Brawo Orban!

Data: 2012-01-03 21:26:44
Autor: zdumiony
Brawo Orban!
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

Data: 2012-01-03 21:27:16
Autor: rAzor
Brawo Orban!
Użytkownik - zdumiony napisał:
Węgry mają nową konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

A lewactwo kwiczy! :-)
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-04 04:15:32
Autor: stevep
Brawo Orban!
Dnia 03-01-2012 o 21:27:16 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - zdumiony napisał:
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

A lewactwo kwiczy! :-)

Z rado¶ci Dupikowski.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-04 16:46:41
Autor: Leprechaun
Brawo Orban!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdvob3$e8c$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - zdumiony napisał:
Węgry mają nową konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

A lewactwo kwiczy! :-)

Jak zauważyłem kwiczą obserwator, u2, raff i teraz dołączyłes ty. Zgrabna trzódka. Kwiczcie. Kwiczcie!

BomBel

Data: 2012-01-05 11:27:30
Autor: Ja
Brawo Orban!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jdvob3$e8c$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - zdumiony napisał:
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

A lewactwo kwiczy! :-)

Akurat na wegrzech kwicza obywatele, bo bide Orban im wprowadzil jako nowy ustroj.
Ot taki typowy prawicowy oszolom

Data: 2012-01-05 12:18:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Orban!

Użytkownik "Ja" <ja@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je3ttm$ks9$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chyba lewicowy! Je¶li nie szanuje włsno¶ci prywatnej to lewicowy.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 12:41:17
Autor: jadrys
Brawo Orban!

Użytkownik "Ja" <ja@spam.pl> napisał w wiadomości news:je3ttm$ks9$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chyba lewicowy! Jeśli nie szanuje włsności prywatnej to lewicowy.

Jak to? Zarządził jakieś rekwizycje?

Data: 2012-01-05 16:33:17
Autor: Ja
Brawo Orban!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f05870d$0$1204
[...]

A to on nie szanuje wlasnosci? Mozesz powiedziec, gdzie ja to napisalem? Tak czytajac te prawicowe wypowiedzi, mam wrazenie, ze nie ma w nich zadnych konkretow, tylko jakies puste kretynskie hasla rzucone, zeby cos napisac, ale w rzeczywistosci pokazujace kompletna niewiedze i nieuctwo. To dotyczy nie tylko twojej wypowiedzi. Identycznie jest z PISowszczykami w telewizji, i innymi tekstami na grupach i forach.
Prawicowe oszolomy maja dwie klapy na oczach. Z jednej strony "prywatna wlasnosc" a z drugiej "kosciol". Ani o jednym nie maja wiekszego pojecia, ani o drugim. Bo im kasa oczy przyslania i blokuje myslenie. Ale klepia te swoje pustoslowia, klepia, i mysla, ze sa madrzy.
ehh...

Data: 2012-01-05 17:39:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Orban!

Użytkownik "Ja" <ja@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4fqv$u3n$1news.dialog.net.pl...

[...]

Może gdyby oszczędzal, a nie podwyższał podatki, to zmieniłbym zdanie.
Prawidłowo¶ci± lewicy jest podwyższanie podatków. D±ży do Białorusi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 18:55:19
Autor: Obserwator
Brawo Orban!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Może gdyby oszczędzal, a nie podwyższał podatki, to zmieniłbym zdanie.
Prawidłowo¶ci± lewicy jest podwyższanie podatków. D±ży do Białorusi.

a co robi rzad Tuska? Nadal nieprzytomny jestes, czy tylko klamiesz i krecisz
jak kazdy komuch?

*Rz±d podnosi podatki. Będ± drastyczne podwyżki cen.*

http://gospodarka.dziennik.pl/podatki/artykuly/367747,rzad-za-podwyzka-akcyzy-i-likwidacja-lokat-antybelkowych.html

...czyli zgodnie z twoja sugestia, rzad Tuska tez dazy do Bialorusi:)

Data: 2012-01-05 20:39:49
Autor: pluton
Brawo Orban!

*Rz±d podnosi podatki. Będ± drastyczne podwyżki cen.*

Na Wegrzech ?

Nullification

Data: 2012-01-05 19:50:04
Autor: Ja
Brawo Orban!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f05d23d$0$1445

Może gdyby oszczędzal, a nie podwyższał podatki, to zmieniłbym zdanie.
Prawidłowo¶ci± lewicy jest podwyższanie podatków. D±ży do Białorusi.

ty na prawde masz blade pojecie o tym, czym jest lewica, jak widze. Przez ostatnie 20 lat to wlasnie prawicowe rzady podnosily podatki, a lewicowe obnizaly. Jednak niewiedza...

Data: 2012-01-05 18:59:46
Autor: Obserwator
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany
Dwie główne pozytywne zmiany w polityce fiskalnej w mijaj±cym dziesięcioleciu
miały miejsce dzięki rz±dowi Leszka Millera, który obniżył podatek CIT z 27%
do 19% od 2004 roku, i Jarosława Kaczyńskiego, który obniżył najwyższ± stawkę
PIT z 40% do 32% od 2009 roku. Podatki obniżały zatem rz±dy postrzegane często jako gospodarczo lewicowe.

http://dyktaturaciemniakow.salon24.pl/167786,podatki-obnizal-miller-i-kaczynski

Data: 2012-01-05 19:02:35
Autor: Obserwator
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

To rowniez warto zacytowac: *Swoj± drog±, wydaje się, że stosunkowo mniejsze osłabienie wzrostu
gospodarczego w Polsce niż w innych państwach europejskich, którym tak bardzo
chwal± się rz±dz±cy, wynikło, między innymi, z pozytywnego efektu obniżenia
podatków dochodowych przez rz±d Kaczyńskiego.

Ciekaw± analogię je¶li chodzi o obniżanie podatków przez prawicę i lewicę
znajdujemy w powojennej historii USA. Słyszy się często o rewolucji podatkowej
Reagana, która jak wiadomo przyniosła bardzo pozytywne efekty gospodarcze.
Natomiast nie wszyscy wiedz±, że głębokich cięć podatkowych, i to na rzecz
najbogatszych podatników, dokonały też administracje Kennedy&#8217;ego i Clintona.
Jak widać dobr± politykę fiskaln± można prowadzić pod różnymi sztandarami.* --

Data: 2012-01-05 20:26:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4s4b$qv3$1inews.gazeta.pl...

[...]

I bardzo bogaci kupowali dwa obiady zamiast jednego?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 20:25:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4rv2$q5g$1inews.gazeta.pl...
[...]

To komu Kaczyński obniżył podatki? Najbiedniejszym? Czy bogatym, by¶my byli bogaci bogactwem jeszcze bogatszych?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 20:32:16
Autor: Maniek Karwanowicz
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany
On Thu, 5 Jan 2012 18:59:46 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Ten kij ma niestety dwa konce. Podane "sukcesy" tych dwóch panow s± zrodlem dzisiejszego zadluzenia. Szczegolnie tego drugiego liberala
za plecami Gilowskiej, wydatnie idacym na reke najbogatszym z
kolosalna obnizka PIT-u.. Ot, taka uroda myslicieli sekty. Bogaci sa
jeszcze bogatsi, biedniejsi sa bardziej biedni. Za to "liberal" Tusk
wydatnie walczy z koncernami farmaceutycznymi wiec "lewicowi" PISowcy
maja mu za zle.

Pomieszanie z poplataniem.

Data: 2012-01-05 20:05:10
Autor: Obserwator
Maniek Karwanowicz <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał(a):
> [...]

za plecami Gilowskiej, wydatnie idacym na reke najbogatszym z
kolosalna obnizka PIT-u..Ot, taka uroda myslicieli sekty.

wyglada na to, ze wypowiadasz sie na tematy o ktorych nie masz pojecia.
Na ekonomii zna sie taka sami ilosc ludzi jak i na leczeniu:)
A juz najwiecej maja do powiedzenia ci, co sami maja pusta kieszen.

Jako przeciwnik PiS, powinienes chociaz byc na biezaco z faktami, aby sie nie osmieszac. Napisac, ze partia opozycyjna to sekta, to niepowazne,
glupkowate i wlasnie sekciarskie.

Ja jako zwolennik partii opozycyjnej, staram sie byc na biezaco z informacjami
na temat partii rzadzacej, aby nie robic z siebie durnia.

Voila, PO ma program likwidacji PIT-ow.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/435966,Jest-program-PO-likwidacja-PITow-obnizka-VAT

[...]

z czym walczy rzad Tuska jesli chodzi o nowa ustawe refundacyjna, to jest
szeroko omawiane w prasie prawicowej i na portalach prawicowych, wiec komu i
po co chcesz wciskac kit?

Data: 2012-01-05 21:16:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4vpl$8lv$1inews.gazeta.pl...

Ale on ma rację PiS to sekta.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 22:12:58
Autor: Obserwator
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ale on ma rację PiS to sekta.

bredzisz jak zwykle Idzikowski. Kaczynski ci sie znowu objawil?

Data: 2012-01-05 23:28:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je579a$2qe$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ale on ma rację PiS to sekta.

bredzisz jak zwykle Idzikowski. Kaczynski ci sie znowu objawil?

Hi! Hi! Nic cię nie uwiera obsrywatorku?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 22:43:01
Autor: Obserwator
> [...]
> bredzisz jak zwykle Idzikowski. Kaczynski ci sie znowu objawil?

Hi! Hi! Nic cię nie uwiera obsrywatorku?

voila, reakcja chama, sekciarza i folksdojcza ktory reaguje glupawym smiechem,
bo kitu mu sie nie udaje wciskac.

Staryscie i glupiscie Idzikowski.

Data: 2012-01-05 23:54:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je591l$8nn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Hi! Hi! Nic cię nie uwiera obsrywatorku?

voila, reakcja chama, sekciarza i folksdojcza ktory reaguje glupawym smiechem,

Tak trzymać, obsrywatorku. Bawisz mnie chłoptasiu. Co jeszcze masz w garażu? Bo ja mam słonia w karafce.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 23:13:37
Autor: Obserwator
[...]

ty masz przede wszystkim kota.... w glowce:)

Data: 2012-01-06 05:19:18
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 21:16:16 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

Jako przeciwnik PiS, powinienes chociaz byc na biezaco z faktami, aby  sie
nie osmieszac. Napisac, ze partia opozycyjna to sekta, to niepowazne,

Klasyczna, zeby tylko guru nie ogłosił zbiorowego sepuku.
--
stevep

Data: 2012-01-05 20:38:37
Autor: Ja
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci

[...]

No popatrz. A ja myslalem, ze to zadluzenie zostalo po Gierku. Przez 20 lat nam to wmawiano. Kłamliwie.
Bo po Gierku zostało 40 miliardow dolarow, z czego za Rakowskiego umorzone zostało 50%, czyli w chwili
przemian Polska miała 20 miliardów dolarów długu. To s± grosze. Ale mało kto to pamięta, więc łatwo wieszać psy na Gierku.
A teraz okazalo sie, ze to po SLD? A przed SLD nie bylo zadluzenia?
Tak wlasnie jest w Polsce. Jak sie chce kogos opluc, to sie mu przykleja dlugi, socjalizm, komune, tragedie Smolenska i co tylko sie przypomni. I prawda w tym nie ma zadnego znaczenia.

Data: 2012-01-06 10:43:36
Autor: Maniek Karwanowicz
On Thu, 5 Jan 2012 20:38:37 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> wrote:

[...]

Oczywi¶cie. Rowniez po Gierku, Twoja ironia cokolwiek końska. Po prostu w notce kilkuzdaniowej trudno opisywac cale dzieje. Zreszt± domyslnie wynikalo z tresci tych kilku zdan, ktore tak trudno
przychodzi poniektorym zrozumiec. Napisze zatem w skrocie: WSZYSCY rzadzacy maja swoj udzial w tym dlugu, niemniej kazdy
indywidualny wklad ma tez indywidualny charakter. Ale nie miejsce tu na seminarium naukowe, bo poza wszystkim, z kim... Szkoda slow.
Klasa prozniacza ma jeden wyraz, pomaga glownie sobie robiac przy
okazji wode z mozgu swoim wyznawcom. Szczegolnie dobrze to sie
ognuiskuje przy wyznawcach sekciarskich.

Data: 2012-01-08 13:01:10
Autor: mkarwan
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany
Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i6gdg755l8dbq6m6pd6oepq972d9ij21jj4ax.com...

Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?
http://adolf.slask.pl/
http://nk.pl/school/76907/49

http://adolf.slask.pl/a_dodane/polbox_bater/batsil/kontakt.html
Bater-Silesia S.C.
40-881 Katowice
Bolesława Chrobrego 9/124
woj. ¶l±skie
tel. (032) 2544444
Ľródło http://www.orf.pl/index.php?go=woj&woj=%9Cl%B9skie&a=1293

http://pl-pl.facebook.com/people/Adolf-%C5%BBmudzin/100002727874500

Data: 2012-01-08 14:58:45
Autor: Maniek Karwanowicz
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany
On Sun, 8 Jan 2012 13:01:10 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Oprocz tego, ze jestes donosiciel, to w dodatku duren. Jak ci sie z tym zyje?

Wyjatkowa kanalia skrywajaca sie anonimowo, za to usilujaca dokopac
sie do innych.

Szukaj trufli dalej, wieprzu.,

Data: 2012-01-08 14:52:55
Autor: Obserwator
wrote:

> [...]
>
>http://pl-pl.facebook.com/people/Adolf-%C5%BBmudzin/100002727874500

Oprocz tego, ze jestes donosiciel, to w dodatku duren. Jak ci sie z tym zyje?

ty chyba nie wiesz dokladnie na czym polega donosicielstwo. Ubecja wlasnie to okreslenie celowo naduzywa i wypacza.

Bo donosicielstwo to byla wlasnie sztandarowa metoda niszczenia ludzi ktorzy naglasniali i nadal naglasniaja jej klamstwa. Palancie, przyjmujesz cudzy nick w sieci, klamiesz, oczerniasz i jeszcze smiesz komus kto sie przed takimi jak ty broni, zarzucac donosicielstwo?

A jebnij sie ty w ten swoj glupi zmudzki czerep, jelopie. --

Data: 2012-01-08 16:30:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Podatki obniżał Miller i Kaczyński Dwie główne pozytywne zmiany

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jecak7$592$1inews.gazeta.pl...
> [...]

smiesz komus kto sie przed takimi jak ty broni, zarzucac donosicielstwo?

A jebnij sie ty w ten swoj glupi zmudzki czerep, jelopie.

Obsrywatorek jest ekspertem od donosicielstwa!
Nikt jak on nie potrafi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-06 21:22:42
Autor: u2
W dniu 2012-01-05 19:59,  Obserwator pisze:
[...]

Z tym, ze Miller scentralizowal sluzbe zdrowia, co do dzisiaj odbija sie
czkawka w postaci pazernego NFZ.

Data: 2012-01-05 21:02:52
Autor: rAzor
Brawo Orban!
Użytkownik - Ja napisał:
UĹĽytkownik "rAzor"<komuchy@na.kolyme.ru>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Bidę Węgrom zafundował czerwony szmaciarz Gyurcsany - podciągnij się, zamiast wypisywac bezdenne głupoty. To co robi w tej chwili Orban to rozpaczliwe próby ratowania kraju po latach komunistycznego gnoju - inaczej się nie da.
I pamiętaj - boś w tym temacie też głupi - Orban i FIDESZ to wędgierskie odpowiedniki Tuska i PO. :-)
Tu teĹĽ siÄ™ podciÄ…gnij, poczytaj, posurfuj.

Data: 2012-01-05 21:07:01
Autor: Ja
Brawo Orban!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:je4vld$86s$1inews.gazeta.pl...

Bidę Węgrom zafundował czerwony szmaciarz Gyurcsany - podci±gnij się, zamiast wypisywac bezdenne głupoty. To co robi w tej chwili Orban to rozpaczliwe próby ratowania kraju po latach komunistycznego gnoju - inaczej się nie da.

Ooo przepraszam. Bide wegrom wprowadzily dinozaury, bo byly komuchami i zarly wszystko dookola.
Boze co za kretynizm.

I pamiętaj - bo¶ w tym temacie też głupi - Orban i FIDESZ to wędgierskie odpowiedniki Tuska i PO. :-)

No wlasnie. Gdzie tlko reke przylozy liberal, tam zaraz bida z nedza.

Data: 2012-01-05 23:03:05
Autor: rAzor
Brawo Orban!
Użytkownik - Ja napisał:
UĹĽytkownik "rAzor"<komuchy@na.koBym.ru>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

Bidę Węgrom zafundował czerwony szmaciarz Gyurcsany - podciągnij się,
zamiast wypisywac bezdenne głupoty. To co robi w tej chwili Orban to
rozpaczliwe prĂłby ratowania kraju po latach komunistycznego gnoju -
inaczej siÄ™ nie da.

Ooo przepraszam. Bide wegrom wprowadzily dinozaury, bo byly komuchami i
zarly wszystko dookola.
Boze co za kretynizm.

Taaaa - w dodatku napisany twoją własną rączką.

Data: 2012-01-06 04:30:54
Autor: stevep
Brawo Orban!
Dnia 05-01-2012 o 21:07:01 Ja <ja@spam.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisa³ w wiadomo¶ci

Bidê Wêgrom zafundowa³ czerwony szmaciarz Gyurcsany - podci±gnij siê,
zamiast wypisywac bezdenne gÂłupoty. To co robi w tej chwili Orban to
rozpaczliwe prĂłby ratowania kraju po latach komunistycznego gnoju -
inaczej siĂŞ nie da.

Ooo przepraszam. Bide wegrom wprowadzily dinozaury, bo byly komuchami i
zarly wszystko dookola.
Boze co za kretynizm.

I pamiêtaj - bo¶ w tym temacie te¿ g³upi - Orban i FIDESZ to wêdgierskie
odpowiedniki Tuska i PO. :-)

No wlasnie. Gdzie tlko reke przylozy liberal, tam zaraz bida z nedza.

Jadrys ma groĹşnego konkurenta w twojej osobie do tytuĹ‚u "jadrysa roku  2012".

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-05 21:26:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Orban!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je4vld$86s$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Ja napisał:
[...]

I zamiast ich wyciągać - pogrąża. Rządzi ponad półtora roku i jest coraz gorzej.

Data: 2012-01-06 04:29:33
Autor: stevep
Brawo Orban!
Dnia 05-01-2012 o 21:02:52  napisał(a):

Użytkownik - Ja napisał:
[...]

Tu też się podci±gnij, poczytaj, posurfuj.

To po co ten kretyn Orban tę schedę przej±ł, chce odegrać rolę  Arłukowicza, powiedz Dupikowski?
--
stevep

Data: 2012-01-06 12:40:03
Autor: Leprechaun
Brawo Orban!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7m7zjsu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Użytkownik - Ja napisał:
[...]

Ten dureń rAzor pewnie nigdy nie był na Węgrzech i nie widział tego "komunistycznego gnoju". Wałbrzyski dureń. http://wiadomosci.oriet.pl/1/34/1,110163/32/88/rAzor,item.html

BomBel

Data: 2012-01-06 11:21:14
Autor: pluton
Brawo Orban!
I pamiętaj - bo¶ w tym temacie też głupi - Orban i FIDESZ to wędgierskie
odpowiedniki Tuska i PO. :-)

Aaaa, to dlatego preziek chcial orbanizacji w Polsce.

Nullification

Data: 2012-01-03 21:41:19
Autor: Lorn
Brawo Orban!
W dniu 2012-01-03 21:26, zdumiony pisze:
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

Dyktatura pełn± gęb±... Marzy się Jarusiowi, marzy...

Data: 2012-01-03 22:07:41
Autor: raff
Brawo Orban!
On Tue, 03 Jan 2012 21:41:19 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2012-01-03 21:26, zdumiony pisze:
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

Dyktatura pełn± gęb±... Marzy się Jarusiowi, marzy...

Nowe "Przekazy dnia" Lorn dostał ? ;-)

R.

Data: 2012-01-04 04:17:04
Autor: stevep
Brawo Orban!

G-no mnie obchodzi co lorn dostał, a co w temacie?  :@

--
stevep

Data: 2012-01-04 16:45:41
Autor: Leprechaun
Brawo Orban!

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdvo9e$erl$1inews.gazeta.pl...
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

Przenosimy stolicę ?

BomBel

Data: 2012-01-04 21:42:54
Autor: kefirh
Brawo Orban!
W dniu 2012-01-04 16:45, Leprechaun pisze:

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
Węgry mają nową konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

Przenosimy stolicÄ™ ?

BomBel

Jeszcze tli siÄ™ w tobie Chamie resztka plemnipotencji.

k.

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Data: 2012-01-05 11:51:27
Autor: gabinka27
Brawo Orban!
On 3 Sty, 21:26, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
W gry maj now konstutucj .Orban spe nia wyborcze obietnice.

Nie bardzo widze podstawy do hurraoptymizmu. Zobaczymy , czy uda mu
sie wyci±gn±ć węgry z kryzysu.
To fakt, że do takiego stanu Węgry zostały doprowadzone przez
komunistów ale jak na razie nie widac niczego co mogłoby zachwycac. ja
tam z Węgrami bym sie nie zamienił.

Data: 2012-01-05 21:03:55
Autor: Ja
Brawo Orban!

Użytkownik <gabinka27@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ca30559c-3e83-4950-a30f-3f200bb6c48ch13g2000vbn.googlegroups.com...

No tak. Wyginiecie dinozaurow to tez wina komunistow. A nie krwozerczych zlodziejskich kapitalistow, ktorzy widza jeden sposob na szybkie dorobienie sie - okradanie szystkich i wszystkiego, z wlasnym panstwem na czele.

Data: 2012-01-05 23:08:25
Autor: rAzor
Brawo Orban!
[...]

sie wyciągnąć węgry z kryzysu.
To fakt, że do takiego stanu Węgry zostały doprowadzone przez
komunistów ale jak na razie nie widac niczego co mogłoby zachwycac. ja
tam z Węgrami bym sie nie zamienił.

Bo tu się nie ma na co zamieniać - bo mają gorzej od nas. (chyba) Sam fakt, że Orban próbuje wyciągnąć Węgry z dołka, jeszcze nie świadczy o tym, że mu się uda. Ale metody jakie obrał, drastyczne i wywołujące kwik u lewactwa wydają się być słuszne, bo w głównej mierze likwidują lub ograniczają to co kryzys wywołało.
Tyle, że otumaniałym lewakom na próżno można tłumaczyć, że to nie Orban jest sprawcą kryzysu, a przede wszystkim postkomuniści i banda pejsatych oszustów zza oceanu.

Data: 2012-01-05 22:26:33
Autor: Obserwator
Brawo Orban!
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): Tyle, że otumaniałym lewakom na próżno można tłumaczyć, że to nie Orban jest sprawc± kryzysu, a przede wszystkim postkomuni¶ci i banda pejsatych oszustów zza oceanu.

ups.....nie z za oceanu, tylko tubylcze, europejskie komucho-pejsy (vide zaangazowanie GW i komunistow polskich x szczegolnie o zydowskich korzeniach.

UE wcale nie jest korzystnym rozwiazaniem dla USA. Moze jacys lewaccy jankesi
sie tym pasjonuja i ten projek popieraja finansowo. Budowanie Euroazji to
pomysl ktory interesuje przede wszytkim Putina i ktory on zamierza
zrealizowac. Pisalem o tym.

Podobnie jest na Wegrzech, gdzie komunisci o zydowskich korzeniach torpeduja w tej chwili poczynania Fideszu i sekuja Orbana.

O sytuacji na Wegrzech mowi znawca tematu, prof. Jerzy Robert Nowak.
To starszy pan, wiec ma pewien problem z dykcja, ale warto go posluchac:

http://vod.gazetapolska.pl/846-prof-jerzy-robert-nowak-wegry-i-polska

Ps. napisales tez w jednym tekscie, ze Orban to taki wegierski Tusk. Nic
podobnego. Orban to patriota wegierski, a Tusk to kosmopolita ktory niszczy
Polske.

Data: 2012-01-05 23:20:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Orban!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je570q$20l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście. Nie jest sprawcą, tylko dobijaczem.

Data: 2012-01-06 05:02:25
Autor: stevep
Brawo Orban!
Dnia 05-01-2012 o 23:08:25  napisał(a):

[...]

Bo tu się nie ma na co zamieniać - bo maj± gorzej od nas. (chyba) Sam  fakt, że Orban próbuje wyci±gn±ć Węgry z dołka, jeszcze nie ¶wiadczy o  tym, że mu się uda. Ale metody jakie obrał, drastyczne i wywołuj±ce kwik  u lewactwa wydaj± się być słuszne, bo w głównej mierze likwiduj± lub  ograniczaj± to co kryzys wywołało.
Tyle, że otumaniałym lewakom na próżno można tłumaczyć, że to nie Orban  jest sprawc± kryzysu, a przede wszystkim postkomuni¶ci i banda pejsatych  oszustów zza oceanu.

Będzie sztandar wyprowadzić?
--
stevep

Data: 2012-01-05 19:39:46
Autor: pluton
Brawo Orban!
Węgry maj± now± konstutucję.Orban spełnia wyborcze obietnice.

80% zadluzenie i 27% wat tez obiecywal ?

Nullification

Data: 2012-01-06 20:58:51
Autor: Krzysztof
Brawo Orban!
Data: 2012-01-06 20:07:32
Autor: Obserwator
Brawo Orban!
Krzysztof <tralalala@nietenadres.pl> napisał(a):
Brawo!!!

jak nie kijem to go pala. Prawda durny funkcjonariuszu z gazwyb?

Data: 2012-01-06 21:48:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Orban!

Użytkownik "Krzysztof" <tralalala@nietenadres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je7jps$rgl$1inews.gazeta.pl...
Brawo!!!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10921056,Walutowa_panika_na_Wegrzech__Masowo_wymieniaja_forinty.html
Je¶li odrzucimy wszelkie uprzedzenia polityczne i przyjrzymy się obiektywnie rz±dom Orbana, zobaczymy to:

Orban rz±dzi ponad 1,5 roku - po takim okresie w gospodarce powinny ujawnić się zmiany, pozytywne lub negatywne. Je¶li teraz Orban podwyższa VAT o 2% i uzależnia od siebie bank centralny zrażaj±c MFW i wykonuje wiele populistycznych ruchów chc±c uzyskać poparcie w ¶ród Węgrów, to znaczy, że jest Ľle.

Czas pokaże, jak Ľle.