Brawo PiS! Brawo!

Data: 2016-06-08 13:13:51
Autor: Ciemny Lód
Brawo PiS! Brawo!
http://skroc.pl/plus500auto

Wśród tłumu rejestrujących samochody trudno spotkać kogoś, kto oficjalnie przyznałby się do tego, że za pieniądze z 500+ kupuje auto. Ale wystarczy postać w kolejce i przysłuchać się rozmowom. Do okienka czeka mąż z żoną. Z rozmów między nimi wynika, że mają trójkę dzieci. Pieniądze dostają na dwójkę, czyli tysiąc złotych miesięcznie. Najstarsze dziecko musi mieć 13 lat, bo liczą, że pieniądze w tej wysokości będą otrzymywali jeszcze przez pięć lat. Na samochodowe potrzeby postanowili przeznaczyć połowę otrzymywanej kwoty. Sprzedali stare auto i wzięli na raty dwuletniego hyundaia. "

NO i co PiS-owskie oszołomy?

CL

Data: 2016-06-08 05:21:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Brawo PiS! Brawo!
W dniu środa, 8 czerwca 2016 13:24:22 UTC+2 użytkownik Ciemny Lód napisał:
[...]

Hę? Że co Ciemnoto Lodowa? Masz problem że zaczął się ruch w interesie i nakręcanie gosPOdarki? Zazdrościsz PISowi że PO na to nie wpadło? Zamiast rozdawać kasę narodowi rozdawali wyłącznie sobie, ale wydawali to głównie za granicą ;P

Data: 2016-06-08 14:42:31
Autor: A. Filip
Brawo PiS! Brawo!
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Ależ jego wkurza ile "żelaznego elektoratu" zdobędzie PiS
jakby PO i Nowsze Po rzuciły/rzucały (*WPROST*) pomysł że 500+
trzeba _odebrać_ natychmiast czyli chciały "zbalcerować" :-)

Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem na średnią metę bez wielkiego
kryzysu że jest ten program zostanie zmniejszony wyłącznie dzięki
inflacji. %2 inflacji rocznie przez 20 lat daje 48.6% czyli "zjada"
1/3 wartości realnej przy raczej gwarantowanym wzroście zarobków
realnych, PKB i ściąganych ("starych") podatków.
Wiec _jakiekolwiek_ plany _automatycznej_ waloryzacji 500+ trzeba
bezlitośnie udupiać w wyprzedzeniem.  Tego "populistycznego potworka"
bez wielkiego kryzysu raczej się _szybko_ nie udupi.

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Ciche wody są najgłębsze.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2016-06-08 06:11:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Brawo PiS! Brawo!
W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:43:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

bezlitośnie udupiać w wyprzedzeniem.  Tego "populistycznego potworka"
bez wielkiego kryzysu raczej się _szybko_ nie udupi.

Inflacja? W POlsce za rządów PISu? Za 100lat chyba ;)
http://biznes.interia.pl/waluty/news/zloty-najmocniejszy-od-wielu-tygodni,2342752,1023

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Zastanawiam sie czy CL to nie sam wujcio Kurski przypadkiem ;P

Data: 2016-06-08 17:47:11
Autor: Pajdak
Brawo PiS! Brawo!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+sdf89l8h6f-g683@buntownik.pl...
[...]

Zauważ, że tego od łacińskich cyfr wkurza prawda o 500+. Rozdawanie pieniędzy zapracowanych przez innych i mówienie obdarowanym, patrzcie oto my jesteśmy dobrzy dajemy wam nasze pieniądze jest największym skurwysyństwem. Czytałeś co ci którzy mieli inwestować w rozwój dzieci kupują sobie samochody? Tylko nie mów, że to dla dobra dzieci. Jakie założenia miał program 500+? Pamiętasz?

--
Lepudruk

Data: 2016-06-08 18:28:35
Autor: A. Filip
Brawo PiS! Brawo!
napisał:
[...]

Według mnie 500+ miało kupić elektorat PiSowi na duży koszt podatnika ze
średnio dobrym+ uzasadnieniem "dla dobra Polski".  Cynizmu wszelkiej
maści politykierstwo RP3 nauczyło mnie dawno i trwale.  PiS przez jedną
kadencje nie ma żadnych szans mnie tego oduczyć :-)

Gdyby to nie był (zasadniczo) populistyczny trik to kwota nie byłaby aż
tak "okrągła" po uwzględnieniu _w miarę bezpiecznego_ progu niskiego
ryzyka sfinansowania takiego programu.

Pomagaj człowiekowi wspinającemu się na górę, a nie temu, który czeka na
dole.  (Przysłowie fińskie)

Data: 2016-06-09 08:05:40
Autor: Pajdak
Brawo PiS! Brawo!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nb7x9hhhtf-g683@buntownik.pl...
[...]

Dowcip polega na tym, że to 500+ które w zamiarze PiS miało poprawić niż demokratyczny stało się worem darmowych pieniędzy na zakupy nie związane z dziećmi. Tak oto za nasze pieniądze PiS produkuje kolejne pokolenie leni śmierdzących. Za obłudne pomysły PiS zapłacą ciężko pracujący a lenie będa smiać się w kułak z durni.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 00:35:41
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo PiS! Brawo!
I chuj ci do tego.

Data: 2016-06-09 13:36:26
Autor: Ciemny Lód
Brawo PiS! Brawo!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:745ce1e8-e6b3-4d76-a32a-583c35767f4bgooglegroups.com...
I chuj ci do tego.

Kapelusznik, nie masz argumentów czy do twego durnowatego łba inflacyjno-deflacyjnego dotarło, że zostałeś zrobiony w ciula?

CL

Data: 2016-06-09 07:34:50
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo PiS! Brawo!
Jakos nie odczuwam po kieszeni ze ktos mnie zrobil w chuja. Poza tym prad jest, tramwaje jezdza.

Data: 2016-06-10 03:22:56
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 16:34 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jakos nie odczuwam po kieszeni ze ktos mnie zrobil w chuja. Poza tym  prad jest, tramwaje jezdza.

A nie zapomniałeś o tym, że dzięki łaskawości strasznego dziadunia  niepisowskie słońce jeszcze świeci?

--
stevep

Data: 2016-06-10 03:21:19
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 09:35 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I chuj ci do tego.

Bez nerw, łyknij neospazminę.

--
stevep

Data: 2016-06-11 05:45:07
Autor: bronek.tallar
Brawo PiS! Brawo!
użytkownik A. Filip napisał:

Według mnie 500+ miało kupić elektorat PiSowi na duży koszt podatnika ze
średnio dobrym+ uzasadnieniem "dla dobra Polski".

http://biznes.newsweek.pl/nbp-oglasza-bedzie-banknot-500-zlotych-z-wizerunkiem-sobieskiego,artykuly,365574,1.html

Połączyć z tym http://alkohole.poznan.pl/images/stories/virtuemart/product/Sobieski_Cranber_51560fa652ec5.png

I wyliczyć ile będzie butelek, za 1go szeleszczącego:)

Data: 2016-06-11 05:36:57
Autor: bronek.tallar
Brawo PiS! Brawo!
użytkownik A. Filip napisał:

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Następnym krokiem pisiorstwa powinno być zainstalowanie  w N i Peło swojaka co w odpowiednim momencie
zająknie się o N/Pełoskim planie zlikwidowania
pińcet plusa:) Ciekawe czy w tym momencie
pisiorstwu coś skoczy?

Data: 2016-06-12 04:16:48
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 14:36 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Klasyka NKWD.

--
stevep

Data: 2016-06-08 22:44:33
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Brawo PiS! Brawo!
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał:

[...]

Zdrowo trzeba mieć coś z mózgiem, aby uważać kupowanie zagr. używanych
samochodów za nakręcanie gospodarki. Chyba że zachodniej - a to tak.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-06-09 04:11:04
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 14:21 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

[...]

Brawo pisowska tubo.

--
stevep

Data: 2016-06-08 06:50:28
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo PiS! Brawo!
Widze ze skurwysynow boli ze za drobne pieniadze z budzetu PIS kupil sobie przychylnosc ludzi na minimum kilkanascie lat. Te, milosnik PO. Zrobili juz konfiskate wsteczna czy dopiero zrobia? Bo jak bedzie to maja sie czego przekreciarze bac. Moze dojsc do sytuacji ze za prywatyzacje domow towarowych centrum ktos beknie i mu wszystko panstwo zabierze.

Data: 2016-06-08 22:45:48
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Brawo PiS! Brawo!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał:

Widze ze skurwysynow boli ze za drobne pieniadze z budzetu PIS kupil sobie przychylnosc ludzi na minimum kilkanascie lat.

niewielu sobie kupił - najwyżej jakiś motłoch. Za 3 lata dostaną kopa, i to
zanim zamienimy się w Grecję.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-06-09 04:13:38
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 15:50 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
Wierzysz w duchy, po roku nawet kot z kulawą nogą przezia nie będzie o tym  pamiętał.

--
stevep

Data: 2016-06-11 05:30:29
Autor: bronek.tallar
Brawo PiS! Brawo!
użytkownik Ciemny Lód napisał:
http://skroc.pl/plus500auto

Wśród tłumu rejestrujących samochody trudno spotkać kogoś, kto oficjalnie przyznałby się do tego, że za pieniądze z 500+ kupuje auto.

Wariant brazylijski mamy w PL.
Będzie lekkie/mocne popędzenie gospodarki w górę,
ale w brazylii po 4 czy 5 latach coś tam niedobrego zaczęło się dziać.

Data: 2016-06-12 04:16:17
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 14:30 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]