Brawo Tusk !

Data: 2009-05-07 13:37:57
Autor: Zennon
Brawo Tusk !
Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.

Krakow zaprasza i wita.

Zennon

Data: 2009-05-07 13:54:28
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtuh6i$sb9$1news.task.gda.pl...
Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.

Krakow zaprasza i wita.

Zennon
-- -- -- -- -- -- -- -- --
zenus nie umia rzadzic, nie dbaja o interesy polski i polakow, wiec kiedy nie mozna liczyc na zaprzyjaznione sondazownie to sperdalaja do krakowa liczac ze tam nie bedzie stoczniowcow...
oby sie nie zdziwili, tylko ze tu w gda rozrobe nie zrobiliby sami stoczniowcy, ale mieszkancy gdanska
awe

Data: 2009-05-07 14:04:31
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
zenus nie umia rzadzic,

Awe, jak mowia slowa piosenki "Ci umieja, tamci umia". Ty nalezysz do tych, ktorzy "umia"...
Qfa, niby wyksztalcony facet...

 to sperdalaja do krakowa
liczac ze tam nie bedzie stoczniowcow...
oby sie nie zdziwili

To jak za Warszawe maja 100zl od dniowki, za Krakow pewnie bedzie 200zl... Uuuuu, to tlumy beda na tej demonstracji.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 14:13:40
Autor: awe
Brawo Tusk !

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gtujb4$kgg$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
zenus nie umia rzadzic,

Awe, jak mowia slowa piosenki "Ci umieja, tamci umia". Ty nalezysz do tych, ktorzy "umia"...
Qfa, niby wyksztalcony facet...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
to kwestia ilus tam lat czytania na necie, po za tym mysle ze ten umia - to jest po prostu trend, jeszcze 20 lat i bedziesz mial to w slowniku jesli jeszcze nie ma
awe

Data: 2009-05-07 14:28:03
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
to kwestia ilus tam lat czytania na necie, po za tym mysle ze ten umia - to jest po prostu trend, jeszcze 20 lat i bedziesz mial to w slowniku jesli jeszcze nie ma

To jest taki trend jak "poszlem" i "wylanczac"...
To nawet zadna gwara, po prostu jezyk jelopierni pszenno-buraczanej, ktora nawet swojego ojczystego jezyka nie zna w przyzwoitym stopniu.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 18:06:47
Autor: awe
Brawo Tusk !

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gtukn8$f1d$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
niestety vic nie masz racji to nie taki sam trend..
awe

Data: 2009-05-08 08:51:59
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
niestety vic nie masz racji to nie taki sam trend..

"Umia", "poszlem" i "wylanczac" to zawolania godowe gatunku homo simplex :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 14:23:57
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu0ld5$pur$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
niestety vic nie masz racji to nie taki sam trend..

"Umia", "poszlem" i "wylanczac" to zawolania godowe gatunku homo simplex :)

--
Vic ty sie lepiej nie wypowiadaj co jest kogo godne. Wystarczy poczytac to co wypisujesz. Miales kiedys cos sensownego do powiedzenia? Wy generalnie jestescie simplex wymozdzaki, tylko ze w kraju coraz gorzej...
awe

Data: 2009-05-08 14:40:26
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
Vic ty sie lepiej nie wypowiadaj co jest kogo godne. Wystarczy poczytac to co wypisujesz. Miales kiedys cos sensownego do powiedzenia? Wy generalnie jestescie simplex wymozdzaki, tylko ze w kraju coraz gorzej...

Nie smiali sie z ciebie na studiach jak im wypaliles takim "umia"?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 18:11:14
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu19qf$k8u$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --
gdyby tak zawsze traktowac stricte slownik to mowilbys gwara, powszechnie stosowane jest oni tego nie umia, zamiast nie umieja. Moze to regionalizm nie wiem.
awe

Data: 2009-05-10 00:02:25
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
gdyby tak zawsze traktowac stricte slownik to mowilbys gwara, powszechnie stosowane jest oni tego nie umia, zamiast nie umieja. Moze to regionalizm nie wiem.

Powszechnie???
"Nie umia" to mowia wylacznie  jelopy. To nie regionalizm.

SLyszales kiedy jezyk/gware slaska? To jezyk glownie prostych ludzi (choc i wyksztalceni nim sie posluguja, i dobrze), tam nie znajdziesz takich "poszlem" i "nie umia"...

--
Vic
"Dupa dupie dupy nie wydupi" ;)

Data: 2009-05-12 13:18:47
Autor: awe
Brawo Tusk !

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gu4v3a$pjn$1nemesis.news.neostrada.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -
alez vic zawsze powiedzialbym oni nie umieja tego robic, ale w w skroconej wersji jesli nic po umiec nie ma to - oni tego nie umia, zamiast oni tego nie umieja. W tym wlasnie drugim przypadku slownikowo poprawnym oni tego nie umieja - kojarzy mi sie wlasnie z jakims prostackim klimatem. Dla mnie zdanie oni tego nie umia - nie rozumia, zamiast nie rozumieja jest jak najbardziej ok.
awe

Data: 2009-05-12 14:55:47
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
 Dla mnie
zdanie oni tego nie umia - nie rozumia, zamiast nie rozumieja jest jak najbardziej ok.

Chodzi wlasnie o to, ze nie jest OK.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-07 14:11:22
Autor: Lorn
Brawo Tusk !
awe pisze:
[...]

'nie umią' ? :>

oby sie nie zdziwili, tylko ze tu w gda rozrobe nie zrobiliby sami stoczniowcy,

Razem z politykami PiS`u. :>

ale mieszkancy gdanska

Mieszkańcy Gdańska będą koncertować z Kaily Minogue :>

Data: 2009-05-07 14:20:32
Autor: Vic
Brawo Tusk !
Lorn wrote:
oby sie nie zdziwili, tylko ze tu w gda rozrobe nie zrobiliby sami stoczniowcy,

Razem z politykami PiS`u. :>

ale mieszkancy gdanska

Mieszkańcy Gdańska będą koncertować z Kaily Minogue :>

Bo awe mierzy wszystkich swoja miara i wydaje mu sie, ze kazdy jest tak pogrzany, zeby po kilku piwach chodzic naparzac sie z policja.
Normalny czlowiek w dupie ma demonstracje wszelkiej masci i woli pojsc na koncert (choc ja moze niekoniecznie na Kylie).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 14:29:32
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtuk94$770$1mx1.internetia.pl...
Lorn wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
przeciwnie mysle ze ten nastroj oblezenia udziela sie dosc powaznie w PO i jego zwolennikom, poniewaz skoro ludzie maja w dupie demonstracje i wola pojsc na koncert to czemu tchurzliwie przenosi sie obchody do Krakowa. Jeszcze troche Donek nabroi to bedzie musial przeniesc nierzad do Berlina...gdzie zreszta jest faktyczne centrum wladzy. moze to i lepiej, przynajmniej uciwiej bedzie
awe

Data: 2009-05-07 14:41:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Tusk !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtuk50$6su$1news.onet.pl...
[...]

Co innego słyszałem w TV - obchody nie będą przeniesione do Krakowa.

Data: 2009-05-07 15:14:49
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4a02d706$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no ja tez nie wiem co ty sluchasz, wlasnie cale tvn24 od 2-3 godzin o tym gada. moze wylacz magnetowid a wlacz tv online

awe

Data: 2009-05-07 16:31:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Tusk !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtumra$ejl$1news.onet.pl...

[...]

Cytat z tvn24.pl:
Donald Tusk zapewnił, że z ciężkim sercem - bo jest gdańszczaninem - przenosi "polityczną część obchodów", czyli szczyt wyszehradzki, z Gdańska do Krakowa. - Ustępuję po to, żeby uroczystości mogły się odbyć w sposób radośniejszy i mniej konfliktowy - stwierdził. Pozostała część obchodów odbędzie się w kolebce "Solidarności".

Data: 2009-05-07 17:21:24
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4a02f0e0$1news.home.net.pl...

[...]

no wyraznie obchody sa przeniesione, czytac ze zrozumieniem nie umiesz?
awe

Data: 2009-05-07 17:56:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Tusk !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtuu9a$2tt$1news.onet.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz: "[...] przenosi "polityczną część obchodów", czyli szczyt wyszehradzki, z Gdańska do Krakowa [...]"
Jeśli przenosi część, a nie całość.

Data: 2009-05-07 18:05:10
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4a0304bc$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie mozna byc w polowie w ciazy, naiwny jestes? nazwac mozna nawet ze 1/4 przenosza do krakowa - prawda jest taka ze zabieraja wszystkie zabawki i wszystkie kukly i cyrk beda robic w krakowie
a tak przy okazji to ile kasy pojdzie na te rzekoma czesc w gdansku? ZERO?
awe

Data: 2009-05-07 14:24:05
Autor: cytryna
Brawo Tusk !
Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.

Krakow zaprasza i wita.

Zennon

Zenuś, jak sie twój idol Tusk dowie, że to zaproszenie do prosektorium, a zaprasza sam liczman czarnych woreczków to sie wystraszy i pojedzie z cyrkiem do Bochni. Pomyśl o wiankach, o Wandzie co nie chciała Niemca, o wawelskim smoku, a przde wszystkim o Lajkoniku co wali łobuzów przez łeb buławą.

Data: 2009-05-07 15:07:07
Autor: Vic
Brawo Tusk !
cytryna wrote:
Pomyśl o wiankach,

Sliczny poganski zwyczaj :)

o Wandzie co nie chciała Niemca,

Z wszystkich legend wymyslonych w XIX wieku, ta jest chyba najbardziej kretynska i niezgodna z prawda historyczna...

o wawelskim smoku,

....pozostalosc po Celtach zamieszkujacych te ziemie na dlugo przed Slowianami...

a przde wszystkim o Lajkoniku co wali łobuzów przez łeb buławą.

Kolejny piekny poganski zwyczaj :) Z pozniej przyswojonym dla tego zwyczaju Tatarem w roli glownej. Cytryna, ty sie identyfikujesz z azjatyckimi plemionami Zlotej Ordy??

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 17:32:39
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtun0f$5g1$1mx1.internetia.pl...
cytryna wrote:
Pomyśl o wiankach,

Sliczny poganski zwyczaj :)

[...]

tak cytryna jest bezposrednim potomkiem chingis chana i uwazaj bo zrobi ci azjatycki zwyczajowy wykret na jajkach, to boli

awe

Data: 2009-05-08 08:45:33
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
tak cytryna jest bezposrednim potomkiem chingis chana i uwazaj bo zrobi ci azjatycki zwyczajowy wykret na jajkach, to boli

Ma bruzde mongolska?

Zeby tylko zadyszki nie dostal przy tym zwyczajowym wykrecie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 17:45:36
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu0l12$h0q$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- bruzde mongolska to widzisz w lustrze
awe

Data: 2009-05-11 08:46:25
Autor: Vic
Brawo Tusk !
awe wrote:
bruzde mongolska to widzisz w lustrze

A ty wiesz w ogole co to takiego?...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-07 15:12:45
Autor: wekon
Brawo Tusk !
"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gtuh6i$sb9$1news.task.gda.pl...
Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.

Krakow zaprasza i wita.

Zennon

Szkoda tylko, że to jedyne "przedsięwzięcia" twojego idola, które robią na tobie wrażenie. Chociaż mam nadzieję, że akurat szybkie decyzje o ewakuacji przydadzą się donaldowi jak złoto w przyszłości ;>

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4059 (20090507) __________

Data: 2009-05-07 16:04:43
Autor: Piotr
Brawo Tusk !
Dnia Thu, 7 May 2009 13:37:57 +0200, Zennon napisał(a):

Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.

Krakow zaprasza i wita.

Mówiłem ci Zenuś, żeś idiota?
Piotr

Data: 2009-05-07 16:18:26
Autor: Panslavista
Brawo Tusk !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Thu, 7 May 2009 13:37:57 +0200, Zennon napisał(a):

> Dawno nie slyszalem tak powaznej i odpowiedzialnej wypowiedzi polskiego
> polityka jak dzisiaj na konferencji prasowej.
>
> Krakow zaprasza i wita.

Gauleitera  Pluska?

Data: 2009-05-07 17:06:37
Autor: Zennon
Brawo Tusk !

[...]

Jakaz gleboko merytoryczna i elokwentna wypowiedz. Ty chyba z Krakowa, to nie jestes.

Zennon

Data: 2009-05-07 17:28:47
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtutdp$n70$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie mowilem zenon - zes idiota? idiota kajakarz
awe

Data: 2009-05-07 17:30:15
Autor: Zennon
Brawo Tusk !
[...]

Jeszcze pokaz jezyk i zsikaj sie w majtki ze zlosci ;))))

Zennon

Data: 2009-05-07 18:09:06
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtuus2$qm7$1news.task.gda.pl...
[...]

dlaczego uwazasz ze mnie zloscisz, juz predzej wzbudzasz wspolczucie albo ojcowskie instynkty ale jak bedziesz niegrzeczny to nie sadz ze nie dam Ci po dupie...nie jestem zwolennikiem bezstresowego wychowania dzieci
awe

Data: 2009-05-07 20:13:35
Autor: Zennon
Brawo Tusk !

[...]

I zwracasz sie do swojego syna per " idiota i kajakarz" ? Zaiste glebokie uczucia ojcowskie w Tobie drzemia.

Zennon

Data: 2009-05-07 20:44:14
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtv8c9$n5r$1news.task.gda.pl...

[...]

nie mam syna, tylko mam corke, a ty nie moglbys byc moim synem bo jestes idiota - to powinno byc dla ciebie idioto oczywiste

awe

Data: 2009-05-07 20:58:41
Autor: Zennon
Brawo Tusk !

[...]

Rozumiem. Zwracasz sie do niej per "idiotko i kajaczko" ?

Zennon

Data: 2009-05-07 23:17:08
Autor: awe
Brawo Tusk !

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtvb0r$1o2$1news.task.gda.pl...

[...]

no nie mowilem, idiota
awe

Data: 2009-05-07 18:15:52
Autor: Piotr
Brawo Tusk !
Dnia Thu, 7 May 2009 17:06:37 +0200, Zennon napisał(a):

Jakaz gleboko merytoryczna i elokwentna wypowiedz. Ty chyba z Krakowa, to nie jestes.

Zgadzam się z powyższym, bez wyjątku i zastrzeżeń. Piotr

Brawo Tusk !