Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 21:15:18
Autor: gringo
Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 19:27:29
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
Bracia Rosjanie mają motywację, ich rząd ich nie prześladuje, to i chce im się żyć. Putin to prawdziwy patriota, który dba o swój naród.

Prawie taki jak Stalin - ROTFL --

Data: 2012-06-08 21:20:23
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
W dniu 2012-06-08 21:15, gringo pisze:
Bracia Rosjanie mają motywację, ich rząd ich nie prześladuje, to i chce
im się żyć. Putin to prawdziwy patriota, który dba o swój naród.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Nawet Czeczeni strzelaja dla nich gole. Ech, ta qrewska bolszewicka
puta, udusilbym go golymi rekoma ;-)

Data: 2012-06-08 19:29:15
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nawet Czeczeni strzelaja dla nich gole. Ech, ta qrewska bolszewicka
puta, udusilbym go golymi rekoma ;-)

no,no ,no....

Data: 2012-06-08 21:30:32
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
W dniu 2012-06-08 21:29,  Observatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Nawet Czeczeni strzelaja dla nich gole. Ech, ta qrewska bolszewicka
> puta, udusilbym go golymi rekoma ;-)
no,no ,no....

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

yes, yes, yes ;-)

Data: 2012-06-08 19:38:39
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
yes, yes, yes ;-)

za te *ciezka prace* na polskich grupach, Putin ci pewnie sowicie wynagrodzi

...kopniakiem w doope:)

Data: 2012-06-08 21:43:37
Autor: u2
Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 19:46:02
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-08 21:38,  Observatore pisze:
> u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > >> > yes, yes, yes ;-)
> za te *ciezka prace* na polskich grupach, Putin ci pewnie sowicie wynagrodzi
> http://www.gazeta.pl/usenet/

nic juz ci nie pomoga, te twoje zagryki. Wpadles jak sliwka w kompot, sowiecki trollu:)

Data: 2012-06-08 21:47:00
Autor: u2
Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 19:50:37
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-08 21:46,  Observatore pisze:
> nic juz ci nie pomoga, te twoje zagryki. Wpadles jak sliwka w kompot, > sowiecki trollu:)
> http://www.gazeta.pl/usenet/

napisz cos, ze jestem Zydem:)

Data: 2012-06-08 21:56:38
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
napisz cos, ze jestem Zydem:)

Data: 2012-06-08 22:19:15
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nawet Czeczeni strzelaja dla nich gole. Ech, ta qrewska bolszewicka
puta, udusilbym go golymi rekoma ;-)

no,no ,no....

ty śmieciu putinie, wy bydlaki ruskie, jacy byliście tacy jesteście i
obrzydzenie mnie przepełnia gdy widzę jakich się dopuszczacie zbrodni.

WYLĘGARNIA ZŁA - ruskolandia!!!

Data: 2012-06-08 20:01:11
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
> [...]

> im się żyć. Putin to prawdziwy patriota, który dba o swój naród.
>
> -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to

Bo są dla wszystkich sprawiedliwi.

Bardzo *sprawiedliwi* - prawie jak za Stalina:

http://adamkuz.blog.onet.pl/Czeczenia-ludobojstwo-na-oczac,2,ID414676563,n

*Ciągle trwające walki w Czeczenii świadczą o bezradności okupantów i ich
marionetki Kadyrowa. Rosjanie ciągle nie mogą pojąć, że trwająca od dwustu lat
wojna na Kaukazie jest nie do wygrania bo wszystkich Czeczeńców pozabijać się
nie da. Najwidoczniej ludzie Putina nie przeczytali Hadżi Murata Lwa Tołstoja ani
fragmentu Archipelagu Gułag Aleksandra Sołżenicyna. Być może wtedy
zrozumieliby, że ani stalinowskie ludobójstwo ani carski ekspansjonizm nie
dają spodziewanych rezultatów w górach Kaukazu.*

Data: 2012-06-08 22:02:26
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
W dniu 2012-06-08 22:01,  Observatore pisze:
[...]

Przeczytali, dlatego to nadal stosuja.

Data: 2012-06-08 20:05:07
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> zrozumieliby, że ani stalinowskie ludobójstwo ani carski ekspansjonizm nie
> dają spodziewanych rezultatów w górach Kaukazu.*

ale nic nie zrozumieli i dlatego dostana teraz lupnia z ktorego juz sie nie
podniosa.

Data: 2012-06-08 20:10:22
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
 nie podoba ci sie to co napisalem sowiecki trollu?? Nie poplacz sie:)

Data: 2012-06-08 22:17:02
Autor: u2
Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 21:56:11
Autor: u2
Brawo Rosjanie!
W dniu 2012-06-08 21:25, gringo pisze:
Nawet Czeczeni strzelaja dla nich gole.

Bo są dla wszystkich sprawiedliwi.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Akurat Czesi przyjmuja politycznych uchodzcow. Nawet Czeczenow.

Data: 2012-06-08 20:02:54
Autor: Observatore
Brawo Rosjanie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> news@netfront.net -- -

Akurat Czesi przyjmuja politycznych uchodzcow. Nawet Czeczenow.

 juz nie udawaj takiego *obiektywnego*, sowiecki trollu. Podlozyles sie:)

Data: 2012-06-08 22:06:37
Autor: u2
Brawo Rosjanie!

Data: 2012-06-08 20:17:06
Autor: Observatore
To popiersza sowiecki bydlaku jutu

http://www.youtube.com/watch?v=-yyb_jsVXeU

Data: 2012-06-08 20:20:52
Autor: Observatore
Komentarz do filmu dokumentalnego:
*co jak&#65279; co,  ale zeby Rosje bronic to trzeba byc chyba Rosjaninem...*

Osobiscie twierdze, ze tylko Sowieci moga bronic obecny rezim Putina.

Data: 2012-06-08 21:51:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Rosjanie!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fd25077$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rusofobia z mlekiem matki?

Data: 2012-06-09 08:50:33
Autor: matusm
Brawo Rosjanie!

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqtj0b$1fn0$1adenine.netfront.net...
Bracia Rosjanie mają motywację, ich rząd ich nie prześladuje, to i chce im się żyć. Putin to prawdziwy patriota, który dba o swój naród.
a u nas nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-06-09 08:52:45
Autor: White Power
Brawo Rosjanie!
Data: 2012-06-09 05:58:53
Autor: Yogy
Brawo Rosjanie!
Dnia Sat, 9 Jun 2012 08:52:45 +0000 (UTC), White Power napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C7D0fNtIdW0

Świetna akcja policji, widać profesjonalne przygotowanie całej imprezy
pod czujnym okiem nadinspektor Muchy. Gdyby ruskie wiedzieli, Ĺźe Donald
"kopnij piłke" Tusk nie żartuje, to takich bęcków by nie zebrali. "Pałka to ostateczność, ale policjanci pałki też będą mieli i w razie
potrzeby będą je używali – powiedział premier Donald Tusk podczas
konferencji prasowej."

Data: 2012-06-09 13:02:55
Autor: Yogi
Brawo Rosjanie!
Dnia Sat, 9 Jun 2012 05:58:53 -0500, Yogy napisał(a):

[...]

Znów się cioto podszywasz? Obyś zdechł!

Data: 2012-06-09 06:08:29
Autor: Yogy
Brawo Rosjanie!
Dnia Sat, 9 Jun 2012 13:02:55 +0200, Yogi napisał(a):

[...]

Sam nie zdechnę bomblu, obiecałeś mi w tym pomóc, ale jajka masz schowane w kieszonkach i dwie rączki takie malutkie.

Data: 2012-06-09 13:22:03
Autor: Yogy
Brawo Rosjanie!
Dnia Sat, 9 Jun 2012 06:08:29 -0500, Yogy napisał(a):

[...]

Cos sie cioto do mnie przypierdolił? Córkę ci wyruchałem czy jak?
Chłopczyka odbiłem? Co mi tu kurwa p;ierdolona cioto imputujesz? Takis
cwaniak no to kurwa powiedz gdzie i kiedy? No cioto!

Data: 2012-06-09 11:02:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Rosjanie!

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqv2st$1j3$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C7D0fNtIdW0

Obejrzałem ten filmik uważnie i zobaczyłem wspólną bójkę dwóch facetów. Jeden goły od pasa w górę, drugi w czerwonym wdzianku. I kilku w zielonych wdziankach rozdzielających tę bijącą się parę. W pojedynku zwycięzcą okazał się być goły facet. To który z nich był Rosjaninem i po czym można było to poznać?

Brawo Rosjanie!