Brawo Panie Kaczyński

Data: 2017-08-22 15:10:20
Autor: boukun
Brawo Panie Kaczyński
Konflikt między Kaczyńskim i Poroszenką? Przecieki z nieoficjalnego spotkania
"Na nieformalnym spotkaniu z Petro Poroszenką w Warszawie Jarosław Kaczyński bezpośrednio oskarżył Ukrainę o chamski brak wdzięczności" - donosi ukraiński tygodnik.

Jurij Opoka, autor artykułu w tygodniku "Zerkało nedeli" pisze, że między prezydentem Ukrainy Petro Poroszenko a liderem Prawa i Sprawiedliwości Jarosławem Kaczyńskim doszło do kłótni o gloryfikację UPA.

Zdaniem publicysty, rząd PiS zaostrza kurs polityki międzynarodowej - świadczyć ma o tym rezolucja parlamentu ws. Wołynia czy pomysł umieszczenia na grafice w nowych paszportach wileńskiej Ostrej Bramy czy cmentarza Orląt Lwowskich. Kwestia reparacji wojennych, czyli zarzuty pod adresem Niemiec, które padają z ust polityków PiS, z prezesem na czele, również są - według Opoki - elementem odchodzenia od "pedagogiki wstydu".

Istotne w kontekście polityki Kaczyńskiego jest przekonanie, ze jego brat Lech zginął w katastrofie smoleńskiej przez Władimira Putina - podkreśla dziennikarz.

Zdaniem Opoki, "na nieformalnym spotkaniu z Petro Poroszenką w Warszawie Jarosław Kaczyński bezpośrednio oskarżył Ukrainę o chamski brak wdzięczności". Według gazety Kaczyński twierdzi, że prezydent został zabity właśnie ze względu na jego zaangażowanie na Wschodzie. "A Ukraina reaguje na to heroizacją UPA" - czytamy w tygodniku, który podkreśla, że ścisłą współpracę z Ukrainą zastąpiła w polskiej polityce zagranicznej idea "Trójmorza".

https://wiadomosci.wp.pl/konflikt-miedzy-kaczynskim-i-poroszenka-przecieki-z-nieoficjalnego-spotkania-6157877378332289a

mnb
3h temu

Wreszcie ktoś uświadomił Poroszenkę, że ta "przyjażń" odbywa się tylko w 1 stronę. Nie widzę tu żadnego nietaktu J.K. Ciekawe czy wyjaśnili już atak na polską ambasadę na U. ?

wert
4h temu

Brawo Panie Kaczyński,też jestem tego samego zdania.Pomagamy a Ukraińcy nakładają embargo na nasze towary itd.Czy warto "upominać się" o taki kraj,gdzie i tak Bandera jest bohaterem,bo dla nas Dzierżyński nim nie jest.Może zastosować się do powiedzenia(przysłowia)"A moja chata skraja"

Data: 2017-08-22 15:44:37
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 15:10 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Jedyny przyjazny gest Ukraińca wobec Polski:
https://www.youtube.com/watch?v=mW043HD_Mnc

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 16:36:30
Autor: Lord Donate
Brawo Panie Kaczyński

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:onhaft$1mc1$1gioia.aioe.org...
[...]

A było tak pięknie! https://www.youtube.com/watch?v=uO0y8rhGavk

CL

Data: 2017-08-22 17:00:21
Autor: silvio balconetti
Brawo Panie Kaczyński
Am 22.08.2017 um 16:36 schrieb Lord Donate:

[...]

Zostali mu jeszcze jacys sasiedzi do obrazania? :-) Bialorus! :-) A dalsi kandydaci? Szwedzi i Dunczycy cos z nim polemizowali. Proponowalbym Austriakow (mieli Adolfa), Wlochow, Hiszpanow, Portugalczykow, Szwajcarow, Norwegie, Islandie tudziez San Marino, Liechtenstein (tez jakby Niemcy?), Monako, Andora. Zamilcze o Baltach (z Litwa cos nie bardzo), Rumunia i Balkanami, bo z nimi ponoc ma byc Miedzymorze. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-08-22 08:42:57
Autor: japanizer
Brawo Panie Kaczyński
On Wednesday, August 23, 2017 at 12:00:22 AM UTC+9, silvio balconetti wrote:
> [...]
>
> CL

Zostali mu jeszcze jacys sasiedzi do obrazania? :-) Bialorus! :-)

Białoruś to kraj sterowany przez Putina - a szefa z Rosji przecież pisiorki nie obrażą.

Ba, nawet prezent mają małe pisiorki dla Łukaszenki i Putina:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-zabiera-kase-bielsatowi-prezent-dla-putina-i-lukaszenki/28sxybq

  MSZ, który dotąd w znacznej części dotował Biełsat, rozwiązał umowę o   finansowanie stacji.
  Zamknięcie opozycyjnej stacji to prezent, o jakim Władymir Putin i Aleksandr   Łukaszenka marzą od dawna!

Data: 2017-08-22 17:55:13
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 17:42 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

  finansowanie stacji.
  Zamknięcie opozycyjnej stacji to prezent, o jakim Władymir Putin i  Aleksandr

Jaki rozpaczliwy niedorozwój...
Biełsat nigdy nie był stacją opozycyjną, tłuku!
Był i jest integralną częścią TVP!!!

Zanim coś zaczniesz bełkotać - SAM odszukaj sobie w sieci!
Bo ja nie będę cię wyręczał. Idiota powinien chcieć się wyrwać z matni, ja  mu pomagać nie zamierzam.
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 09:06:51
Autor: japanizer
Brawo Panie Kaczyński
On Wednesday, August 23, 2017 at 12:55:24 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]
>   Łukaszenka marzą od dawna!

Jaki rozpaczliwy niedorozwój...
Biełsat nigdy nie był stacją opozycyjną, tłuku!

Sugerujesz, że Biełsat był stacją proputinowską i jej materiały były zgodne z linią propagandową reżimu Łukaszenki?

No no, czego to się w internetach od Trefnisia dowiedzieć nie można!

cyt.

  Już 26 kwietnia 2007 roku prezydent Białorusi Aleksander Łukaszenka nazwał   projekt "głupim i nieprzyjaznym". Kolejne działania władz białoruskich   potwierdziły kurs polityczny wyznaczony przez Łukaszenkę, czego przejawem były   późniejsze dwie oficjalne odmowy rejestracji Biełsatu na Białorusi, a także   szereg represji i szykan pod adresem współpracujących z kanałem dziennikarzy.

No ale co ja tam wiem, zaraz pewnie oświecisz nas kolejnymi "złotymi myślami".

Data: 2017-08-22 18:14:31
Autor: Lord Donate
Brawo Panie Kaczyński

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y5dqibkcmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
> [...]

Jaki rozpaczliwy niedorozwój...
Biełsat nigdy nie był stacją opozycyjną, tłuku!

Zanim TŁUKU w niedorozwoju rozdziawisz ryja poczytaj sobie: http://wid.org.pl/tv-belsat/

CL

Data: 2017-08-22 18:45:36
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 18:14 Lord Donate <ciemnylud@kupi.to> pisze:

> [...]

Jaki rozpaczliwy niedorozwój...
Biełsat nigdy nie był stacją opozycyjną, tłuku!

Czytałeś to, coś podlinkował, jeśli czytać w ogóle potrafisz???

Ani razu nie został użyty wyraz _opozycja_ bo Biełsat opozycyjną stacją  nie był nigdy!

Przypominacie skrzyżowanie kurwy z osłem - odporni na wiedzę i nie do  zajebania...

To taki projekt opozycji totalnej: "przekonujmy wszystkich o naszym  niedorozwoju umysłowym - uśpimy czujność".

Spokojnie, PiS też ma grono idiotów i to oni wami się zajmą :)

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 12:54:56
Autor: japanizer
Brawo Panie Kaczyński
On Wednesday, August 23, 2017 at 1:45:47 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Przypominacie skrzyżowanie kurwy z osłem - odporni na wiedzę i nie do  zajebania...

Nie, no jasne, Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa, w nazwie nie ma BiełOpozycjoSat, Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa, w nazwie nie ma BiełOpozycjoSat... Możesz sobie teraz powtarzać przed zaśnięciem:

  Telewizja Biełsat powstała jako odpowiedź na zapotrzebowanie na prawdziwą   informację i niezależną kulturę, zgłaszane przez białoruską inteligencję w   sytuacji nasilenia cenzury i represji wobec oponentów reżimu Aleksandra   Łukaszenki. Stacja ma służyć budowaniu mostów pomiędzy Europą a Białorusią   oraz wspierać społeczeństwo obywatelskie w tym kraju.

Jak nie rozumiesz znaczenia jakichś wyrazów, to daj znać. Wiem, że niektóre wyrazy mają więcej niż trzy sylaby, ale może sobie poradzisz z odszyfrowaniem znaczenia tego akapitu. Albo po prostu dalej sobie powtarzaj przed zaśnięciem: Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa, Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa... W końcu w nazwie nie ma BiełOpozycjoSat...

Data: 2017-08-23 07:16:59
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 21:54 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Jak nie rozumiesz znaczenia jakichś wyrazów, to daj znać.. Wiem, że  niektóre wyrazy mają więcej niż trzy sylaby, ale może sobie poradzisz z  odszyfrowaniem znaczenia tego akapitu. Albo po prostu dalej sobie  powtarzaj przed zaśnięciem: Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa,  Biełsat to stacja prorządowa, proreżimowa... W końcu w nazwie nie ma  BiełOpozycjoSat...

Kurwa, co za żalosne zjeby!!!

Kiedy trzeba płacić abonament na TVP, to piski i wrzaski, bo wam na  denaturat nie starczy.
Ale kiedy TVP ogranicza wydatki na jeden ze swoich kanałów, to okazuje  się, że TVP jest białoruską stacją opozycyjną!

Poczytajcie, kurwia:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Opozycja_(polityka)

"Opozycja - ugrupowanie lub grupa ugrupowań, w szczególności partii  politycznych, sprzeciwiających się polityce rządu lub większości  parlamentarnej, krytykująca dominujące ideologie czy instytucje[1]. Nie  narusza przy tym prawa ani zasad gry wyborczej i parlamentarnej[2].  Opozycja polityczna nie tworzy rządu i dąży do przejęcia władzy."

Perły przed wieprze, przecież toto czytać nie umie...

TVP krytykuje Merkel, zatem jest niemiecką stacją opozycyjną według was,  krętki blade?

Te opozycjonisty są tylko idiotami, czy zwyczajnie zdrajcami?
Ktoś wam zrobił wielką krzywdę, można było was jeszcze wtedy wyskrobać.

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 22:36:24
Autor: japanizer
Brawo Panie Kaczyński
On Wednesday, August 23, 2017 at 2:17:01 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Perły przed wieprze, przecież toto czytać nie umie...

TVP krytykuje Merkel, zatem jest niemiecką stacją opozycyjną według was,  krętki blade?

W Niemczech nie panuje jednopartyjny reżim, i nie słyszałem, żeby Merkel urządzała aresztowania czy pobicia dziennikarzy TVP.

Jak już odnalazłeś znaczenie terminu "opozycja (polityka)" na Wikipedii, to zajrzyj również tu:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bie%C5%82sat_TV#Stosunek_bia.C5.82oruskich_w.C5.82adz

Napisane dość prostym językiem, wyrazów dłuższych niż trzysylabowe nie ma, więc jest choć promyk nadziei, że coś tam w głowie ci się rozjaśni.

Te opozycjonisty są tylko idiotami, czy zwyczajnie zdrajcami?
Ktoś wam zrobił wielką krzywdę, można było was jeszcze wtedy wyskrobać.

To już z żalami musisz się zgłosić do swojej mamy, czemu tego dnia w pracy antykoncepcji nie użyła. Jak już wróci po nocce, możesz ją o to zapytać.

Data: 2017-08-23 07:46:46
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 07:36 <japanizer@japanizer.org> pisze:

Tak tak, nawet linka sklecić nie potrafisz :)

Wystarczą wasze przemyślenia.
TVP krytykuje rząd Białorusi - jest opozycyjną stacją białoruską.
Krytykuje Merkel - jest opozycyjną stacją niemiecką.
Macrona - czyli też francuską opozycyjną.
Cały czas kogoś tam krytykują - jest wszechświatową stacją opozycyjną.

Tylko cioty nie krytykujcie już abonamentu - płacić i zęby w tynk!
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 23:04:30
Autor: japanizer
Brawo Panie Kaczyński
On Wednesday, August 23, 2017 at 2:46:47 PM UTC+9, Trefniś wrote:

Tak tak, nawet linka sklecić nie potrafisz :)

Rozwiniesz? Mamusia jeszcze nie wróciła z nocki i nie pomogła zrozumieć prostego tekstu?

Tak, tak, uhm.

Data: 2017-08-23 14:30:01
Autor: Lord Donate
Biełsat trefny
[...]

A ty jesteś totalnym idiotą, ciotą opozycyjną! ;-)))

CL

Data: 2017-08-23 15:25:30
Autor: Presidente de San Escobar
Biełsat trefny
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> napisał(-a):

A ty jesteś totalnym idiotą, ciotą opozycyjną! ;-)))

Nie, to taki bezpłatny wyznawca :DDD
Jak niemaszki w 1933r - taką samą ma przydatność - mięcho głosujące i wyznające
:DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-22 19:55:28
Autor: Lord Donate
Brawo Panie Kaczyński

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y5dsuahtmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .08.2017 o 18:14 Lord Donate <ciemnylud@kupi.to> pisze:

Zanim TŁUKU w niedorozwoju rozdziawisz ryja poczytaj sobie: http://wid.org.pl/tv-belsat/

Czytałeś to, coś podlinkował, jeśli czytać w ogóle potrafisz???

 Nie każdy jest takim tłukiem jak ty.

Ani razu nie został użyty wyraz _opozycja_ bo Biełsat opozycyjną stacją
nie był nigdy!

Jasne! Potrafisz myśleć samodzielnie? Nie uzyję słowa mądry więc nim nie jesteś ty durniu! ;-))

WON na drzewo idioto!

CL

Data: 2017-08-22 20:18:51
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 19:55 Lord Donate <ciemnylud@kupi.to> pisze:

[...]

Gońcie się, cioty!

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 20:46:55
Autor: Lord Donate
Biełsat wg trefnego
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y5dw5piomtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Co, zabrakło argumentów ciemniaku? ;-)))

CL

Data: 2017-08-22 21:50:06
Autor: boukun
Brawo Panie Kaczyński
Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Cioto, cioto, to jeden i ten sam piździak  :))))

boukun

Data: 2017-08-23 06:28:53
Autor: Lord Donate
moje klony
Użytkownik "Trefniś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Gońcie się, cioty!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Cioto, cioto, to jeden i ten sam piździak  :))))

Wychodzi na to, że PiSdzielce mnożą się przez klonowanie ;-)))

CL

Data: 2017-08-22 21:41:24
Autor: boukun
Brawo Panie Kaczyński
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Był zwykłą, syjonistyczną tubą propagandową, sterowaną przez polskich syjonistów...

boukun

Data: 2017-08-22 12:14:18
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Brawo Panie Kaczyński
użytkownik silvio balconetti napisał:

Zostali mu jeszcze jacys sasiedzi do obrazania? :-) Bialorus! :-)

Ukraińców w PL pełno, a Białoruś? Czy za donka i bronka ktoś ich odwiedził
ze strony PL?

Data: 2017-08-22 18:11:05
Autor: t-1
Brawo Panie Kaczyński
W dniu 2017-08-22 o 17:00, silvio balconetti pisze:

Zostali mu jeszcze jacys sasiedzi do obrazania?

Pytanie jest inne.
Czy był kraj, który by nie mógł Polski obrazić, gdyż spotkał by się z odpowiednią reakcją?

Data: 2017-08-22 20:50:12
Autor: silvio balconetti
Brawo Panie Kaczyński
Am 22.08.2017 um 18:11 schrieb t-1:
[...]

Moze Watykan? :-)
Ale do rzeczy: Jak moze kraj obrazic inny kraj? W przypadku ksiestwa Liechtenstein mozna to sobie wyobrazic: dwadziescia pare tysiecy doroslych obywateli zbierze sie pod zamkiem w Vaduz i poprze oklaskami ksiecia Hansa Adama II depczacego flage Austrii lub Szwajcarii. ;-)
Podobnie byloby z San Marino, Monako, Andorra, Luksemburgiem lub nawet Islandia, bo tam ludzi mozna zebrac na jakims mniejszym lub wiekszym polu. Ale 38 milionow Polakow, 80 milionow Niemcow, 46 milionow Hiszpanow, 42 miliony Brytyjczykow, 60 milionow Wlochow itd. trudno chyba zebrac i uzyskac jednomyslnosc w pluciu. ;-)
A moze chodzi o obrazanie pierwszego nieinternowanego posla Miauczynskiego? Z nim to tak jak z Kimem, Erdoganem, Maduro & Co - oni ustalaja zasady gry, a wiec kto i kiedy obraza oraz kogo i jak sie obraza. :-)

Data: 2017-08-22 21:01:04
Autor: Trefniś
Brawo Panie Kaczyński
W dniu .08.2017 o 20:50 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

Ależ według Bartoszewskiego Polska, jako brzydka panna bez posagu, powinna  być sympatyczna, szeroko otwarta, a według Sikorskiego robić co  poniektórym loda.
Według standardów III RP wszyscy się na Polskę obrazili, bośmy się  nieopatrznie (sjp ciotunie!) uwolnili od sutenerów.

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 23:12:32
Autor: silvio balconetti
Brawo Panie Kaczyński
Am 22.08.2017 um 21:01 schrieb Trefniś:
[...]

Dziad o juszce ... Jakos dalej nie kojarze jak sie kraj moze obrazic lub zostac obrazony. Naczelnik i jego podkomendni moga, a reszte niezrzeszona nalezaloby zapytac. ;-)

Data: 2017-08-22 23:21:23
Autor: u2
Brawo Panie Kaczyński
W dniu 22.08.2017 o 23:12, s b pisze:
Dziad o juszce ... Jakos dalej nie kojarze jak sie kraj moze obrazic lub zostac obrazony. Naczelnik i jego podkomendni moga, a reszte niezrzeszona nalezaloby zapytac.

ano firera s b zapytać:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".