Brawo Pani Henryka Krzywonos!!!

Data: 2010-08-30 21:41:36
Autor: Kaczysta
Brawo Pani Henryka Krzywonos!!!
Pani Krzywonos wyraźnie przeciez powiedziała (ze trzy chba razy), aby Jarosław Kaczyński nie buntował ludzi przeciwko sobie. Nie bardzo wiem, o co tej tłustej kobiecie chodzi? Nie wydaje mi się, aby J. Kaczyński buntował ludzi przeciw sobie - raczej przeciwnie: zjednuje sobie szeregi Solidarności, co najwyżej buntuje ludzi przeciwko tym wszystkim, którzy zaprzedali i zdradzili idee "Solidarności" z 1980 roku.
AZ

Brawo Pani Henryka Krzywonos!!!