Brawo, panie pośle Sekuła!

Data: 2010-01-29 17:14:16
Autor: awe
Brawo, panie pośle Sekuła!
Nikt normalny nie kupuje GW, a jesli juz to nie po to zeby ja czytac, co wy kawecki zidiocieliscie?
awe

Data: 2010-01-29 17:27:45
Autor: Artur Borubar
Brawo, panie pośle Sekuła!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Nikt normalny nie kupuje GW, a jesli juz to nie po to zeby ja czytac...

Właśnie zauważyłem, że czytasz.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 18:31:33
Autor: awe
Brawo, panie pośle Sekuła!

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjv2a3$5fp$1news.onet.pl...

[...]

nie kupuje, a ostatnim razem moze zagladalem na strone gw z tydzien temu ale nawet nie pamietam w jakim celu. pewnie szukalem jakiejs frazy.
generalnie nie mam zadnego najmniejszego powodu zeby czytac gw strata czasu. nie pisuja tam niezalezni dziennikarze.
wole salon24
awe

Brawo, panie pośle Sekuła!