Brawo PiS! Brawo!

Data: 2016-06-08 05:21:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Brawo PiS! Brawo!
W dniu środa, 8 czerwca 2016 13:24:22 UTC+2 użytkownik Ciemny Lód napisał:
http://skroc.pl/plus500auto

Wśród tłumu rejestrujących samochody trudno spotkać kogoś, kto oficjalnie przyznałby się do tego, że za pieniądze z 500+ kupuje auto. Ale wystarczy postać w kolejce i przysłuchać się rozmowom. Do okienka czeka mąż z żoną. Z rozmów między nimi wynika, że mają trójkę dzieci. Pieniądze dostają na dwójkę, czyli tysiąc złotych miesięcznie. Najstarsze dziecko musi mieć 13 lat, bo liczą, że pieniądze w tej wysokości będą otrzymywali jeszcze przez pięć lat. Na samochodowe potrzeby postanowili przeznaczyć połowę otrzymywanej kwoty. Sprzedali stare auto i wzięli na raty dwuletniego hyundaia. "

NO i co PiS-owskie oszołomy?

Hę? Że co Ciemnoto Lodowa? Masz problem że zaczął się ruch w interesie i nakręcanie gosPOdarki? Zazdrościsz PISowi że PO na to nie wpadło? Zamiast rozdawać kasę narodowi rozdawali wyłącznie sobie, ale wydawali to głównie za granicą ;P

Data: 2016-06-08 14:42:31
Autor: A. Filip
Brawo PiS! Brawo!
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Ależ jego wkurza ile "żelaznego elektoratu" zdobędzie PiS
jakby PO i Nowsze Po rzuciły/rzucały (*WPROST*) pomysł że 500+
trzeba _odebrać_ natychmiast czyli chciały "zbalcerować" :-)

Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem na średnią metę bez wielkiego
kryzysu że jest ten program zostanie zmniejszony wyłącznie dzięki
inflacji. %2 inflacji rocznie przez 20 lat daje 48.6% czyli "zjada"
1/3 wartości realnej przy raczej gwarantowanym wzroście zarobków
realnych, PKB i ściąganych ("starych") podatków.
Wiec _jakiekolwiek_ plany _automatycznej_ waloryzacji 500+ trzeba
bezlitośnie udupiać w wyprzedzeniem.  Tego "populistycznego potworka"
bez wielkiego kryzysu raczej się _szybko_ nie udupi.

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Ciche wody są najgłębsze.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2016-06-08 06:11:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Brawo PiS! Brawo!
W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:43:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

bezlitośnie udupiać w wyprzedzeniem.  Tego "populistycznego potworka"
bez wielkiego kryzysu raczej się _szybko_ nie udupi.

Inflacja? W POlsce za rządów PISu? Za 100lat chyba ;)
http://biznes.interia.pl/waluty/news/zloty-najmocniejszy-od-wielu-tygodni,2342752,1023

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Zastanawiam sie czy CL to nie sam wujcio Kurski przypadkiem ;P

Data: 2016-06-08 17:47:11
Autor: Pajdak
Brawo PiS! Brawo!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+sdf89l8h6f-g683@buntownik.pl...
[...]

Zauważ, że tego od łacińskich cyfr wkurza prawda o 500+. Rozdawanie pieniędzy zapracowanych przez innych i mówienie obdarowanym, patrzcie oto my jesteśmy dobrzy dajemy wam nasze pieniądze jest największym skurwysyństwem. Czytałeś co ci którzy mieli inwestować w rozwój dzieci kupują sobie samochody? Tylko nie mów, że to dla dobra dzieci. Jakie założenia miał program 500+? Pamiętasz?

--
Lepudruk

Data: 2016-06-08 18:28:35
Autor: A. Filip
Brawo PiS! Brawo!
napisał:
[...]

Według mnie 500+ miało kupić elektorat PiSowi na duży koszt podatnika ze
średnio dobrym+ uzasadnieniem "dla dobra Polski".  Cynizmu wszelkiej
maści politykierstwo RP3 nauczyło mnie dawno i trwale.  PiS przez jedną
kadencje nie ma żadnych szans mnie tego oduczyć :-)

Gdyby to nie był (zasadniczo) populistyczny trik to kwota nie byłaby aż
tak "okrągła" po uwzględnieniu _w miarę bezpiecznego_ progu niskiego
ryzyka sfinansowania takiego programu.

Pomagaj człowiekowi wspinającemu się na górę, a nie temu, który czeka na
dole.  (Przysłowie fińskie)

Data: 2016-06-09 08:05:40
Autor: Pajdak
Brawo PiS! Brawo!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nb7x9hhhtf-g683@buntownik.pl...
[...]

Dowcip polega na tym, że to 500+ które w zamiarze PiS miało poprawić niż demokratyczny stało się worem darmowych pieniędzy na zakupy nie związane z dziećmi. Tak oto za nasze pieniądze PiS produkuje kolejne pokolenie leni śmierdzących. Za obłudne pomysły PiS zapłacą ciężko pracujący a lenie będa smiać się w kułak z durni.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 00:35:41
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo PiS! Brawo!
I chuj ci do tego.

Data: 2016-06-09 13:36:26
Autor: Ciemny Lód
Brawo PiS! Brawo!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:745ce1e8-e6b3-4d76-a32a-583c35767f4bgooglegroups.com...
I chuj ci do tego.

Kapelusznik, nie masz argumentów czy do twego durnowatego łba inflacyjno-deflacyjnego dotarło, że zostałeś zrobiony w ciula?

CL

Data: 2016-06-09 07:34:50
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo PiS! Brawo!
Jakos nie odczuwam po kieszeni ze ktos mnie zrobil w chuja. Poza tym prad jest, tramwaje jezdza.

Data: 2016-06-10 03:22:56
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 16:34 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jakos nie odczuwam po kieszeni ze ktos mnie zrobil w chuja. Poza tym  prad jest, tramwaje jezdza.

A nie zapomniałeś o tym, że dzięki łaskawości strasznego dziadunia  niepisowskie słońce jeszcze świeci?

--
stevep

Data: 2016-06-10 03:21:19
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 09:35 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I chuj ci do tego.

Bez nerw, łyknij neospazminę.

--
stevep

Data: 2016-06-11 05:45:07
Autor: bronek.tallar
Brawo PiS! Brawo!
użytkownik A. Filip napisał:

Według mnie 500+ miało kupić elektorat PiSowi na duży koszt podatnika ze
średnio dobrym+ uzasadnieniem "dla dobra Polski".

http://biznes.newsweek.pl/nbp-oglasza-bedzie-banknot-500-zlotych-z-wizerunkiem-sobieskiego,artykuly,365574,1.html

Połączyć z tym http://alkohole.poznan.pl/images/stories/virtuemart/product/Sobieski_Cranber_51560fa652ec5.png

I wyliczyć ile będzie butelek, za 1go szeleszczącego:)

Data: 2016-06-11 05:36:57
Autor: bronek.tallar
Brawo PiS! Brawo!
użytkownik A. Filip napisał:

Na bardzo krótką metę "Ciemny Lód" działa jak skuteczny PiSowki
naganiacz przekonujący (pośrednio ale wyraźnie) że
"jak nie będzie PiS (rządzić) to wam 500+ zabiorą!".

Następnym krokiem pisiorstwa powinno być zainstalowanie  w N i Peło swojaka co w odpowiednim momencie
zająknie się o N/Pełoskim planie zlikwidowania
pińcet plusa:) Ciekawe czy w tym momencie
pisiorstwu coś skoczy?

Data: 2016-06-12 04:16:48
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 14:36 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Klasyka NKWD.

--
stevep

Data: 2016-06-08 22:44:33
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Brawo PiS! Brawo!
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał:

[...]

Zdrowo trzeba mieć coś z mózgiem, aby uważać kupowanie zagr. używanych
samochodów za nakręcanie gospodarki. Chyba że zachodniej - a to tak.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-06-09 04:11:04
Autor: stevep
Brawo PiS! Brawo!
W dniu .06.2016 o 14:21 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

[...]