Brawo Panie Sędzio Tuleya

Data: 2017-12-18 17:32:58
Autor: boukun
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Sąd Okręgowy nakazał prokuraturze ponowne zajęcie się sprawą głosowania nad ustawą budżetową w Sali Kolumnowej. Postanowienie wydał niecieszący się sympatią PiS sędzia Igor Tuleya. PO już zażądała dymisji marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego, który podjął decyzję o przeniesieniu obrad. Rzeczniczka PiS odpowiada, że żadnej dymisji nie będzie. Krytycznie odniosła się też do decyzji podjętej przez sąd.

Mazurek skomentowała też dosadnie decyzję sądu. - To, że PO złożyła wniosek do sądu i sąd nakazał ponowne rozpatrzenie, to mnie wcale nie dziwi, w kontekście tego, jak działają niektóre sądy - stwierdziła.

Do sprawy na Twitterze odniósł się także poseł PiS Łukasz Schreiber. "Jeżeli faktycznie sędzią w tej sprawie był Igor Tuleya, to jest to najlepszym dowodem, dlaczego należało wprowadzić losowanie spraw. Niezależnie od tego, decyzja sądu to niesmaczny żart i przyzwolenie na warcholstwo w Sejmie" - napisał.

Sędzia Igor Tuleya nie cieszy się sympatią PiS. Krystyna Pawłowicz sugerowała, że nigdy nie powinien zostać sędzią, a Mariusz Kamiński złożył w jego sprawie zawiadomienie do rzecznika dyscyplinarnego warszawskiego sądu. Jego zdaniem Tuleya naruszył cześć i godność funkcjonariuszy CBA mówiąc, że w sprawie dr. Mirosława G. stosowali "metody śledczych z czasów stalinowskich".

https://wiadomosci.wp.pl/sad-uchylil-decyzje-o-umorzeniu-sledztwa-ws-obrad-w-sali-kolumnowej-posel-pis-to-niesmaczny-zart-6199730731841665a

hihot
2h temu

WEDŁUG PIS DOBRYM SĘDZIĄ JEST TYLKO TAKI KTÓRY WYDAJE WYROKI ZGODNE Z Z OCZEKIWANIAMI PIS ! To już wiecie co będzie jak kiedyś zderzycie się w sądzie z kimś z familii PIS lamskiej . Nie pomoże wam nawet nadzwyczajna skarga !

Prawy
2h temu

Prawnicy PiS to ludzie pokroju Kępy i Przybłędy. Oni raczej na równi nie pogadają sobie z doktorami czy profesorami prawa. W ogóle mam wątpliwości czy owe kreatury są w stanie dorównać poziomowi początkującemu wykładowcy.

marek
5 min. temu

Brawo Panie Sędzio Tuleya, Pana Nazwisko w historii Polski będzie zawsze cytowane dużymi literami, walka o niezależne sądownictwo jeż bardzo ważna dla większości społeczeństwa (oczywiście tego myślącego).

as
8 min. temu

Najwyższy szacunek Panie sędzio za odwagę i niezależność.

Data: 2017-12-18 17:42:46
Autor: Opozycja Totalna
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p18qjq$1skp$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie będzie nam jakis złodziej dropsów ze swoja "mordą zdradziecką" decydował o tym czy schadzka w sali z kolumnami była zgodna czy nie z prawem!!! Rzeczniczka powiedziała, że dymisji nie będzie! Sędzia ma czekać na polecenie z Nowogrodzkiej! Jakie będzie wiadomo! Braweo PiS! Brawo! Komuniści i złodzieje! - (c) J.Kaczyński.

CL

Data: 2017-12-18 19:00:49
Autor: Budzik
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Sędzia Igor Tuleya nie cieszy się sympatią PiS.

Pierwsza moja mysl - czy w Warszawie jest tylko jeden sedzia?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-12-18 11:38:50
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Jest wiecej. Ale cos mi sie widzi ze bedzie jednego mniej. I nikt tego nie zauwazy.

Data: 2017-12-18 15:01:32
Autor: brat_olin
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Zenek Kapelinder wrote:

Jest wiecej. Ale cos mi sie widzi ze bedzie jednego mniej. I nikt tego nie zauwazy.

Totalna opozycja na pewno zauwazy i ich reka zbrojna TW Matka z Farmazonem (jak go wypuszcza)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-12-18 18:48:50
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Nie zauwazy. Totalna opozycja szykuje sie do wyborow. Juz wiedza ze sporo z nich odpadnie bo nie beda mieli tylu foteli w sejmie ile by chcieli. Kazdy totalny opozycjonista ma dwoch wrogow. Pierwszy to pis a drugi to kolega co w sejmie siedzi obok. Na dodatek ci co wejda do sejmu nic tym co odpadli nie beda mogli zalatwic. Za dwa lata posel Mieszkowski wroci do swojego teatru a w gabinecie sklepik z kielbasa bedzie, znaczy sie zmiany, zmiany.

Data: 2017-12-19 06:35:36
Autor: stevep
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Jest wiecej. Ale cos mi sie widzi ze bedzie jednego mniej. I nikt tego nie zauwazy.

W czapę buntownika, jak można sprzeciwiać się woli "suwerena" na którego głosował, aż około 20% wyborców.

--
stevep

Data: 2017-12-19 07:55:42
Autor: z
Brawo Panie Sędzio Tuleya
W dniu 2017-12-19 o 06:35, stevep pisze:

W czapę buntownika, jak można sprzeciwiać się woli "suwerena" na którego głosował, aż około 20% wyborców.

Nie zaczynaj bo ta śmieszna konstytucja tak samo weszła w życie i to szmat czasu temu.
Śmieszna bo pisali ją śmieszni, niewykształceni, nie przewidujący, nieprofesjonalni "prawnicy" że aż na tyle sposobów można ją interpretować.

Data: 2017-12-19 08:52:26
Autor: boukun
Brawo Panie Sędzio Tuleya
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pisali ją Żydzi od Kiszczaka, pod siebie...

boukun

Data: 2017-12-20 06:35:37
Autor: stevep
Brawo Panie Sędzio Tuleya
W dniu 2017-12-19 o 07:55, z pisze:
[...]

On nie winien, ona dawać nie powinna, śmieszne jest to tłumaczenie, że wszystkiemu jest winna konstytucja, a nie banda bezczelnych arogantów.

--
stevep

Data: 2017-12-19 11:07:03
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo Panie Sędzio Tuleya
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(-a):

> Jest wiecej. Ale cos mi sie widzi ze bedzie jednego mniej. I nikt tego nie zauwazy.

W czapę buntownika, jak można sprzeciwiać się woli "suwerena" na którego głosował, aż około 20% wyborców.

Nie przesadzaj. AŻ 18% :DDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-20 06:37:20
Autor: stevep
Brawo Panie Sędzio Tuleya
W dniu 2017-12-19 o 11:07, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Aż 18$ to około 20.

--
stevep

Brawo Panie Sędzio Tuleya