Brawo Palikot!

Data: 2010-01-20 21:18:32
Autor: Artur Borubar
Brawo Palikot!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

PiS, Kamiński i to ich całe CBA to spisek, intryga i spreparowane afery na użytek polityczny....
Brawo, widzę, że co niektórzy politycy uczą się ode mnie politycznej wyobraźni...

Tu nie potrzeba wyobraźni, wystarczy uważnie prześledzic co się działo w ostatnim czasie.

Zawsze mówiłem i będę mówił, że PiS to jest najgorsze, co Polskę po wojnie spotkało. Ta organizacja musi zniknąć z polskiej sceny politycznej. Nigdy więcej PiS!

Pisuarowcy to hołota najgorszego autoramentu, której tylko raz mogło się udac wygrac wybory.

Przemek

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Brawo Palikot!