Brawo PiS!

Data: 2012-04-11 12:46:34
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Brawo PiS!
Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem do was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

BBR

Data: 2012-04-11 11:15:14
Autor: MH
Brawo PiS!
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):
Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem do was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

BBR
==================

Mniej więcej coś w tym stylu chciałem napisać, zle mnie uprzedziłeś..

MH

Data: 2012-04-11 11:16:19
Autor: MH
Brawo PiS!
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a): > Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem do > was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

Mniej więcej coś w tym stylu chciałem napisać, zle mnie uprzedziłeś..

P.S. Miało być "ale", a nie "zle"..
MH

Data: 2012-04-11 18:31:02
Autor: leszek niewiadomski
Brawo PiS!
Am 11.04.2012 12:46, schrieb Pan hrabia Bobrowski:
Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem
do was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

BBR

Nieladnie panie hrabio! Chorym trzeba mimo wszystko wspolczuc!
ln.

Data: 2012-04-11 19:24:52
Autor: Leprechaun
Brawo PiS!

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f856109$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem do was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

BBR

Żenujące widowisko.

BomBel

Data: 2012-04-11 19:56:05
Autor: jadryś
Brawo PiS!
W dniu 2012-04-11 19:24,  Leprechaun pisze:

[...]

Żenujące widowisko to jest wtedy gdy premier z słowem przyzwoitość na języku robi prezenty bogaczom a obniża zasiłki pogrzebowe biedakom. Albo w biały dzień próbuje okraść z dorobku życia staruszków.

Data: 2012-04-12 06:35:33
Autor: stevep
Brawo PiS!
Dnia 11-04-2012 o 12:46:34 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

Brawo prezes! Brawo Brudziński! Brawo moherowe plemię! Dotychczas czułem  do was litość, od wczoraj czuję jedynie pogardę i obrzydzenie!

BBR
A może zabawimy się w następną teorie o zamachu: ja proponuje piorun  kulisty podobnmo KGB wykonywała takie eksperymenty, wpadł do kabiny  zdemolował urządzenia pokładowe, a który profesor to potwierdzi, ja  proponuje w łańcuchu Binienda, Nowaczyk, Czachor profesora Orlińskiego bo  już samo nazwisko budzi zaufanie.

--
stevep

Data: 2012-04-12 19:21:11
Autor: Leprechaun
Brawo PiS!

napisał(a):

[...]

Piorun kulisty (czytało się!, czytało!) nie spowodowałby takich zniszczeń. Często nie wyrządza żadnych szkód. Jest nieprzewidywalny więc ta teoria odpada. Proponuje wrócic do bomby barycznej albo helu. Jedno jest pewne, samolt rozwalił się pod Smoleńskiem, a nie na Krakowskim Przedmieściu. Po jaka cholerę zbieraja sie tam te pisowskie mohery mogę się tylko domyślać.

BomBel

Data: 2012-04-13 06:24:21
Autor: stevep
Brawo PiS!

napisał(a):

[...]

Ja tam wierzę profesorowi Macierewiczowi, a u niego wszystko jest możliwe.
--
stevep

Brawo PiS!