Brawo Panie Premierze

Data: 2012-01-19 19:36:39
Autor: rAzor
Brawo Panie Premierze
Pan Premier Donald Tusk wyraził gotowość politycznego poparcia dla Pana Premiera Węgier Orbana.
No Kawecki - KWICZ! he he he
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-19 19:58:11
Autor: SB
Brawo Panie Premierze
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jf9nrk$68t$1inews.gazeta.pl...
Pan Premier Donald Tusk wyraził gotowość politycznego poparcia dla Pana Premiera Węgier Orbana.

Orbana czy Jerzego Urbana, krajana który też jak każdy polski Żydzior mkarwano-rAzoropodobny nie chciał godnego życia dla prawdziwych Polaków z dziada, pradziada, ani godnych zarobków w walucie EUR w Polsce po 1 PLN za 1 EUR.

Data: 2012-01-19 20:07:47
Autor: jadrys
Brawo Panie Premierze
W dniu 2012-01-19 19:36, rAzor pisze:
Pan Premier Donald Tusk wyraził gotowość politycznego poparcia dla Pana Premiera Węgier Orbana.

I sÅ‚usznie, tylko kapitalistyczne Å›cierwo nie bÄ™dzie popieraÅ‚o tego, jak widać  zacnego czÅ‚owieka.

Data: 2012-01-19 21:31:00
Autor: Przemysław W
Brawo Panie Premierze
[...]

A ty przygłupie powtarzasz bzdety, które ci w okólniku podsuną.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-19 21:34:48
Autor: rAzor
Brawo Panie Premierze
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Słyszałem na własne uszy, widziałem na własne oczy. No chyba, że Pan Premier Donald Tusk ma sobowtóra, który wymknął się spod kontroli i wystąpił w WTVP i Faktach TVN.
Okłopne! he he he
No, a teraz pokwicz trochÄ™. No, dawaj. :-P

Data: 2012-01-19 12:40:24
Autor: brat_olin
Brawo Panie Premierze
On 19 Jan, 21:34, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:

> U¿ytkownik "rAzor" <komu...@na.koBym .ru> napisa³ w wiadomo¶ci

> A ty przyg³upie powtarzasz bzdety, które ci w okólniku podsun±.

> Przemek

S³ysza³em na w³asne uszy, widzia³em na w³asne oczy. No chyba, ¿e Pan
Premier Donald Tusk ma sobowtóra, który wymkn±³ siê spod kontroli i
wyst±pi³ w WTVP i Faktach TVN.
Ok³opne! he he he

Tez slyszalem, az sie zdziwilem.  Tusk byl b. stanowczy,
albo w strachu.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-19 21:58:49
Autor: rAzor
Brawo Panie Premierze

Użytkownik "rAzor"<komu...@na.koBym .ru>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Nie należy zapominać, ze PO ma cwany charakter wielonurtowy - jeżeli Tusk powiedział tak, to zaraz w Faktach czy innym śkiełku pojawi się jakiś Niesołoski czy inna antyfaszystka (he he he) Katarasińska, którzy zdefiniują Orbana jako neofaszystę i wytłumaczą społeczeństwu, że Tuskowi chodziło tylko o wsparcie samych Węgier i Węgrów. Bywało nieraz - narkotyki i pedałowanie potępiał rano Niesiołowski, a na kolację popierał głupek Palikot. Na śniadanie Gowin krytykował ustawy antyaborcyjne czy "in vitro" za ich liberalizm, a na podwieczorek jakas rozchełstana towarzyszka je potepiała za moherowy konserwatyzm. Lemingi lgnące do PO dostawały w menu to czego chciały i czuły się nażarte i upasione.
Sama wypowiedź mogła być zwykłą ułybką w stronę tych, którzy popierają węgierskie przemiany po wywołanym przez nieduolne i oszukańcze rzady komuchów i odpowiedzią na krytykę za bierność wobec problemów braci Madziarów.
Ciekawe czy się mylę - bo to bokiem i chyłkiem nie przejdzie.

Data: 2012-01-19 22:05:52
Autor: Przemysław W
Brawo Panie Premierze
[...]

Przeczytaj może uda ci się zrozumieć uwarunkowanie poparcia:

"Premier Donald Tusk ocenił w środę, że część opinii dotyczących sytuacji na Węgrzech jest przesadzona albo niesprawiedliwa. Zadeklarował, że Polska udzieli politycznego wsparcia Węgrom, jeżeli się o to zwrócą.

We wtorek Komisja Europejska postanowiła otworzyć wobecWęgier postępowanie o naruszenie prawa UE; Brukselakwestionuje m.in. nową ustawę o banku centralnym. Premier Węgier Viktor Orban ma w środę uczestniczyć w sesjiParlamentu Europejskiego w Strasburgu.

Tusk poinformował na konferencji prasowej, że rozmawiał na temat sytuacji Węgier w kontekście decyzji KE i - jak powiedział - "momentami histerycznej atmosfery w Parlamencie Europejskim" z szefem KE Jose Manuelem Barroso oraz z szefem PE Jerzym Buzkiem, jeszcze przed jego ustąpieniem z funkcji.

Ustaliliśmy, że Polska zaoferuje, jeśli premier Orban i Węgrzybędą tym zainteresowani, jakąś formę politycznego wsparcia, tak aby reakcje na sytuację na Węgrzech nie były przesadzone. Mam wrażenie, że część tych reakcji jest przesadzonych, mówię bardziej o reakcjach politycznych niż czysto formalnych czy proceduralnych związanych z oceną Komisji Europejskiej - mówił Tusk.

Podkreślił, że w relacjach KE-Budapeszt Polska nie ma nic do zrobienia. Jeśli chodzi o polityczną pomoc Węgrom w Europie, będę do dyspozycji premiera Victora Orbana, jeśli do czegoś mógłbym się przydać wszędzie tam gdzie opinie na tematWęgier są przesadzone albo niesprawiedliwe. Wydaje się, że część tych opinii jest przesadzona - powiedział Tusk.

Nie jest moją rzeczą komentować decyzje wewnętrzne premiera Orbana i węgierskiej, parlamentarnej większości, ale z całą pewnością, możemy to chyba kategorycznie stwierdzić, Węgryprezentują ciągle na poziomie europejskim standard demokratyczny. Nie ma żadnego powodu, aby takie larum podnosić, jak czynią to niektóre polityczne środowiska - ocenił premier."

Przemek

Data: 2012-01-20 12:42:21
Autor: rAzor
Brawo Panie Premierze
[...]

A wypowiedź do kamer słyszałeś, Kawecki, czy będziesz nas tu częstował wytłumaczeniem swojego sierzanta ds agitacji?
Tak na boku - jednak się nie myliłem. :-)
I jeszcze jedno - zanim wpastujesz cokolwiek, to przeczytaj. To raz. Zanim coś prtolniesz od siebie to przeczytaj jeszcze raz - powoli, sylaba po sylabie, albo lepiej niech ci to przeczyta ktos normalny i wytłumaczy jak kuniowi na miedzy.
Znowu zrobiłeś z siebie takiego durnia, że się chyba uśmieję. he he he

Data: 2012-01-20 12:28:55
Autor: Ivan
Brawo Panie Premierze
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
> [...]

Znowu zrobiłeś z siebie takiego durnia, że się chyba uśmieję. he he he

Ty durnyj jest. Nie znam Kawecki ale on pisze mond¿e. Ty nie umiesz nic. U nas
nazywaj± takich ko³chozowyj mondrala. Ty nawierno prostyj cz³owiek bez nauki!

Data: 2012-01-20 13:14:25
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Brawo Panie Premierze

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfbjus$7c1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak dotąd za największego durnia na grupie uchodzisz ty. Taki chłopski mądrala co to wiedzę zdobył pasąc krowy. Palant!

BBR

Data: 2012-01-20 14:32:03
Autor: Przemysław W
Brawo Panie Premierze
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Tak na boku - jednak się nie myliłem. :-)

Przecież ty cały czas się mylisz. Od kilkunatu lat nic ci się nie sprawdziło. Możesz sobie podać rękę ze Staniszkis.

Przemek

Data: 2012-01-20 12:27:12
Autor: Ivan
Brawo Panie Premierze
> [...]

Nie należy zapominać, ze PO ma cwany charakter wielonurtowy - jeżeli Tusk powiedział tak, to zaraz w Faktach czy innym śkiełku pojawi się jakiś Niesołoski czy inna antyfaszystka (he he he) Katarasińska, którzy zdefiniują Orbana jako neofaszystę i wytłumaczą społeczeństwu, że Tuskowi chodziło tylko o wsparcie samych Węgier i Węgrów. Bywało nieraz - narkotyki i pedałowanie potępiał rano Niesiołowski, a na kolację popierał głupek Palikot. Na śniadanie Gowin krytykował ustawy antyaborcyjne czy "in vitro" za ich liberalizm, a na podwieczorek jakas rozchełstana towarzyszka je potepiała za moherowy konserwatyzm. Lemingi lgnące do PO dostawały w menu to czego chciały i czuły się nażarte i upasione.
Sama wypowiedź mogÅ‚a być zwykÅ‚Ä… uÅ‚ybkÄ… w stronÄ™ tych, którzy popierajÄ
… wÄ™gierskie przemiany po wywoÅ‚anym przez nieduolne i oszukaÅ„cze rzady komuchów i odpowiedziÄ… na krytykÄ™ za bierność wobec problemów braci Madziarów.
Ciekawe czy się mylę - bo to bokiem i chyłkiem nie przejdzie.

Ot z ciebiue ko³chozowyj mondrala. Czemu ty bronisz tego Orbana? On bolszy
komunist od innych. On chce zagarn±æ wsio dla siebie tak jak kiedy¶ Stalin. Ty
rAzor jest durak. Wieliki durak. Mnogo takich u wasz w Polsze.

Data: 2012-01-19 21:39:09
Autor: Grzegorz Z.
Brawo Panie Premierze
Data: 2012-01-20 09:45:38
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Brawo Panie Premierze

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jf9up6$sva$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zamkniesz mordę ty głupi kundlu?

BBR

Data: 2012-01-20 05:55:54
Autor: stevep
Brawo Panie Premierze
Dnia 19-01-2012 o 19:36:39  napisa³(a):

Pan Premier Donald Tusk wyrazi³ gotowo¶æ politycznego poparcia dla Pana  Premiera Wêgier Orbana.
No Kawecki - KWICZ! he he he

Ma lito¶æ nad zab³±kanymi Dupikowski.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-20 09:42:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Brawo Panie Premierze

[...]

Onanizowałeś się za szczęścia?

BBR

Data: 2012-01-20 12:24:42
Autor: Ivan
Brawo Panie Premierze
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
Pan Premier Donald Tusk wyraził gotowość politycznego poparcia dla Pana Premiera Węgier Orbana.
No Kawecki - KWICZ! he he he

Ty durnowaty malczyk. Ten Orban to juz zdychaj±ca ryba. On ¿ywie ju¿ bez wody.
Nie pomo¿e jemu ¿adna wsparcie. Rosja powie komu trzeba i budzie po Orban.

--

Brawo Panie Premierze