Brawo Palikot!

Data: 2010-01-20 20:23:53
Autor: awe
Brawo Palikot!
Bo jestes debil po zderzeniu z czolgiem wiec mozesz twierdzic co chcesz, tylko co z tego
awe

Data: 2010-01-20 21:00:12
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7l2u$erq$1news.onet.pl...
Bo jestes debil po zderzeniu z czolgiem wiec mozesz twierdzic co chcesz, tylko co z tego
awe

Fakty, fakty i jeszcze raz fakty, tu nie piaskownica awe... Szkodzisz sobie i swoim ewentualnym, przyszłym pokoleniom...

boukun

Data: 2010-01-20 22:35:16
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj7o1u$4e6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
nigdy nie pomylilem sie ani co do osob, ani co do oceny sytuacji wiec darujmy sobie te dyskusje. zauwazylem ze od paru miesiecy stajesz sie skrajnym idiota...gdybysmy mieli barac takich jak ty pod uwage to skonczylibysmy jak ten motloch na haiti. Tylko PiS...na razie przynajmniej, a potem nie wiem.
awe

Data: 2010-01-21 00:30:26
Autor: boukun
Brawo Palikot!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj7spr$7bb$1news.onet.pl...

[...]

A zę nie bierzecie przykładu z takich jak ja, skończyliście na śmietniku i Polska jest najbardziej dziadowskim krajem w Europie...

boukun

Data: 2010-01-21 16:37:07
Autor: awe
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj84bl$fmc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

dobra bokun nie wiesz ze twoim problemem jest to ze za duzo czasu spedzasz z dziecmi ktore wierza w to co mowisz bo sa dziecmi...a tu raczej dzieci nie pisuja.
ostatnio pojawil sie na salonie24 palikot i go tam zapalikotowano...nie idzcie ta droga
awe

Brawo Palikot!