Brawo dla KE!

Data: 2009-05-16 10:28:29
Autor: pistacjusz
Brawo dla KE!
Za świetny spot w którym pokazana jest prawda o 4 czerwca:
http://eurowybory.onet.pl/220,jaruzelski_w_spocie_ke_o_wolnosci_to_nieprofesjonalne_,artykul.html

Jaruzelski JEST ojcem Solidarności. Jaruzelskiemu podlegał wywiad
wojskowy PRL a to właśnie wywiad wojskowy werbował takich agentów jak
Wałęsa, Lis, Borusewicz, Frasyniuk itd i obsadzał nimi całą
Solidarność. To także wywiad wojskowy likwidował wszystkich którzy
zagrażali tym agentowm albo za dużo o nich wiedzieli (np.
Popiełuszko).

Data: 2009-05-16 19:45:13
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!
Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Stąd kilka prób zamachów na mnie. Np. O take_go Boni_fratra...

Data: 2009-05-16 20:11:42
Autor: jadrys
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:

Stąd kilka prób zamachów na mnie. ...

Były zamachy na Ciebie?  Ale  chyba  takie żeby postraszyć? Gdyby ktoś naprawdę chciał Cię zabić to raczej by zabił..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-16 20:55:03
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:

> Stąd kilka prób zamachów na mnie. ...

Były zamachy na Ciebie?  Ale  chyba  takie żeby postraszyć? Gdyby ktoś
naprawdę chciał Cię zabić to raczej by zabił..

    To prawda, byłbym nie żył, gdyby się udały - ostatni to próba
rozjechania przez wojskowy Mercedes (szybkość około 200km/h) w kolorze khaki
na ul. Wysockiego na przejściu przed kościołem. Siła wyższa ostrzegła mnie i
zmusiła do zrobienia czegoś, czego nigdy nie robiłem i nawet na myśl mi nie
przyszło żeby zrobić, a to uratowało mi życie.

Data: 2009-05-16 21:44:57
Autor: jadrys
Brawo dla KE!

Panslavista pisze:

[...]

Wojskowy merc? A cóż to takiego? Klasa G?

Tzn. - co zrobiłeś?

Data: 2009-05-17 06:16:27
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:
[...]

Podpisał zobowiązanie TW, że będzie występował przeciw chazarom. :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 06:14:53
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:
Stąd kilka prób zamachów na mnie. ...
Były zamachy na Ciebie?  Ale  chyba  takie żeby postraszyć? Gdyby ktoś naprawdę chciał Cię zabić to raczej by zabił..

Nie wiesz:
"oj kot pani matko zrobił panslaviście łoskot".

--
stevep

Data: 2009-05-17 21:10:11
Autor: jadrys
Brawo dla KE!

Panslavista pisze:

[...]

Nigdy nie wiadomo - nie znamy faktów.. Może rzeczywiście komuś podpadł..

Data: 2009-05-18 05:08:11
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:
[...]

Chyba, że drugiemu świrowi.

--
stevep

Data: 2009-05-17 06:10:42
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gumukt$eel$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sam to odkryłeś, czy może z "Mędrców Syjonu"?

--
stevep

Data: 2009-05-16 19:46:33
Autor: marek czaplicki
Brawo dla KE!
pistacjusz@gmail.com pisze:

[...]
skoro wg Ciebie gen. Jaruzelski jest ojcem Solidarności, to po co jeszcze służby podległe jemu miałyby obsadzać dodatkowymi agentami Solidarność?

Data: 2009-05-16 19:52:13
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
pistacjusz@gmail.com pisze:

> [...]
skoro wg Ciebie gen. Jaruzelski jest ojcem Solidarności, to po co
jeszcze służby podległe jemu miałyby obsadzać dodatkowymi agentami

Strzyżonego Pan Bóg strzyże rencami agentów.

Data: 2009-05-16 20:09:00
Autor: marek czaplicki
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:
Strzyżonego Pan Bóg strzyże rencami agentów.
zaraz, zaraz. skoro dla gen. Jaruzelskiego niebezpieczna była Solidarność. to po co ją w ogóle stworzył? oczywiście wg Ciebie stworzył. tylko po to żeby potem mieć co obsadzać agentami?

Data: 2009-05-16 20:50:00
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!

Panslavista pisze:
> [...]
Solidarność. to po co ją w ogóle stworzył? oczywiście wg Ciebie
stworzył. tylko po to żeby potem mieć co obsadzać agentami?

Kanalizator niezadowolenia społecznego.
Strategia komusza:
1) nie dopuścić do wybuchu (nawet tłumienie z rozlewem krwi).
2) nie dopuścić do zrzeszania się.
3) wprowadzić do zrzeszeń swoich ludzi.
4) przejąć kierownictwo w zrzeszeniach izolując spontanicznych przywódców
5) zniknąć prowodyrów i liderów moralnych (księży, inteligencji)
6) opanować od wewnątrz struktury.
7) w wypadku niemożności opanowania zniszczyć od środka.
8) w wypadku burzy i naporu rozwiązać partię
9) na miejsce partii komunistycznej utworzyć partię socjalistyczną, lub gdy
warunki nie pozwolą na partię socjalistyczną utworzyć socjaldemokratyczną.
10) gdy sytuacja pozwoli natychmiast przemianować partię socjaldemokratyczną
w partię socjalistyczną a następnie komunistyczną.

Zwrócić uwagę na punkty 9 i 10 - obecnie trwa intensywna praca żydokomuchów
w kierunku ich realizacji wspomagana intensywnym działaniem ss-manów.

Data: 2009-05-16 20:57:08
Autor: marek czaplicki
Brawo dla KE!
no, nie wiem. partia komunistyczna w Polsce przecież istnieje http://www.kompol.type.pl/ , ale może to nie o tą partię chodzi? poza tym nie odpowiedziałeś na pytanie. po co komunistom byłoby tworzenie czegoś co by im zagrażało?

Data: 2009-05-16 21:00:21
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!

Panslavista pisze:
> [...]
http://www.kompol.type.pl/ , ale może to nie o tą partię chodzi? poza
tym nie odpowiedziałeś na pytanie. po co komunistom byłoby tworzenie

Przeczytaj ze zrozumieniem to, co napisałem i wspomnij rok 1970 i następne
zawirowania...

Data: 2009-05-16 21:07:09
Autor: marek czaplicki
Brawo dla KE!
Panslavista pisze:
Przeczytaj ze zrozumieniem to, co napisałem i wspomnij rok 1970 i następne
zawirowania...
czyli górę jednak bierze "spiskowa teoria dziejów". ja muszę się przyznać nie wierzę w nią. ale może Ty mnie jakoś do niej przekonasz? za naturalnymi przecież w każdym ustroju ruchami społecznymi stoi według mnie pewna nie dająca się odrzucić mądrość ludu, obywateli czy po prostu ludzka chęć działania dla poprawy swojego własnego losu. to komuniści właśnie naturalne ruchy społeczne powstające w sposób spontaniczny nazywali, a to spiskiem miedzynarodowego kapitału, szpiegostwem na rzecz państw trzecich itd... itp...

Data: 2009-05-17 01:10:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
marek czaplicki wrote:

Panslavista pisze:
[...]

Oczywiście Ty masz tu rację. Jurek podaje za przykład punkty 9 i 10
komuszej strategii, ale całkowicie pomija punkty od 3 i do 8.
Punkty 9 i 10 dotyczą walki z konkurencją, a przecież WZZ nie były
konkurencją dla PZPR i nawet nie miały zamiaru przejąć władzę.

--
Pit

Data: 2009-05-17 06:12:24
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gun2sr$aba$1inews.gazeta.pl...
Panslavista pisze:
[...]

Eeee, on składa sie wyłącznie z teori spiskowej i kretyństwa.

--
stevep

Data: 2009-05-17 06:52:42
Autor: Panslavista
Brawo dla KE!

Raczej spiski (działanie grup interesu) i homeostaza układu...

Data: 2009-05-16 22:46:34
Autor: boukun
Brawo dla KE!

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gumvfo$odn$1inews.gazeta.pl...
Panslavista pisze:
[...]

Solidarność 80 wyrwała się agentom spod kontroli po wydarzeniach sierpniowych i Polacy zaczęli przejmować w regionach władzę i dążyć do super demokracji i dlatego Geremek zainspirował wprowadzenioe stanu wojennego.

boukun

Data: 2009-05-16 19:53:43
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Sat, 16 May 2009 10:28:29 -0700 (PDT), w
pistacjusz@gmail.com napisał(-a):

wojskowy PRL a to właśnie wywiad wojskowy werbował takich agentów jak
Wałęsa, Lis, Borusewicz, Frasyniuk itd i obsadzał nimi całą

agentami jaruzela byli tacy jak gwiazda czy walentynowicz
gdyby oni opanowali solidarnosc nie byloby 4 czerwca

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-16 22:53:24
Autor: boukun
Brawo dla KE!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:acvt05l87o2pqgl5ifr22dumo13pt5j6914ax.com...
[...]

Ale że oni opanowywali Solidarność, był 13 grudnia i potem układ zakończony 4 czerwca odsunęciem Polaków od administracji Polską.

boukun

Data: 2009-05-17 00:53:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

[...]

Gdyby Gwiazda i pani Walentynowicz byli agentami Jaruzela, dzisiaj
opływaliby w luksusach, mieliby 7 tys. emerytury i nikt by nie nakręcił
filmu o donoszeniu herbaty pijanym związkowcom.
--
Pit

Data: 2009-05-17 06:13:38
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gunfst$39v$3news.onet.pl...
naprany jak kruk! wrote:
[...]

Eee, przecież muszą się maskować, a na kontach w Szwajcarii ... :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 21:40:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
cirrus wrote:

[...]

Nikt się nie maskuje tylko akurat oni? Taki Waliza i Mnietek się nie maskują
tylko akurat Gwiazda i pani Anna? Oj stive, nie powtarzaj tych esbuckich bredni.

--
Pit

Data: 2009-05-18 05:10:35
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gupovf$k49$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Akurat ja nie czytam esbeckich bredni, tylko wyśmiewam brednie, ktorymi tak chętnie posługują się Gwiazda, Walentynowicz tudzież Wyszkowski.

--
stevep

Data: 2009-05-18 13:25:09
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Sun, 17 May 2009 00:53:16 +0200, w <gunfst$39v$3@news.onet.pl>, Pit Kowalski
albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

Gdyby Gwiazda i pani Walentynowicz byli agentami Jaruzela, dzisiaj
opływaliby w luksusach, mieliby 7 tys. emerytury i nikt by nie nakręcił
filmu o donoszeniu herbaty pijanym związkowcom.

tylko ze ich zdemaskowano no i nie maja teraz profitow
mieliby gdyby komuna zostala

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-18 14:48:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

[...]

Zdemaskowano?
No to proszę podaj pseudonimy, jednostkę, podległy przydział itd.
Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł
jeszcze w sile wieku.
Na panią Annę tyko Waliza miał niby jakieś papiery, "z których by wynikało".
Niestety nic nie wynikło, choć ona jedną z jego największych wrogów była.

--
Pit

Data: 2009-05-18 14:55:24
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Mon, 18 May 2009 14:48:15 +0200, w <gurlco$808$1@news.onet.pl>, Pit Kowalski

naprany jak kruk! wrote:

> [...]

Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł

dobra przykrywka
i akta zniszczono

Data: 2009-05-18 15:25:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

> [...]

Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł

Brawo, brawo. Powinieneś trafić do Księgi Guinnessa. Tak długo w ciągu, to
nawet najsilniejsi Rosjanie nie wytrzymują. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-18 16:52:38
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Mon, 18 May 2009 15:25:10 +0200, w <gurnh9$eeb$1@news.onet.pl>, Pit Kowalski
albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

Brawo, brawo. Powinieneś trafić do Księgi Guinnessa. Tak długo w ciągu, to
nawet najsilniejsi Rosjanie nie wytrzymują. ;)

patrz na gwiazde czy walentynowicz, oni chyba w ciagu od 20 lat bo tak
wygladaja zalamani kapusie hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-17 09:20:35
Autor: CYC
Brawo dla KE!

[...]

Zidiocenie w narodzie siega dna !!....a potem dziwicie sie , ze Polske maja w dupie a Polakow  na swiecie za przyglupow !.
Potem sie dziwicie , ze UE wypuszcza taki jak ostatni spot  o zaslugach w obalaniu komuny w ktorym wszystkie niemal kraje Europy sa w nim bohaterami , tylko nie Polska !.

cyc

Data: 2009-05-17 09:33:06
Autor: matador
Brawo dla KE!
CYC pisze:
[...]

Jak widzisz cyc'u, znowu prawda oparła się propagandzie.
Zupełnie jak w 1980-tym

matador.

Data: 2009-05-17 17:55:10
Autor: [heÂŽsk]
Brawo dla KE!
On Sat, 16 May 2009 10:28:29 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

Za świetny spot w którym pokazana jest prawda o 4 czerwca:

 [...]

 gie prawda. to wylacznie dowod na to jak jako narod
 jestesmy glupi i zacietrzewieni. nie potrafimy robic
 uzytku z tego, ze Polak byl papiezem, opluwamy Walese
 i tych, ktorym sie udalo cos zrobic. na zachodzie jezeli
 sasiad kupi lepszy samochod to ten drugi kupuje podobny
 lub lepszy. u nas, kiedy sasiad ma tlusiciejsza krowe  niz nasza chcemy by mu ta krowa zdechla. ty tez opluwasz
 "rocznice". co zrobiles dla Polski ? smialo...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2