Brawo Zbyszku!

Data: 2011-11-05 15:56:27
Autor: rAzor
Brawo Zbyszku!
Dumny jestem z Ciebie! Zachowałeś się jak na prawdziwego faceta przystało!
Nie wypiłeś cykuty, którą podsuwał ci J.Kaczyński. Zachowałeś się jak
Samuel Adams. Karski to nie Fenton. To żałosny dupek. Tak jak i Hofman.
Brawo Zbyszku. Nad Twoją głową kiedyś tez powiewać będzie gwiaździsty
sztandar wolności. Ci którym data 4 lipca 1776 nie jest obca wiedzą o czym
mówię. --
Kasując ten post z 2011-11-05 15:50:03 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-05 16:00:24
Autor: u2
Brawo Zbyszku!
W dniu 2011-11-05 15:56, rAzor pisze:
Dumny jestem z Ciebie! Zachowałeś się jak na prawdziwego faceta przystało!
Nie wypiłeś cykuty, którą podsuwał ci J.Kaczyński. Zachowałeś się jak
Samuel Adams.

Szmulik Adam ? :)

Data: 2011-11-05 16:07:54
Autor: Leprechaun

[...]