywiezli do
Auschwitz-Birkenau.

Aspirujesz do dokończenia dzieła Hitlera?  :D

--
stevep

Brawo Madziarzy! Brawo Orban!