Brawo Ziobro - Mądre!

Data: 2018-04-21 20:06:37
Autor: Stokrotka
Brawo Ziobro - Mądre!

W ocenie ministra sprawiedliwości, prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobro
zgromadzony w sprawie materiał dowodowy nie daje jednak podstaw do przyjęcia, aby właściciel kantoru, oddając strzały w kierunku pojazdu przestępców, popełnił jakiekolwiek przestępstwo. Działał on bowiem, zdaniem ministra, w warunkach obrony koniecznej, odpierając bezpośredni i bezprawny zamach na swoje mienie. Ziobro wydał więc polecenie umorzenia postępowania w tej sprawie.

Dziwne.
Za Zioby, tuż  po wejściu tego prawa w życie, 29 grudnia 2006 roku,
gdy oddalałam się z budynku sądu, ale jeszcze a terenie sądu w Warszawie
stszelano do mnie (policjant nieumundurowany), bo ręku miałam i broniłam jak lew , kwitu - mojej własności - odmowy ksera kilku stron z akt mojej sprawy w sądzie pracy - jedną niezapłaconą mi pensję, kwitu dowodzącego korupcji sędziego.
Policja spałowała mnie , odsiedziałam w areszcie, ponad dobę.

To jest właśnie Ziobrowskie prawo:
Kali kraść to dobże - Kalemu ukraść to źle.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Brawo Ziobro - Mądre!