Brawo Zimerman !!

Data: 2009-04-27 20:09:22
Autor: Hans Kloss
Brawo Zimerman !!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Poazal klase i odwage

LOL, pierdolnął jak chory w kibel: "Zostawcie mój kraj w spokoju". Ciekawe który to kraj miał na myśli? :)
J-23

Data: 2009-04-28 08:50:08
Autor: CYC
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gt53di$5h7$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

.............ze niby Amerykanie poniewieraja Izrael a nie nas ? .
Ty tak dla sportu "gadasz " glupoty , czy juz tak masz ? .

cyc

Data: 2009-04-28 09:04:09
Autor: Panslavista
Brawo Zimerman !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

............ze niby Amerykanie poniewieraja Izrael a nie nas ? .
Ty tak dla sportu "gadasz " glupoty , czy juz tak masz ? .

Przecież to on pisze z GWna, nie ty.

Brawo Zimerman !!