Brawo bracia Rosjanie

Data: 2012-08-13 12:42:39
Autor: Trybun
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-12 16:18, Gringo pisze:
Tak walczą wolne narody, niczym nie skrępowane, które mają ukochane władze.

Brawo.. Wielki i waleczny jest naród Słowiański. Sukcesy bratnich Rosjan, Czechów czy Serbów  są również naszymi Polaków z krwi i kości - sukcesami.

Data: 2012-08-13 06:17:16
Autor: Antenka
Brawo bracia Rosjanie
On 13 Sie, 12:42, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-12 16:18, Gringo pisze:

> Tak walcz wolne narody, niczym nie skr powane, kt re maj ukochane
> w adze.

> -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
> n...@netfront.net -- -

Brawo.. Wielki i waleczny jest nar d S owia ski. Sukcesy bratnich
Rosjan, Czech w czy Serb w  s r wnie naszymi Polak w z krwi i ko ci -
sukcesami.

No nie mogę ! :- / Trybunie! Przywołuję Cię do porządku! :-D. Dość
tych peanów dla kacapstwa :-E

Antenka

Nicpoń! :-P

Data: 2012-08-13 15:30:31
Autor: Trybun
Brawo bracia Rosjanie
W dniu 2012-08-13 15:17, Antenka pisze:
No nie mogę ! :- / Trybunie! Przywołuję Cię do porządku! :-D. Dość tych peanów dla kacapstwa :-E Antenka Nicpoń! :-P

Antenko, Naród Rosyjski jest równie wielki jak Naród Polski. Niestety, podobnie jak i my mają pecha do ludzi którzy nimi rządzą. To znaczy, - chcę powiedzieć że na Rosjan nie należy patrzeć poprzez pryzmat Stalina, Breżniewa czy Putina. :-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-08-13 06:34:56
Autor: Antenka
Brawo bracia Rosjanie
On 13 Sie, 15:30, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-13 15:17, Antenka pisze:

> No nie mog ! :- / Trybunie! Przywo uj Ci do porz dku! :-D. Do
> tych pean w dla kacapstwa :-E Antenka Nicpo ! :-P

Antenko, Nar d Rosyjski jest r wnie wielki jak Nar d Polski. Niestety,
podobnie jak i my maj pecha do ludzi kt rzy nimi rz dz . To znaczy, -
chc powiedzie e na Rosjan nie nale y patrze poprzez pryzmat Stalina,
Bre niewa czy Putina. :-)

Pozdrawiam;-)

No nie wiem... :- / Bo waranem poszczuję :-D

Antenka :-P

Data: 2012-08-13 19:02:34
Autor: Grzegorz Z.
Brawo bracia Rosjanie

[...]