Brawo Zimerman !!

Data: 2009-04-27 15:43:56
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!
Poazal klase i odwage jakiej nie powstydzilby sie niejeden uznany za bohatera !.
Powiedzil ie tylko to co sam mysli ale co mysli 90% swiata !. Ameryka jest dnem , kpina z demokracji i ucielesnieniem zla !. To mwszystko mistrz wykrzyczal w twarz Amerykanom na sali koncertowej na koniec sojwgo reczitalu !!. Poza kilkudziesiecioma jankesami , ktorzy wyszli oburzeni , od reszty doczekal sie uznania i zebral burze oklaskow !! .
Wynika z tego , ze Ameryka jest pod bolszewickim butem tlumiacym demokracje i wolnosc , ze wprowadzono w niej w zycie wszystko co zle a co wyniklo z bolszewickich doswiadczen!.
Brawo mistrzu !! chyle czola !. .......zeby tak nasi politycy potrafili zadbac o uczciwosc ...........rozmarzylem sie !.
Na koniec . Jankesi zniszczyli prywatny fortepian Zimermana jako podejrzany !! . Fortepian ten wozil po calym swiecie na wlasne koncerty !.
Rowniez teraz ma wlasny i wozi bo to co oferuja mu jankesi to zlom ( takie muzyczne F16 ) na ktorym nie chce grac !.

cyc

Data: 2009-04-27 15:50:18
Autor: matador
Brawo Zimerman !!
CYC pisze:
[...]

Czego tam się znowu cycu napiłeś?
"Chopin'a"?

matador.

Data: 2009-04-27 16:38:29
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt4dal$4rq$1atlantis.news.neostrada.pl...
CYC pisze:
[...]

Wyjatkowo inteligentna odpowiedz . Jej finezja powala z nog i nakazuje zdjac czapki z glow !.

cyc

Data: 2009-04-27 16:45:08
Autor: matador
Brawo Zimerman !!
CYC pisze:
[...]

Nie kumam o co chodzi - może byś link jakiś zapodał?

matador.

Data: 2009-04-27 16:50:51
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

CYC pisze:
[...]

Jak sam poszukasz bedziesz madrzejszy !. To stara metoda sprawnego nauczania !!.

cyc

Data: 2009-04-27 16:52:04
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

CYC pisze:
[...]

No dobra . Chcesz isc na latwizne , to masz !!.

http://wiadomosci.onet.pl/1959726,12,item.html

cyc

Data: 2009-04-27 16:56:52
Autor: matador
Brawo Zimerman !!
CYC pisze:

http://wiadomosci.onet.pl/1959726,12,item.html

Zawsze ceniłem Zimmermana jako PIANISTĘ.
Ale czy wywołał on wielki skandal? Wątpię.
Artyści prowokują na różne sposoby.
Może się naczytał o Dodzie bez majtek i też chce sobie nabić na biletach? Kto go tam wie?

matador.

Data: 2009-04-27 21:47:20
Autor: rAzor
Brawo Zimerman !!
Użytkownik matador napisał:
CYC pisze:
[...]

A tu akurat cycek dobrze pojechał.

Data: 2009-04-27 15:51:24
Autor: brat_olin
Brawo Zimerman !!
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

Poazal klase i odwage jakiej nie powstydzilby sie niejeden uznany za bohatera !.

Bez sensu.  Tak to mogl gadac 6 lat temu.  Ale jaka szansa?
A teraz za Obamy, to sobie moze.  Dla mnie ekwiwalent
wystepu Palikota z penisem i pistolecikiem.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-04-27 16:49:08
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gt4d8r$ftn$1news.onet.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

[...]

Jak to sie mowi , po prostu mu sie "przelalo "!! ( to z tego porzekadla o dzbanie i uchu )
Byc moze swiatowy kryzys finansowy wywolany przez Amerykanow spustoszyl jego konto w banku stad rozczarowanie a raczej wywalenie w motloch tego co gromadzilo sie u niego przez lata ? .
Przeciez nie jest odosobniony w podobnym mysleniu !. Zdecydowana wiekszosc swiata tak mysli i jesli nie wszyscy to artykuuja to tylko dlatego , ze tego wymaga obowiazujaca nas polityczna poprawnosc !.
Zakochanych we wszystkim co amerykanskie nie jest wielu na swiecie ! , wporst przeciwnie ! swiat pomalu zmienia swoich idoli a tymi niewatpliwie byli Amerykanie i sama Ameryka . Niestety rzady przyglupow takich jak teksanski niepelnosprawny kowboj ( przy nim Kononowicz to geniusz moralnosci ) , ktory nie odroznia Rumunii od Bulgarii , ktory co rusz w imie ' demokracji " demokratycznie mordowal  miliony , doprowadzily do tego , ze jankesi przestaly byc ulubiencami i chetnie utopionoby ich w lyzce wody , gdyby tylko bla taka mozliwosc !.
Konczy sie , niestety i nie unikam tego ostatniego stwierdzenia bo Ameryka byla dobrym przykladem dla swiata ale byla ! a skonczyla byc tak postrzegana wraz z wstapieniem bvl;azna na amerykanski tron , blazna ktory nie byl zdolny do samodzielnego rzadzenia a wsparcia , sojusznikow i doradcow szukal za oceanem na bliskim wschodzie !.

cyc

Data: 2009-04-27 16:04:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Brawo Zimerman !!
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

[...]

W Poniedziałek o 16:00 Google news raportuje dwa na krzyż artykuły *po angielsku* na ten temat:
  http://news.google.com/news/more?ned=us&ncl=1342288915
* Jeden jest z Los Angeles Times
  http://www.latimes.com/entertainment/news/arts/la-zimerman26-2009apr26,0,4934928.storylink
* Drugi jest z Polskiego Radia z powołaniem się na Los Angeles Times
  http://www.polskieradio.pl/thenews/culture/artykul107076_zimerman_protests_us_militarism.html

Czyli śmiem twierdzić że przeszło to bez medialnego echa "tam" i
pozostanie bez echa chyba że ktoś u nas postanowi zrobić z tego
wielką aferę :-)

Do dobrego wychowania naleĹźy skromne zachowanie.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-27 16:20:15
Autor: Panslavista
Brawo Zimerman !!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Szyd a jednak Polak!!!

Data: 2009-04-27 18:47:13
Autor: Panslavista
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości
On 27 Kwi, 16:20, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Szyd a jednak Polak!!!

Bo obraził Amerykanów, kacapska, pierdolona mendo?...

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW, KACAPSTWO I KAŁMUCTWO NA WSCHÓD!....

BIEDAKU,  TO  DLA  WAS  NAWET  MONGOLIA  ZAMKNIĘTA  BĘDZIE.

TZWELE  NA MARSA !!!

Data: 2009-04-27 19:37:12
Autor: Andrzej Adam Filip
Brawo Zimerman !!
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

On 27 Kwi, 16:20, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Szyd a jednak Polak!!!

Bo obraził Amerykanów, kacapska, pierdolona mendo?...

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW, KACAPSTWO I KAŁMUCTWO NA WSCHÓD!....

Ameryka tylko dla rdzennych amerykanĂłw, WASPy na wschĂłd! ;-)

Potrzeba uczy więcej niż dziesięć uniwersytetów.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-27 20:09:22
Autor: Hans Kloss
Brawo Zimerman !!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Poazal klase i odwage

LOL, pierdolnął jak chory w kibel: "Zostawcie mój kraj w spokoju". Ciekawe który to kraj miał na myśli? :)
J-23

Data: 2009-04-28 08:50:08
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gt53di$5h7$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

.............ze niby Amerykanie poniewieraja Izrael a nie nas ? .
Ty tak dla sportu "gadasz " glupoty , czy juz tak masz ? .

cyc

Data: 2009-04-28 09:04:09
Autor: Panslavista
Brawo Zimerman !!

> [...]

............ze niby Amerykanie poniewieraja Izrael a nie nas ? .
Ty tak dla sportu "gadasz " glupoty , czy juz tak masz ? .

Przecież to on pisze z GWna, nie ty.

Data: 2009-04-27 20:14:24
Autor: Hans Kloss
Brawo Zimerman !!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Rowniez teraz ma wlasny i wozi bo to co oferuja mu jankesi to zlom ( takie muzyczne F16 ) na ktorym nie chce grac !.

Jakimś dziwnym trafem ten "zniszczony" fortepian był instrumentem firmy Steinway (chyba nie muszę dodawać w jakim kraju się owa firma mieści) a nie "pabieda" czy inny wysokiej klasy sowiecki kukuruźnik ;).
J-23

--

Brawo Zimerman !!