Brawo dla KE!

Data: 2009-05-16 19:53:43
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Sat, 16 May 2009 10:28:29 -0700 (PDT), w
<990c7eca-bf54-45eb-bf9a-ad042ef78f7f@h23g2000vbc.googlegroups.com>,
pistacjusz@gmail.com napisał(-a):

wojskowy PRL a to właśnie wywiad wojskowy werbował takich agentów jak
Wałęsa, Lis, Borusewicz, Frasyniuk itd i obsadzał nimi całą

agentami jaruzela byli tacy jak gwiazda czy walentynowicz
gdyby oni opanowali solidarnosc nie byloby 4 czerwca

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-16 22:53:24
Autor: boukun
Brawo dla KE!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:acvt05l87o2pqgl5ifr22dumo13pt5j6914ax.com...
[...]

Ale że oni opanowywali Solidarność, był 13 grudnia i potem układ zakończony 4 czerwca odsunęciem Polaków od administracji Polską.

boukun

Data: 2009-05-17 00:53:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

[...]

Gdyby Gwiazda i pani Walentynowicz byli agentami Jaruzela, dzisiaj
opływaliby w luksusach, mieliby 7 tys. emerytury i nikt by nie nakręcił
filmu o donoszeniu herbaty pijanym związkowcom.
--
Pit

Data: 2009-05-17 06:13:38
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gunfst$39v$3news.onet.pl...
naprany jak kruk! wrote:
[...]

Eee, przecież muszą się maskować, a na kontach w Szwajcarii ... :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 21:40:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
cirrus wrote:

[...]

Nikt się nie maskuje tylko akurat oni? Taki Waliza i Mnietek się nie maskują
tylko akurat Gwiazda i pani Anna? Oj stive, nie powtarzaj tych esbuckich bredni.

--
Pit

Data: 2009-05-18 05:10:35
Autor: cirrus
Brawo dla KE!
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gupovf$k49$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Akurat ja nie czytam esbeckich bredni, tylko wyśmiewam brednie, ktorymi tak chętnie posługują się Gwiazda, Walentynowicz tudzież Wyszkowski.

--
stevep

Data: 2009-05-18 13:25:09
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Sun, 17 May 2009 00:53:16 +0200, w <gunfst$39v$3@news.onet.pl>, Pit Kowalski
albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

Gdyby Gwiazda i pani Walentynowicz byli agentami Jaruzela, dzisiaj
opływaliby w luksusach, mieliby 7 tys. emerytury i nikt by nie nakręcił
filmu o donoszeniu herbaty pijanym związkowcom.

tylko ze ich zdemaskowano no i nie maja teraz profitow
mieliby gdyby komuna zostala

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-18 14:48:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

[...]

Zdemaskowano?
No to proszę podaj pseudonimy, jednostkę, podległy przydział itd.
Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł
jeszcze w sile wieku.
Na panią Annę tyko Waliza miał niby jakieś papiery, "z których by wynikało".
Niestety nic nie wynikło, choć ona jedną z jego największych wrogów była.

--
Pit

Data: 2009-05-18 14:55:24
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Mon, 18 May 2009 14:48:15 +0200, w <gurlco$808$1@news.onet.pl>, Pit Kowalski

naprany jak kruk! wrote:

> [...]

Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł

dobra przykrywka
i akta zniszczono

Data: 2009-05-18 15:25:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brawo dla KE!
naprany jak kruk! wrote:

> [...]

Za komuny Gwiazdę oskarżono i więziono za próby obalenia władzy.
Przesiedział w więzieniu kilka lat, i tylko dzięki amnestii wyszedł

Brawo, brawo. Powinieneś trafić do Księgi Guinnessa. Tak długo w ciągu, to
nawet najsilniejsi Rosjanie nie wytrzymują. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-18 16:52:38
Autor: naprany jak kruk!
Brawo dla KE!
Mon, 18 May 2009 15:25:10 +0200, w <gurnh9$eeb$1@news.onet.pl>, Pit Kowalski
albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

Brawo, brawo. Powinieneś trafić do Księgi Guinnessa. Tak długo w ciągu, to
nawet najsilniejsi Rosjanie nie wytrzymują. ;)

patrz na gwiazde czy walentynowicz, oni chyba w ciagu od 20 lat bo tak
wygladaja zalamani kapusie hehe