Brawo dla polskich biskupów!

Data: 2010-10-18 20:11:07
Autor: Nomi
Brawo dla polskich biskupów!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbc84f8$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
Jasno, zdecydowanie i jednoznacznie - tak najkrócej ocenić można oficjalne
wypowiedzi polskich biskupów w sprawie in vitro.

Maryja byla zaplodniona in vitro i im to jakos nie przeszkadza.

Data: 2010-10-18 20:14:09
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Nomi" <nomi@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości news:4cbc8dc0$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bez rurkem pipetkem malom jakom ma prawdziwy Rzyd zamiast murzynskiego chuja
Tfu!

Data: 2010-10-18 20:26:34
Autor: abc
Brawo dla polskich biskupów!
Syn Boży, ponad wszelki porządek natury, mocą Ducha Świętego, naturę ludzką,
to jest ciało i duszę przyjął w przeczystym łonie najświętszej Maryi Panny i
narodził się z Niej.  Tajemnica, mocą której Syn Boży stał się człowiekiem,
nazywa się Boskim Wcieleniem Słowa.

Data: 2010-10-18 20:32:34
Autor: Nomi

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbc9170$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Moja teoria jest bardziej prawdopodobna.
Normalne in vitro - ojciec nieznany.

Data: 2010-10-18 20:36:02
Autor: abc
Brawo dla polskich biskupów!
Moja teoria jest bardziej prawdopodobna.

Ty masz tylko teorię, a ja mam pewność.

Data: 2010-10-18 20:41:58
Autor: Nomi

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbc93a8$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Moja teoria jest bardziej prawdopodobna.

Ty masz tylko teorię, a ja mam pewność.

Ale masz jakis konkrety, poza ksiazka napisana po grzybach
halucynogennych, 3 razy przetlumaczona w dodatku z bledami?
Moze na wlasne oczy to widziales alebo sam byles dawca nasienia?
Hehe...czlowieczku ze swoja pewnoscia spamujacy grupy dyskusyjne.

Data: 2010-10-18 20:44:17
Autor: abc
Brawo dla polskich biskupów!
Tedy rzekli Żydowie do niego: Pięćdziesiąt lat jeszcze nie masz, a Abrahamaś
widział? Rzekł im Jezus: Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Pierwej niż
Abraham był, JAM JEST" (Jan. 8:57-58)

Jezus wypowiedział w ten sposób słowo, którego żaden żyd nie ośmiela się
wypowiedzieć, ponieważ jest to osobiste imię Boga, wypowiedziane przez
samego Boga do Mojżesza w krzaku gorejącym.

Bóg dotrzymał obietnicy danej Żydom odnośnie Mesjasza i posłał do nich Syna
Swojego Jednorodzonego.  Tajemnica, mocą której Syn Boży stał się
człowiekiem, nazywa się Boskim Wcieleniem Słowa.

Syn Boży, stawszy się człowiekiem, nie przestał być Bogiem, lecz pozostając
prawdziwym Bogiem, zaczął być także prawdziwym człowiekiem. W Jezusie
Chrystusie są dwie natury, Boska i ludzka, ale tylko jedna Osoba, czyli
Osoba Syna Bożego.

Jednak Żydzi  odrzucili pełnię objawienia Bożego jako Trójcy Świętej
dokonaną w Jezusie Chrystusie.  Nie mogą pogodzić się z faktem że Bóg -
Stwórca wszyskich ludzi - okazał się nie być ich bożkiem plemiennym.

Zamiast przyjąć to do wiadomości i nawrócić się, Żydzi zaklinają
rzeczywistość - sprzeciwiają się Bogu, odrzucają Bóstwo Chrystusa i
bluźnierczo redukują Go do człowieka, do Żyda.

Trzeba się modlić w intencji nawrócenia się Żydów słowami modlitwy Kościoła:

Módlmy się też za wiarołomnych Żydów: niech Pan i Bóg nasz zedrze zasłonę z
serc ich, aby z nami poznali Pana naszego, Jezusa Chrystusa.

Wszechmogący wieczny Boże, który w miłosierdziu swojemu nikomu, nawet
wiarołomnym Żydom, przebaczenia nie odmawiasz, wysłuchaj modlitw naszych za
lud ten zaślepiony, aby wreszcie poznał światło prawdy, którym jest Chrystus
i z ciemności został wybawiony,

Data: 2010-10-18 20:47:58
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbc9598$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Tedy rzekli Żydowie do niego: Pięćdziesiąt lat jeszcze nie masz, a Abrahamaś
widział? Rzekł im Jezus: Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Pierwej niż
Abraham był, JAM JEST" (Jan. 8:57-58)

Wielu bedzie mowilo JAM JEST
ale nie wierzcie im kutasom rzydowskim abc
albowiem przyjdzie potenrzniejszy nirz Jezus
ktury sie sie nie da wam kurwy w chuja zrobic i jak pizda powiesic na gwozdziach rzydowskich ruskich i faszystowskich brytolskicj i zlodziejskich
wy pierdolone bandziory
Tfu!

Data: 2010-10-19 07:48:25
Autor: sofu

--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie rozśmieszaj publiki ABC.
Ty nie masz pewności kto jest twoim ojcem, a co dopiero kto zapłodnił
żydówke 2 tysiace lat temu?
Ponoc był to jakiś rzymski żołnierz.

sofu

Data: 2010-10-19 08:37:54
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i9jbuo$bos$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Nie rozśmieszaj publiki ABC.
Ty nie masz pewności kto jest twoim ojcem, a co dopiero kto zapłodnił

Czy Jezus był ofiarą gwałtu, czy pękniętego kondoma?

boukun

Brawo dla polskich biskupów!