Brawo Palikot!

Data: 2010-01-20 19:19:12
Autor: boukun
Brawo Palikot!
PiS, Kamiński i to ich całe CBA to spisek, intryga i spreparowane afery na użytek polityczny....
Brawo, widzę, że co niektórzy politycy uczą się ode mnie politycznej wyobraźni...

Zawsze mówiłem i będę mówił, że PiS to jest najgorsze, co Polskę po wojnie spotkało. Ta organizacja musi zniknąć z polskiej sceny politycznej. Nigdy więcej PiS!
--
boukun

Mówię wam, nie wiem czy byście wytrzymali. Ale ci ludzie chodzący do kościoła nieraz, przystępując do Komunii tak są głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli. - O. T. Rydzyk

Data: 2010-01-20 19:24:33
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 19:19, boukun pisze:

> Zawsze mówiłem i będę mówił, że PiS to jest najgorsze, co Polskę po
> wojnie spotkało. Ta organizacja musi zniknąć z polskiej sceny
> politycznej. Nigdy więcej PiS!

PO-dejrzewam, że to jednak PO jest najgorszym co Polaków spotkało po
1989 roku. Najgorszy rząd ostatniego 20-lecia. Kłamstwa, kłamstwa ,
kłamstwa. Tylko to można usłyszeć od członków (pardon za określenie)
partii pustych obietnic, czyli PO.

Data: 2010-01-20 19:26:39
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7htp$sk6$5atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

1989 roku. Najgorszy rząd ostatniego 20-lecia. Kłamstwa, kłamstwa ,
kłamstwa. Tylko to można usłyszeć od członków (pardon za określenie)

Przestań pieprzyć, wolę leniuchów i nierobów, od policji politycznej i
nafaszerowanego państwa wszelkimi służbami specjalnymi od inwigilowania
społeczeństwa i wrabiania każdego kto popadnie w wyprodukowane przez te służby
przestępstwa...

boukun

Data: 2010-01-20 19:46:46
Autor: jacek_placek01
Brawo Palikot!
A zauwazyles co sie dzieje za PO jesli chodzi o inwigilację, o przechowywanie inf do kogo jakie maila wysylasz, dzwonisz itp.
Nie mowie ze PIS bylby w tym lepszy, pewnie nie , ale PO to tacy niby wolnosciowcy ale tak naprawde niezli totalniacy

Data: 2010-01-20 20:02:43
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "jacek_placek01" <jacek@polska.pl> napisał w wiadomości news:hj7jno$11t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie wątpię w to, ale robią to spokojnie, bez hucpy i pokazówki, żadnych konferencji typu Ziobro z komórką i kamerami podglądającymi Kaczmarka w hotelu. PO widocznie nie potrzebuje siębie w tak niski sposób uwiarygadniać. To co Było za przestępczej organizacji poliotycznej PiS, to przechodziło wszelkie pojęcie. Nigdy więcej PiS!!!

boukun

Data: 2010-01-20 20:06:56
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 20:02, boukun pisze:

[...]

Jasne, ty wolisz wykańczać po cichu, bez zbędnego hałasu. Model
stalinowski jest dla ciebie najwyższym ideałem :)

Data: 2010-01-20 20:10:23
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7kd9$6mi$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie to co robiło PiS pod wodzą Jarusia, Ziobry i Kamińskiego, to był iście model stalinowski. Bóg jeden wie, czym by się to skończyło, gdyby Samoobrona i LPR nie otrząsnęły się z tego, co oni z tymi przestepcami robią...

To było po prostu chore!!! Tego nie szło oglądać i zdzierżyć... Taki chaos każdemu Polakowi się odbił na zdrowiu...

boukun

Data: 2010-01-20 20:25:45
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj7kk8$7eo$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
tylko kapusiom, boukun ty jakis wtedy zagrozony byles. ciekawe dlaczego wypuscili cie do niemiec...miales kapowac?
awe

Data: 2010-01-20 20:54:13
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7l6e$f3q$1news.onet.pl...

[...]

Awe, to ciebie przerasta młodzieńcze, zajmij się lepiej czymś pożytecznym, bo sam sobie szkodzisz... Kto co miał kogo nie wypuszczać w 1987 roku?

boukun

Data: 2010-01-20 22:31:57
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj7nmo$41u$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ja tam nie wiem, tylko albo masz cos z glowa albo nieczyste sumienie jak kawecki
awe

Data: 2010-01-21 00:36:39
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7sjm$6oi$1news.onet.pl...

[...]

Ale za tobą to już nawet psychiatra i całe konsylium nie dojdzie...

boukun

Data: 2010-01-21 16:35:04
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj84na$fpb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

na szczescie nie musi. nie stanowie zagrozenia dla otoczenia, a wy boukun to juz tacy bezpieczni jak ja nie jestescie. co wiecej nawet wasz misio musi sie was obawiac..., a co dopiero ludzie..

Data: 2010-01-21 18:28:43
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj9s2b$r1f$1news.onet.pl...

[...]

Widzę, że stajesz się zazdrosny o "Misia", a misiu, jak to misiu, sam się lubi biczwać...
Przynudzasz bez sensu awe...

boukun

Data: 2010-01-21 20:09:11
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja31g$6b4$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
ja wiem ze ty masz na swoim punkcie jobsa ale to normalne w przypadku takich jak ty, jednak moj drogi z tym misiem to zupelnie ci sie popierdolilo.
wiesz ja nawet w dziecinstwie nie bawilem sie misiami, a ci to zostalo do dzis...zdziecinniales na stare lata.chlopie wez sie za siebie bo ci cos na dekiel wali
awe

Data: 2010-01-20 20:26:28
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 20:10, boukun pisze:

[...]

Współczuję, widać, żeś chory. Andrzejowi L. nie stała się krzywda, bo
został pewnie poinformowany o prowokacji. A porównaj co się dzieje w
obecnym rządzie : afera hazardowa to nie wymysł PiS-u. To się dzieje
naprawdę.

Data: 2010-01-20 20:57:22
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7lht$942$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Już ci napisałem dziecino, nie baw się w politykę, bo kto się polityką para, ten od polityki ginie...

W Fundacji Batorego bardzo jasno została wyłożona doktryna polityczna PiS.
Na scenie politycznej ma pozostać PO (Platforma Obywatelska), PiS (Prawo i Sprawiedliwość) oraz postkomuniści (pod szyldem SLD lub jakimkolwiek innym), bo ich się nie da wyeliminować ze sceny politycznej.
Można i trzeba za to wyeliminować innych. Ze sceny politycznej muszą zejść wszyscy inni, którzy nie mieli nic wspólnego z okrągłym stołem, z Układem Europejskim z 1991 r., no i dalszym wpychaniem Polski w objęcia Brukseli. No i nie mogą dojść do głosu siły szczeropolskie.
Stąd te ciągłe ataki na LPR - w pierwszej kolejności, taka taktyka typu salami -, a w drugiej kolejności na Samoobronę. Straszenie przyspieszonymi wyborami, marginalizowanie na przeróżne sposoby. Przyjęcie retoryki narodowej i udawanie radykałów.
I nie chodzi tutaj w istocie o te partie. Chodzi o to, aby nie dopuścić do uruchomienia procesu, w którym przy urnie wyborczej spotkałyby się z sobą dwie wielkie grupy społeczeństwa - całkowicie wykluczeni z częściowo wykluczonymi - bo nastałyby rządy radykałów.
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=692:fundacja-batorego-kaczynski&catid=65:masoneria&Itemid=27

boukun

Data: 2010-01-20 21:05:37
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 20:57, boukun pisze:

[...]

Tego wcale nie byłbym taki pewien. Komuniści podobnie jak faszyści
uważali, że bedą rządzić tysiąclecia, a tymczasem faszyści polegli po
krótkiej wojnie, a komuniści przetrzymali tylko 70 lat w sowietlandzie :)

Data: 2010-01-20 21:10:08
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7obi$4j7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale na razie tak jest, jak sobie zaplanowali faryzeusze z PiS w Fundacji Batorego. A teraz zadaj sobie głośno pytanie, jak to się stało, że Kiszczak zaprosił do stołu Kaczyńskiego, skąd ci ludzie się wzięli w polityce, dlaczego bez mydła wchodzą Żydom mi Amerykanom?

boukun

Data: 2010-01-20 21:38:39
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 21:10, boukun pisze:

[...]

A ty znowu o Żydach. Jankesi to nie Żydzi. Wchodzenie w 4 litery
jankesom uważam za naganne, ale to nie ja rządzę. Wątpię jednak, aby to
był spisek tylko polska racja stanu, mocno jednak nadwyrężona przez
jankesów przez ostatnie 10 lat.

Data: 2010-01-21 00:33:22
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7q9h$65d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale masz złudną nadzieję, że masz jakikolwiek wpływ na rządzenie i się niepotrzebnie podniecasz... I jak zwykle, jesteś w błędzie, co do polskiej racji stanu...

boukun

Data: 2010-01-20 22:33:19
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj7ok0$50j$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

boukun pierdolisz juz jak potluczony, to juz ten twoj misio ma wiecej rozumku niz ty
awe

Data: 2010-01-21 00:34:04
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7sm7$71u$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego zakrzykujesz rzeczywistość? Kto ci to zrobił?

boukun

Data: 2010-01-21 16:33:54
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj84ig$fo7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
rzeczywistosc w twoim przypadku - daj spokoj bo ze smiechu nie mam zamiaru umierac
awe

Data: 2010-01-21 17:20:36
Autor: cirrus
Brawo Palikot!
[...]

A co się dzieje naprawdę, sprecyzuj, powstała jakaś niekorzystna ustawa, ktoś wziął łapówkę, to nie afera, to czysty wymysł PiS-u, a jej symbolem jest "Pędzący Królik", bo jak dogonić takiego rozpędzonego królika?

--
stevep

Data: 2010-01-21 17:32:45
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-21 17:20, cirrus pisze:

A co się dzieje naprawdę, sprecyzuj, powstała jakaś niekorzystna ustawa, ktoś wziął łapówkę, to nie afera, to czysty wymysł PiS-u, a jej symbolem jest "Pędzący Królik", bo jak dogonić takiego rozpędzonego królika?

Zaraz, zaraz, gdyby wszystko było okey to by Donek tak nie dymisjonował
na siłę swoich przybocznych. Osobiście uważam, że obecna ustawa
hazardowa to knot.

Data: 2010-01-20 20:05:24
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 19:46, jacek_placek01 pisze:
[...]

Widać to m.in. po tym jak wykończyli Cimoszkę w poprzednich wyborach
prezydenckich. A jak Donek wykończył dwóch tenorów w biegu po władzuchnę
to też niewąskie totalniactwo.

Data: 2010-01-20 20:12:00
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7kac$6mi$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To źlwe? To dobrze! Jesteś za tzw. komuchami, dziećmi prominentnych komunistów z dawnej postsowieckiej epoki? Goldschmidt ci się podoba?

boukun

Data: 2010-01-20 20:27:37
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 20:12, boukun pisze:

[...]

Weź nie ściemniaj. Lubisz wszystko zwalać na Żydów, kiedy tak naprawdę
to inni rządzą.

Data: 2010-01-20 20:58:52
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7lk1$942$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kto rządzi, to mądrzy ludzie wiedzą doskonale. Możesz mieć na swoją zgubę nadzieję, że ludzie mają jednak krótką pamięć, wide 3% Geremek i Buzek, których udało się potem wmówić społeczeństwu jako autorytety...

boukun

Data: 2010-01-20 21:06:32
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 20:58, boukun pisze:

[...]

PrzecieĹź Geremek nie Ĺźyje, a Buzek to Ĺźaden Ĺťyd, to Niemiec :)

Data: 2010-01-20 21:12:28
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7od9$4j7$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale Geremka tak jak i Buzka ludzie swego czasu wykluczyli z polityki, nie dając im nawet 3% pparcia, krótko potem jednak za namową mediów uwierzyli.... chum wie w co? i dali im koryto w Eurokołchozie... Bucek jest tym, kim jest, został przez Zachód sowicie wynagrodzony, za to co sprzedał...

boukun

Data: 2010-01-20 21:40:41
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 21:12, boukun pisze:

[...]

Gdyby wyborcy nie ufali Buzkowi to nigdy nie wszedłby do europarlamentu.
A zagłosowało na niego najwięcej. Póki co w Polsce nie fałszuje się
wyborĂłw tak jak w Rosji :)

Data: 2010-01-20 21:48:06
Autor: abc
Brawo Palikot!
Póki co w Polsce nie fałszuje się
wyborów tak jak w Rosji :)

Nie ma takiej potrzeby, bo składniki menu wyborczego są tak starannie
dobrane, że przy danym zestawie kandydatów wynik rzeczywisty bardzo niewiele
odbiega od projektowanego przez układaczy tego menu.

Data: 2010-01-20 21:54:30
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 21:48, abc pisze:
[...]

Lepsza demokracja z poszanowaniem praw człowieka niż dyktatura
proletariatu lub monarchia, która deprawuje jednostki oraz pozbawia
obywateli ich godności.

Data: 2010-01-20 21:57:03
Autor: abc
Brawo Palikot!
[...]

Monarchia czerpie swe źródła z religii i moralności, a demokracja nie uznaje
żadnych zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje.

Władza Króla pochodzi od Boga, a władza demokratyczna od ludzi.

W Monarchii prawo oparte jest o ponadczasowe Prawo Boże, czyli moralność i
prawo naturalne, a w demokracji prawo jest relatywne. Monarchia jest odporna
na zmienne kaprysy ludu, a demokracja nie.

Władza powinna mieć Autorytet (w Monarchii ma). W demokracji nigdy nie
będzie mieć autorytetu ktoś, kto zdobył władzę metodą podlizywania się
motłochowi.

Monarchia jest ustrojem naturalnym, nie wymyślonym przez nikogo
teoretycznie. Dlatego jest najlepiej dostosowana do natury człowieka.

Monarchia sprzyja zgodzie i solidarności między ludźmi - poddani króla
stanowią monolit. W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię na
wewnętrzne walki, zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Monarchia jest piękna, a demokracja obrzydliwa.

Data: 2010-01-20 22:05:21
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-20 21:57, abc pisze:

Monarchia czerpie swe źródła z religii i moralności, a demokracja nie uznaje
żadnych zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje.

Bardzo trywializujesz pojęcie demokracji. Poza tym demokracja jest
piękna , a monarchia, z reguły, jest obrzydliwa :)

Data: 2010-01-20 22:45:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Brawo Palikot!

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

na
wewnętrzne walki, zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Monarchia jest piękna, a demokracja obrzydliwa.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

  :-)

  AR

Data: 2010-01-21 00:28:48
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7qmv$li3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale w Polsce nie ma demokracji, ta była w starożytnej Grecji. Tu mamy dupokrację, co niektórzy nazywają ją wprost, judeokracją...

Data: 2010-01-21 00:27:07
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj7qdb$65d$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak to ujął ostatnio o. Tadeusz w zapędzie (mam w sygnaturce)... Ludzie to przeważnie ciemna masa, matoły zwykłe, dlatego Polska jest jednym z najbiedniejszych i najbardziej zniewolonych krajów w Europie.

Data: 2010-01-21 17:22:31
Autor: cirrus
Brawo Palikot!
[...]

Wykończyli go, ale przeżył, a do PiS-u nie chce bo to byłby jego koniec.

--
stevep

Data: 2010-01-21 17:33:30
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-21 17:22, cirrus pisze:

Wykończyli go, ale przeżył, a do PiS-u nie chce bo to byłby jego koniec.

Do PO też mu nieśpieszno.

Data: 2010-01-21 17:16:20
Autor: cirrus
Brawo Palikot!
[...]

A ty największy kretyn psp.

--
stevep

Data: 2010-01-21 17:34:10
Autor: u2
Brawo Palikot!
W dniu 2010-01-21 17:16, cirrus pisze:

A ty największy kretyn psp.

Każdy sądzi po sobie. A nie każdy jest tobie podobny :)

Data: 2010-01-20 20:23:53
Autor: awe
Brawo Palikot!
Bo jestes debil po zderzeniu z czolgiem wiec mozesz twierdzic co chcesz, tylko co z tego
awe

Data: 2010-01-20 21:00:12
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7l2u$erq$1news.onet.pl...
Bo jestes debil po zderzeniu z czolgiem wiec mozesz twierdzic co chcesz, tylko co z tego
awe

Fakty, fakty i jeszcze raz fakty, tu nie piaskownica awe... Szkodzisz sobie i swoim ewentualnym, przyszłym pokoleniom...

boukun

Data: 2010-01-20 22:35:16
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj7o1u$4e6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

nigdy nie pomylilem sie ani co do osob, ani co do oceny sytuacji wiec darujmy sobie te dyskusje. zauwazylem ze od paru miesiecy stajesz sie skrajnym idiota...gdybysmy mieli barac takich jak ty pod uwage to skonczylibysmy jak ten motloch na haiti. Tylko PiS...na razie przynajmniej, a potem nie wiem.
awe

Data: 2010-01-21 00:30:26
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7spr$7bb$1news.onet.pl...

[...]

A zę nie bierzecie przykładu z takich jak ja, skończyliście na śmietniku i Polska jest najbardziej dziadowskim krajem w Europie...

boukun

Data: 2010-01-21 16:37:07
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj84bl$fmc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
dobra bokun nie wiesz ze twoim problemem jest to ze za duzo czasu spedzasz z dziecmi ktore wierza w to co mowisz bo sa dziecmi...a tu raczej dzieci nie pisuja.
ostatnio pojawil sie na salonie24 palikot i go tam zapalikotowano...nie idzcie ta droga
awe

Data: 2010-01-20 21:18:32
Autor: Artur Borubar
Brawo Palikot!

[...]

Tu nie potrzeba wyobraźni, wystarczy uważnie prześledzic co się działo w ostatnim czasie.

Zawsze mówiłem i będę mówił, że PiS to jest najgorsze, co Polskę po wojnie spotkało. Ta organizacja musi zniknąć z polskiej sceny politycznej. Nigdy więcej PiS!

Pisuarowcy to hołota najgorszego autoramentu, której tylko raz mogło się udac wygrac wybory.

Przemek

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-20 22:23:33
Autor: Andrzej Kokakolski
Brawo Palikot!
Wlasnie, czy widzi Pan jak ten Rydzyk sie myli?
Pan na przyklad nie chodzi do kosciola a tez... przechodzi ludzkie pojęcie

AK