Brawo Tusk!

Data: 2011-08-28 14:51:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Tusk!

Użytkownik "=HeRSk=" <?.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho3k57tohk1c4f2go91417a9l252abfnsn4ax.com...

prezes przemawia jak gomulka, obiecuje gruchy na brzozie
smolenskiej, Tusk pokazuje mosty, autostrady, stadiony.

Pokazuje obrazki tych: "mostów, autostrad, stadionów"?
To mi się całkowicie nie zgadza, bo wczoraj we Wrocławiu, widziałem Tuska na tle nowego istniejącego mostu!

Data: 2011-08-28 15:44:46
Autor: u2
Brawo Tusk!
Pokazuje obrazki tych: "mostów, autostrad, stadionów"?
To mi się całkowicie nie zgadza, bo wczoraj we Wrocławiu, widziałem
Tuska na tle nowego istniejącego mostu!

A ja go widzialem na obwodnicy i obiecywal, ze bedzie za darmo.

Brawo Tusk!