[ZUS] Brawo dla tego Pana

Data: 2012-02-17 17:35:17
Autor: Piotrek
[ZUS] Brawo dla tego Pana
"Ja nie za bardzo wierzę w państwowe emerytury, staram się zabezpieczyć tę przyszłość właśnie i przez oszczędności, i przez dobre relacje z moimi dziećmi, bo liczę, że to będzie pewniejsze niż te liczne, chimeryczne państwowe rozwiązania" jak podobno powiedział e-Waldek.

Piotrek

Data: 2012-02-18 01:45:51
Autor: tomek
[ZUS] Brawo dla tego Pana
[...]