Brawo bracia Rosjanie

Data: 2012-08-12 16:18:45
Autor: Gringo
Brawo bracia Rosjanie
Tak walczą wolne narody, niczym nie skrępowane, które mają ukochane władze. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-12 16:53:40
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 16:18, Gringo pisze:
Tak walczą wolne narody, niczym nie skrępowane, które mają ukochane władze.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Jak by nie wygrali to by ich wyslali na biale niedzwiedzie.

Data: 2012-08-12 16:56:15
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 16:53, u2 pisze:
[...]

Ale podziwiam Pepiczkow, maja 4 zlota, a w czeciej peloskiej znowu
kolejna katastrofa sprokurowana przez wraza razwietke. Ciekawe kiedy
Polacy kapna sie, ze robia ich w konia :-)

Data: 2012-08-12 16:58:24
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 16:56, u2 pisze:
[...]

No i oczywiscie naszych bratankow znad Dunaju Madziarow, oni maja az 8
zlotych medali i sa w top 10 :-)

Data: 2012-08-12 17:52:00
Autor: Gringo
Brawo bracia Rosjanie

Data: 2012-08-12 18:45:34
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 17:52, Gringo pisze:

Tak walczą wolne narody, niczym nie skrępowane, które mają ukochane
władze.

Jak by nie wygrali to by ich wyslali na biale niedzwiedzie.

Pieprzysz znów bez sensu. Rosja jest wolnym krajem, nie tak jak
zniewolona Polska. Trzeba naprawdę silnej woli i zamiłowania do wolnej
ojczyzny, żeby od 0:2 i 5 punktów do tyłu w 3-m secie, doprowadzić do
wygranej.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Jaka ta Rassieja wolna ? Tam jesli nie wykonujesz prikazow ladujesz na
Syberii.

Data: 2012-08-12 22:04:43
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 20:07, Gringo pisze:
Jaka ta Rassieja wolna ? Tam jesli nie wykonujesz prikazow ladujesz na
Syberii.

Srutu tutu. Jeszcze zniewolonej Polsce daleko do wolnej Rosji.

I bardzo dobrze bekon, im dalej tym lepiej.

Data: 2012-08-12 23:26:07
Autor: u2
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 22:36, Gringo pisze:
I bardzo dobrze bekon, im dalej tym lepiej.

Komu dobrze, to dobrze, ale większość zdycha.

No to zdychaj bekon, nawet nie zasmieje sie szyderczo kiedy w koncu
bekniesz.

Data: 2012-08-13 12:42:39
Autor: Trybun
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 16:18, Gringo pisze:
Tak walczą wolne narody, niczym nie skrępowane, które mają ukochane władze.

Brawo.. Wielki i waleczny jest naród Słowiański. Sukcesy bratnich Rosjan, Czechów czy Serbów  są również naszymi Polaków z krwi i kości - sukcesami.

Data: 2012-08-13 06:17:16
Autor: Antenka
Brawo bracia Rosjanie
On 13 Sie, 12:42, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> w adze.

> -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to

Brawo.. Wielki i waleczny jest nar d S owia ski. Sukcesy bratnich
Rosjan, Czech w czy Serb w  s r wnie naszymi Polak w z krwi i ko ci -
sukcesami.

No nie mogę ! :- / Trybunie! Przywołuję Cię do porządku! :-D. Dość
tych peanów dla kacapstwa :-E

Antenka

Nicpoń! :-P

Data: 2012-08-13 15:30:31
Autor: Trybun
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-13 15:17, Antenka pisze:
No nie mogę ! :- / Trybunie! Przywołuję Cię do porządku! :-D. Dość tych peanów dla kacapstwa :-E Antenka Nicpoń! :-P

Antenko, Naród Rosyjski jest równie wielki jak Naród Polski. Niestety, podobnie jak i my mają pecha do ludzi którzy nimi rządzą. To znaczy, - chcę powiedzieć że na Rosjan nie należy patrzeć poprzez pryzmat Stalina, Breżniewa czy Putina. :-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-08-13 06:34:56
Autor: Antenka
Brawo bracia Rosjanie
On 13 Sie, 15:30, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-13 15:17, Antenka pisze:

> No nie mog ! :- / Trybunie! Przywo uj Ci do porz dku! :-D. Do
> tych pean w dla kacapstwa :-E Antenka Nicpo ! :-P

Antenko, Nar d Rosyjski jest r wnie wielki jak Nar d Polski. Niestety,
podobnie jak i my maj pecha do ludzi kt rzy nimi rz dz . To znaczy, -
chc powiedzie e na Rosjan nie nale y patrze poprzez pryzmat Stalina,
Bre niewa czy Putina. :-)

Pozdrawiam;-)

No nie wiem... :- / Bo waranem poszczuję :-D

Antenka :-P

Data: 2012-08-13 19:02:34
Autor: Grzegorz Z.
Brawo bracia Rosjanie

[...]