Brawo dla drogowców w Nowy Rok

Data: 2010-01-04 16:57:27
Autor: MadMan
Brawo dla drogowców w Nowy Rok
Dnia Mon, 04 Jan 2010 16:21:33 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

 Pierwszy pług i piaskarkę zobaczyliśmy
po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...

Wow, to jeszcze istnieją piaskarki? Mi się wydawało że drogowcy tylko
potrafią niszczyć przyrodę solą. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-04 17:11:15
Autor: Jakub Witkowski
MadMan pisze:
[...]

Piaskarka może rozrzucać cokolwiek sypkiego, jak mniemam?

Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko
- bodajże - stawką vat-u ;)

Data: 2010-01-04 16:52:30
Autor: White Power
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
MadMan pisze:
> [...]

Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko

Jezcze kolor był inny i to pewnie kolor regulował stawkę.

Data: 2010-01-04 17:32:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
Brawo dla drogowców w Nowy Rok
Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko
- bodajże - stawką vat-u ;)

i niech ktoś powie, ze tenkraj nie jest piękny :D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-04 18:46:08
Autor: Artur Maśląg
Brawo dla drogowców w Nowy Rok
Jakub Witkowski pisze:
(...)
[...]

Potwierdzam - było coś takiego. :) Mam co prawda wrażenie, że
chyba jeszcze kolorem się różnił, ale to drobiazg. ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-01-05 08:55:35
Autor: Massai
Brawo dla drogowców w Nowy Rok
Artur Maśląg wrote:

Jakub Witkowski pisze:
(...)
> [...]
> - bodajże - stawką vat-u ;) Potwierdzam - było coś takiego. :) Mam co prawda wrażenie, że
chyba jeszcze kolorem się różnił, ale to drobiazg. ;)

Się zgadza. Mieszalniki do pasz były zielone, betoniarki - pomarańczowe
;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-04 19:52:11
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2010-01-04 16:57, MadMan pisze:
[...]

Ty wierzysz jeszcze, że to sól?
Od pewnego czasu w taki sposób niektórzy pozbywają się starych nawozów i.t.p. świństw. Plan posypywania wykonany, białe jest a i za utylizację odpadów płacić nie trzeba...
A potem człowiek się dziwi, czemu całe auto zaczyna rdzewieć...

--
                      Wojciech Smagowicz

Brawo dla drogowców w Nowy Rok