Brawo rezydenci!

Data: 2017-10-11 17:28:12
Autor: Lepudruk
Brawo rezydenci!
Nie dajcie się zrobić w ciula tym cwaniakom. Dama z broszka" i fałszywy
hrabia g..no mogą. Obiecuja gruchy na płaczącej wierzbie rosnącej przy
Nowogrodzkiej.  To jedna i ta sama sitwa."

--
Lepudruk

Data: 2017-10-12 06:19:45
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:orldcd$lcs$1gioia.aioe.org...
[...]

Oczywiście, że SITWA. Sklerotykom przypominam że "Ojczyznę wolną racz nam zwrócić Panie!" zawetował nic nie znaczące ustawy, a puścił tą, która pozwala szarogęsić się mającemu zadatki na dyktatora Ziobrze.

CL

Data: 2017-10-13 08:00:58
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
[...]

To taki post ktory własciwie nic nie wnosi... Co konkretnie chciałes powiedziec?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2017-10-13 10:08:21
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA80D5EBE6F6C1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Kolejny który niczego nie rozumie. Głupi PiS-owski elektorat. ;-)))

CL

Data: 2017-10-13 19:00:54
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

[...]

Przepraszam ze liczyłem na odrobine merytorycznosci...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-10-14 09:10:35
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-11 o 17:28, Lepudruk pisze:
Nie dajcie się zrobić w ciula tym cwaniakom. Dama z broszka" i fałszywy
hrabia g..no mogą. Obiecuja gruchy na płaczącej wierzbie rosnącej przy
Nowogrodzkiej.  To jedna i ta sama sitwa."

Tylko uważajcie jak robicie te przerwy w głodowaniu.
Najadać się trzeba powoli i rozłożyć na cały dzień a nie wszystko naraz :-)

Data: 2017-10-14 19:59:29
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59e1b870$0$15192$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty jako stały bywalec śmietników wiesz to najlepiej.

CL

Data: 2017-10-15 18:30:46
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-14 o 19:59, Totalna Opozycja pisze:
Ty jako stały bywalec śmietników wiesz to najlepiej.

Chciałeś ambitnie obrazić a wyszło jak zawsze.

Data: 2017-10-16 09:04:20
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59e38d3e$0$659$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-10-14 o 19:59, Totalna Opozycja pisze:
Ty jako stały bywalec śmietników wiesz to najlepiej.

Chciałeś ambitnie obrazić a wyszło jak zawsze.

Na żartach się nie znasz? ;-)))

Dyskutuj merytorycznie to bedzie respect.

CL

Data: 2017-10-16 13:04:16
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo rezydenci!
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

> [...]

> Najadać się trzeba powoli i rozłożyć na cały dzień a nie wszystko naraz > :-)

Ty jako stały bywalec śmietników wiesz to najlepiej.

 :)))))

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-15 14:11:23
Autor: Bytomir Kwasigroch
Brawo rezydenci!
użytkownik Lepudruk napisał:
To jedna i ta sama sitwa."

Oho, nowy model rzeczywistości pajdak nam serwuje:)

Jeżeli jedna i ta sama, czemu ujadasz tylko na jedną?

I czemu zalewasz nas systematycznie swoimi rewelacjami?

Data: 2017-10-15 17:15:14
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo rezydenci!
Nie wiesz dlaczego? Bo odpowiadacie. Nie karmiony zdechnie szybko.

Data: 2017-10-15 18:38:59
Autor: z
Brawo rezydenci!
A tak konstruktywnie.

Jako człowiek około 50-tki pracujący głównie umysłowo nie wyobrażam sobie pracy obecnie na dwóch etatach.
Zdaję sobie sprawę że będąc przemęczonym podejmuję błędne decyzje choćbym się najbardziej starał.

Dlatego postuluję kontrolowanie czasu pracy lekarzy. Kierowcom tirów można to i lekarzom można.
Oczywiście powinni dostawać wyższe pensje i pracować jak biały człowiek 8 godzin.

PS. I tu się nasuwa pytanie. Jak oni to robią że tak potrafią się klonować? Czy są supermenami czy mają lajtową robotę? :-)
A.... że za 2500 zł na rękę nie da się wyżyć?
Zapraszam na szkolenie :-)

Data: 2017-10-15 18:48:54
Autor: A. Filip
Brawo rezydenci!
z <z@z.pl> pisze:
[...]

A nie wystarczy ułatwione domniemanie zaniedbania w
przypadku przepracowania?  Coś jak "domniemanie winy"
pijanego/przepracowanego/niewyspanego  kierowcy.
Razem z domniemaniem winy (_kosztownej_ odpowiedzialności cywilnej)
pracodawcy w takich przypadkach.

Data: 2017-10-16 07:51:21
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-15 o 18:48, A. Filip pisze:
[...]

Jest to jakaś koncepcja :-)

Data: 2017-10-16 09:08:38
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59e38f2b$0$15199$65785112news.neostrada.pl...
A tak konstruktywnie.

Jako człowiek około 50-tki pracujący głównie umysłowo nie wyobrażam sobie pracy obecnie na dwóch etatach.

Lekarze pracują na 2-3.

Zdaję sobie sprawę że będąc przemęczonym podejmuję błędne decyzje choćbym się najbardziej starał.

W przychodni nie przemęczysz się fizycznie tylko psychicznie.

Dlatego postuluję kontrolowanie czasu pracy lekarzy. Kierowcom tirów można to i lekarzom można.

Tych na prywatnych praktykach też? Rano - przchodnia, ppłd - prywatnie. Jest takie prawo które zabroni mi pracować (prywatnie) ile sobie chcę?

Oczywiście powinni dostawać wyższe pensje i pracować jak biały człowiek 8 godzin.

Czyli długość kolejek wzrośnie minimum 2 razy. Skonsultuj się z Radziwiłłem. ;-))

CL

Data: 2017-10-16 18:53:13
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-16 o 09:08, Totalna Opozycja pisze:
W przychodni nie przemęczysz się fizycznie tylko psychicznie.

Tak właśnie się męczę pracując w prywatnej firmie na podtrzymaniu produkcji przy komputerze. Umysłowo właśnie. Jest od groma takich stanowisk pracy.

Tych na prywatnych praktykach też? Rano - przchodnia, ppłd - prywatnie. Jest takie prawo które zabroni mi pracować (prywatnie) ile sobie chcę?

Kierowcy tira nie wolno. Dlaczego równie a może bardziej odpowiedzialne stanowisko ma być przez opiekuńcze państwo pozostawione same sobie?
Podobno podczas transformacji lobby lekarskie sobie wylobbowało :-)

Czyli długość kolejek wzrośnie minimum 2 razy. Skonsultuj się z Radziwiłłem. ;-))

Długość kolejek to nie brak lekarzy ale pieniędzy.

A że jesteśmy biednym krajem na dorobku (tak słyszałem przez ostatnie 8 albo nawet 20 lat) o tak małym PKB to UE nie pozwoli nam WSZYSTKIM zarabiać więcej bo to by było niepoprawne politycznie :-)

Data: 2017-10-16 19:27:04
Autor: A. Filip
Brawo rezydenci! [Kiedy RP3 w nakładach na zdrowie dogoni KUBĘ? ;-) ]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

A gówniana organizacja _systemu_ opieki zdrowotnej zupełnie nic się nie
przyczynia?

Kuba ma podobną długość życia co USA [1].  Poziom wydatków na służbę
zdrowia jest zupełnie inny.  Głównie wpakować więcej forsy w system taki
jaki jest to sposób dla "przeciętniaków" (słownictwo bardzo dyplomatyczne).
Wycisnąć _znacznie_ więcej z systemu bez istotnego zwiększenia nakładów
to zadanie dla _prawdziwego fachowca_.
Choć jak w 2014 Polska wydawała mniej na zdrowie na obywatela od Kuby
(w przeliczeniu PPP) to PiS przejął winę za niskich nakładów po Tusku :-)

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
Country       Rank  Expectancy
Japan          1    83.7
Switzerland    2    83.4
United States 31    79.3
Cuba          32    79.1
Poland        41    77.5

[2] https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_total_health_expenditure_per_capita#World_Health_Organization
Total health expenditure per capita in 2011 PPP international US dollars (inflation-adjusted to 2011 dollars).
Country        1995  2001  2011  2014
Cuba            344   589  2005  2475
Poland          407   642  1509  1570
United States  3788  5140  8524  9403
PPP - Purchasing Power Parity

Data: 2017-10-16 20:43:23
Autor: z
W dniu 2017-10-16 o 19:27, A. Filip pisze:
A gówniana organizacja _systemu_ opieki zdrowotnej zupełnie nic się nie
przyczynia?

Paczpan. Ty też na to wpadłeś że system jest chory a gadki polityków przez 20 lat to pier... ?
Brawo.

Data: 2017-10-16 21:07:23
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Ależ włożenie większych pieniędzy w _zdrowy_ system nie zaszkodzi.
Ten system nie jest przerażająco chory ale do bycia okazem zdrowia
to mu _bardzo_ daleko IMHO.

Z punktu widzenia pacjenta ma być więcej pieniędzy za lepszą jakość
"całkowitej usługi" a nie tylko wyższe pensje/ceny za praktycznie to
samo. Służba zdrowia istnieje dla pacjentów a nie dla lekarzy i
koncernów farmaceutycznych.

Data: 2017-10-17 07:31:41
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59e4e404$0$15192$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jesteś klasa próżniacza.

[...]

Zamiast męczyć się przy PC zapisz się na studia lekarskie.

Czyli długość kolejek wzrośnie minimum 2 razy. Skonsultuj się z Radziwiłłem. ;-))

Długość kolejek to nie brak lekarzy ale pieniędzy.

Wykaż zależność.

A że jesteśmy biednym krajem na dorobku (tak słyszałem przez ostatnie 8 albo nawet 20 lat) o tak małym PKB to UE nie pozwoli nam WSZYSTKIM zarabiać więcej bo to by było niepoprawne politycznie :-)

Ach, czyli znów winni ONI a nie prózniaki takie jak ty. Totalne myslenie z czasów PRL.

CL

Data: 2017-10-17 10:15:51
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-17 o 07:31, Totalna Opozycja pisze:
Czyli jesteś klasa próżniacza.

Teraz tak ale wcześniej 20 lat pracowałem fizycznie i mogę się wypowiadać o zmęczeniu, koncentracji i wydolności człowieka na dwóch czy trzech ;-)  etatach

Zamiast męczyć się przy PC zapisz się na studia lekarskie.

Śmiem twierdzić że moja wiedza i doświadczenie jest porównywalna z lekarską na poziomie jaki ci rezydenci reprezentują a może i większa.

Chciałbym móc sobie poprotestować i żądać średniej krajowej o której mogę sobie tylko pomarzyć.

PS. Nie oszukujmy się. Dbanie o dobro pacjenta jest tylko pretekstem i łatwa wymówką do walki o kasę. koledzy właśnie widzę poczuli krew i się przyłączają do tych głodówek.
Żałosne

Data: 2017-10-17 13:23:02
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59e5bc3e$0$654$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co oznacza fizycznie? Czy tak jak górnik "dołowy" i górnik "na stanowisku"?

Zamiast męczyć się przy PC zapisz się na studia lekarskie.

Śmiem twierdzić że moja wiedza i doświadczenie jest porównywalna z lekarską na poziomie jaki ci rezydenci reprezentują a może i większa.

Chcesz pwoedzieć, że pracowałes w rzeźni i znasz się na antatomii?

Chciałbym móc sobie poprotestować i żądać średniej krajowej o której mogę sobie tylko pomarzyć.

Trzeba było się uczyć i nie gadać tylko robić.

PS. Nie oszukujmy się. Dbanie o dobro pacjenta jest tylko pretekstem i łatwa wymówką do walki o kasę. koledzy właśnie widzę poczuli krew i się przyłączają do tych głodówek.
Żałosne

Moim zdaniem nie chodzi tu o pieniądze ale o pokaznie, że czas leśnych dziadków z wątpliwymi umiejętnościami kończy się. Następne pokolenie domaga się udziału w podziale łupów. To przecież dzieje się w PiS. Dni staruszka prezesa dobiegają końca. Młode ogiery rwą się do przodu. Teraz K...wa My Nareszcie Sami Zostaniemy Złodziejami!

CL

Data: 2017-10-17 13:55:24
Autor: z
Brawo rezydenci!
W dniu 2017-10-17 o 13:23, Totalna Opozycja pisze:
Co oznacza fizycznie? Czy tak jak górnik "dołowy" i górnik "na stanowisku"?

Od pracy na roli, przez mechanikę, budowlankę do okablowania sieciowego serwisowania kompów a później utknąłem w poligrafii.
Nie znam pojęcia lekka robota na 2-3 etatach.

A taki lekarz potrafi. Cyborg?

Data: 2017-10-17 06:09:14
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo rezydenci!
Lekarze to slecjalisci. Wytworzyli specjalizacje lekarza dyzurujacego. Tacy lekarze dyzuruja w nocy i w swieta na oddzialach na ktorych nie ma ostrego dyzuru. Przychodzi, przebierze sie i przyswoi kolacje. W zaleznosci od stopnia zazylosci z innymi lekarzami i personelem robi rozne rzeczy z leczeniem pacjetow majace malo wspolnego. Jak sie juz nagada, naoglada telewizji itp to idzie spac. Rano przyswaja sniadanie i idzie do przychodni czy swojego szpitala w ktorym pracuje. Za taki dyzur dostaje ze dwa tysiace na reke.

Data: 2017-10-17 16:07:34
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo rezydenci!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Smsowe bzdury z nowogrodzkiej :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-17 19:00:49
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

[...]

Bo tak naprawde troche mniej - 1000 z hakiem.
I oczywiscie prawda jest jak zwykle po srodku bo róznie na tych dyzurach bywa ale prawda jest prawda ze czesto jest własnie tak jak pisze Zenek.

Co nie zmienia faktu, ze lekarze sadobrze wykształceni, obyci ze swiatem i dobrym słowem nie sprawisz, ze bedzie ich wiecej zostawac w PL.

Tak swoja droga - dlaczego tych rezydentur jest tak mało?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-10-18 09:07:21
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo rezydenci!
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Tak swoja droga - dlaczego tych rezydentur jest tak mało?

Od początku rządów PO przybyło ich kilkukrotnie.
Teraz będzie maleć - wiadomo

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-18 11:00:57
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

Tak swoja droga - dlaczego tych rezydentur jest tak mało?

Od początku rządów PO przybyło ich kilkukrotnie.
Teraz będzie maleć - wiadomo

Presidente, wyskocz na chwile poza ogląd partyjny i odpowiedz, jeżeli odpowiedz znasz, dlaczego tych rezydentur jest tak mało nadal?

Wydawałoby sie, ze skoro lekarz chce sie krztałcic a lekarzy specjalistów brakuje to powinno być tak, ze na kazdego chetnego czeka miejsce a nie ze to oni musza sie o to miejsce ubiegac i walczyc z kolegami.
Skad to ograniczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-10-18 04:36:01
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo rezydenci!
Na korkach u Stokrotki byles?

Data: 2017-10-18 17:00:48
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Na korkach u Stokrotki byles?

Moze przeniosło się drogą kropelkową...? :)

kształcic...

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2017-10-18 14:47:48
Autor: A. Filip
Brawo rezydenci! [Niewidzialna ręka rynku zawiodła czy została zamordowana?]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

O człeku co do kapitalizmu nie dorósł: Jakby rezydencji płacili za
rezydenturę to mogliby przebierać w ofertach jak w ulęgałkach.

Jak "zysk" szpitala z rezydentów taka podaż usługi.
Po "rezydenturze" lekarz jest dalej przypisany do szpitala?
Szpitale/placówki dobrze płacące i tak dostaną co lepszych lekarzy po
rezydenturze "gdzie indziej".  Słabiej płacące szpitale wymęczą się z
rezydenturą a potem lekarz po rezydenturze powie im albo i całej Polsce
do widzenia.

Data: 2017-10-18 17:00:48
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! [Niewidzialna ręka rynku zawiodła czy została zamordowana?]
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Aha, czyli kształcimy mało zeby nie wyjezdzali za granice? Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-10-18 19:37:01
Autor: A. Filip
[...]

Ależ kształcenie _na koszt kształconego_ byłoby całkiem inną śpiewką
niż kształcenie na koszt państwa (podatników).  Co państwo ma z wydatków
na kształcenie studenta/rezydenta który "zwieje za granicę"?

Tak samo ci co się dostali na rezydentury: raczej wywalczą *sobie*
większe pensje tylko że kosztem tego że miejsc na rezydenturach
"nie przybędzie". Statystycznie stracą ci co są ciągle na studiach
i dopiero będą chcieli się "wcisnąć na rezydenta choćby z płacą minimalną".

Albo kapitalizm jest cacy a państwo jest fuj bo "prze-regulowało"
albo kapitalizm jest do dupy i państwo jest do dupy bo nie naprawiło
tego spierdolonego systemu swoim "ręcznym (centralnym) sterowaniem".

Data: 2017-10-18 21:32:02
Autor: A. Filip
[...]

Mowisz to w kontekscie lekarzy czy wszyscytkich zawodów?
Proponujesz płatne studia?

Proponuje limit bezpłatnych studiów (państwo płaci uczelni za studenta)
i płatne studia bez ograniczeń _na wszystkich uczelniach_.
Wystarczy "zamrożenie" liczby studentów za których płaci państwo.

[...]
Nadal nie odpowiedziałes gdzie tu logika ze potrzebujemy lekarzy wiec mamy mało rezydentów.

Albo kapitalizm jest cacy a państwo jest fuj bo "prze-regulowało"
albo kapitalizm jest do dupy i państwo jest do dupy bo nie naprawiło
tego spierdolonego systemu swoim "ręcznym (centralnym) sterowaniem".

Albo przyjelismy model bezpłatnych studiów a wszystko inne to tylko dopierdalanie się...

Bezpłatne studia są w konstytucji [1].  Wysoko płatna rezydentura już NIE.

[1] http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
70.1 Każdy ma prawo do nauki. Nauka do 18 roku życia jest
obowiązkowa. Sposób wykonywania obowiązku szkolnego określa ustawa.
70.2 Nauka w szkołach publicznych jest bezpłatna. Ustawa może dopuścić
świadczenie niektórych usług edukacyjnych przez publiczne szkoły
wyższe za odpłatnością.

Data: 2017-10-19 07:00:41
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ltqj1uwtyf-hai3@buntownik.pl...
[...]

A jakieś konkrety zamiast zwyczajowego pierdolenia o niczym?

CL

Data: 2017-10-18 21:46:55
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Słabiej płacące szpitale wymęczą się z
rezydenturą a potem lekarz po rezydenturze powie im albo i całej Polsce
do widzenia.

To straszne. Lekarz-rezydent pracuje jak normalny, a zarabia grosze.
To na pewno cios dla tych szpitali :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-18 21:45:47
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo rezydenci!
> [...]

Wydawałoby sie, ze skoro lekarz chce sie krztałcic a lekarzy specjalistów brakuje to powinno być tak, ze na kazdego chetnego czeka miejsce a nie ze to oni musza sie o to miejsce ubiegac i walczyc z kolegami.

Bo:

Październik 21, 2016 W czwartek sejmowa Komisja Zdrowia pozytywnie zaopiniowała projekt budżetu: w
przyszłym roku wydatki z budżetu państwa na cele związane z ochroną zdrowia
sięgną niemal 8 mld zł. Rząd zaplanował też zmniejszenie ilości miejsc
rezydenckich o 3 tysiące w 2017 roku w stosunku do roku bieżącego.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-19 10:00:43
Autor: Budzik
Brawo rezydenci!
[...]

Ok, ale czy dobrze rozumiem, ze wczesniej tez było ich za mało a teraz ten stan sie jeszcze mocno pogorszył?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-10-19 16:42:41
Autor: Presidente de San Escobar
Brawo rezydenci!
> [...]

> stosunku do roku bieżącego. Ok, ale czy dobrze rozumiem, ze wczesniej tez było ich za mało a teraz ten stan sie jeszcze mocno pogorszył?

Za PO bardzo ich przybyło (nie znam liczb) a teraz ogranicza się.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-17 19:42:15
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:qk3cuctkudeekac1di5gbcu4gerujut2le4ax.com...
[...]

Mam nadzieję, że Zenus trafi juz wkrótce na taki dyżur...

CL

Data: 2017-10-17 15:18:27
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
[...]

Coż, każdy ma taką prace jaką sobie wymarzył lub zależną od warunków
otoczenia, możliwości rynkowych itd itp.  Lekarz potrafi. Znam kilku i wiem
jakie to stresujące zajęcie. Niektórzy "wzięli ślub" z medycyną i to sa
pasjonaci, etuzjasci tego co robią. Pieniądze to dla nich nie wszystko
chociaz trzeba przyznać, że na ich brak nie narzekają.  Spora część to
wyrobnicy. Utknęli w przychodniach zdrowia. Robią swoje, ich wiedza
zatrzymała się na poziomie studiów i jakiejś tam praktyki z "kaszlącymi". Ci
tyraja na kilku podobnych etatach. Elita to dentyści. Oczywiście ci z
wiedzą, doświadczeniem i pieniędzmi. Samodzielni. Stoją na nogach przez 12 i
więcej godzin, zdolniejsi prowadzą dodatkowe zającia na uczelniach. Modni
ostatnio rezydenci to "szara masa" traktowana gorzej (nie tylko finansowo)
niż pielęgniarki. Tylko wybitnie zdolni, z koneksjami załatwią sobie
lukratywną pracę, pozostali rozproszą się po przychodniach lub wyjadą poza
Polskę. Tak wygląda to od kuchni, a nie tak jak w TVPiS Info.

CL

Data: 2017-10-15 18:42:47
Autor: A. Filip
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krĂłtką kołdrę Ĺźeby °+­Ä,ľŞÜĎ šój :-)
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Nie dajcie się zrobić w ciula tym cwaniakom. Dama z broszka" i fałszywy
hrabia g..no mogą. Obiecuja gruchy na płaczącej wierzbie rosnącej przy
Nowogrodzkiej.  To jedna i ta sama sitwa."

Tylko Schetyna może wam naobiecywać gruszki na wierzbie _porządnie_ ! ;-)

Jesteś gotów na wyższą składkę/podatek na NFZ?
NIE => komu w służbie "zdrowia" zabrać żeby starczyło na rezydentów?
Wielki Leszek B. chciał _OBNIŻYĆ_ składkę (odpis podatkowy) na służbę zdrowia.

Data: 2017-10-15 18:00:49
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
[...]

! ;-)
A napisałbys wprost ze wszyscy w tym temacie od nastu lat oszukuja tak samo...

Jesteś gotów na wyższą składkę/podatek na NFZ?
NIE => komu w służbie "zdrowia" zabrać żeby starczyło na rezydentów?
Wielki Leszek B. chciał _OBNIŻYĆ_ składkę (odpis podatkowy) na
służbę zdrowia.
Chyba nie słuchasz co sie dzieje - mamy kasy wbród! 0 deficytu! Po co chcesz zabierac komukolwiek?

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2017-10-15 20:34:55
Autor: A. Filip
[...]

Czyli sugerujesz metodę premiera Leszka Millera (SLD):
Obiecać/dać górnicze emerytury na swojej wachcie żeby samemu mieć święty
spokój a gówno walnęło w wentylator na odległej cudzej wachcie?

Jakby dać rezydentom i mieć spokój to może by przeszło.
Jak się da _za łatwo_ rezydentom to naśladowców _zaraz_ będzie od cholery.

żelazna zasada "dawania" to "Dziel i rządź": Jak dawać to dać
_większości_ rezydentów ale sporawej mniejszość rezydentów zabrać.
Jak dawać _znowu_ górnikom to tylko pod warunkiem że sporawa mniejszość
wyleci  na bruk.

Data: 2017-10-15 19:39:07
Autor: Budzik
[...]

Nie rozmawiamy o emeryturach tylko o słuzbie zdrowia!

[...]

Sugeruje tylko ze jak sie mowi A to trzeba miec swiadomosc tego ze trzeba bedzie powiedziec B.

Data: 2017-10-16 08:20:26
Autor: A. Filip
[...]

Dla mnie podobieństwo sytuacji jest wystarczające by hojne obdarowanie
górników przywilejami emerytalnymi przez premiera Leszka Millera (SLD)
wyciągnąć.

"Nihil novi sub sole" - Nic nowego pod słońcem.

[...]

Czy zostało zacytowane dokładnie co PiSowcy powiedzieli przedtem i jak
dokładnie się teraz wykręcają jak "typowi politycy"?

PiS nie jest "niepokalanie poczęty". Ja czasem PiS opierdolę ale prawie
zawsze tylko wtedy gdy "opinie własne" są _wyraźnie_ oddzielane od faktów.

Data: 2017-10-16 07:34:00
Autor: Budzik
[...]

Ale czego nie dosłyszałes?
Ze mamy super sytuacje w budzecie i 0 deficytu za pierwsze polrocze?
Jak jest za co chwalic to chwale tylko badzmy konsekwentni!

PiS nie jest "niepokalanie poczęty". Ja czasem PiS opierdolę ale
prawie zawsze tylko wtedy gdy "opinie własne" są _wyraźnie_
oddzielane od faktów.

Tak sobie mow... Chociaz podobno najgorsze kłamstwo to okłamywac samego siebie :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-10-16 17:55:08
Autor: Kutivate

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA8105DD04E37Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...
Tak sobie mow...
Chociaz podobno najgorsze kłamstwo to okłamywac samego siebie :))))

Nie. Hasło jest stare jak świat. W nasza propagandę mają wieżyc inni, ale nie my.

Data: 2017-10-16 09:31:02
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Na korepetycje do Stokrotki chodzisz?

Data: 2017-10-16 18:39:06
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Na korepetycje do Stokrotki chodzisz?

:))))

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-10-16 23:31:41
Autor: Kutivate
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Nie ma takiej potrzeby. Akurat to hasło prawie na każdym swoim wykładzie powtarza nie kto inny,
jak prawicowy publicysta Stanisław Michalkiewicz.

Data: 2017-10-17 03:00:58
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik Kutivate Condor1@interia.pl ...

Nie ma takiej potrzeby. Akurat to hasło prawie na każdym swoim
wykładzie powtarza nie kto inny,
jak prawicowy publicysta Stanisław Michalkiewicz.

Niezły beton ;-)
A moze po prostu zart był zbyt wysublimowany...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-10-17 15:27:57
Autor: Kutivate

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA8112DD564521budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Może i niezły beton, ale logiki to trudno mu odmówić.
Tu można sobie obejrzeć pojedynek słowny redaktora z
młodym człowiekiem, który twierdził, że "powinniśmy
stanąć w prawdzie".
https://www.youtube.com/watch?v=C2mkfS_YAIM

Data: 2017-10-17 19:00:49
Autor: Budzik
[...]

Nadal nie rozumiesz, ze zart odnosił się tylko do "oryginalnej" pisowni słowa wierzyc? :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

Data: 2017-10-16 09:16:40
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yt77ayt52f-hag1@buntownik.pl...
[...]

Masz sklerozę czy niedowidzisz?

http://gornictwo.wnp.pl/240-tysiecy-rodzin-gorniczych-ma-otrzymac-po-10-tys-zl,307362_1_0_0.html

Skoro Lesio dał to dlaczego Jarcio nie zabierze? Mógł zabrać UB-ekom to i może zabrać np. tym, którzy nigdy nie byli na dole w kopalni. Będzie wolna kasa do rozdania? Proste?

CL

Data: 2017-10-16 09:12:58
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+f9721w01sf-haf0@buntownik.pl...
[...]

Przecież Niemcy przeleją nam za kilka dni na prywatne konta olbrzmia kasę jako reparacje wojenne! Wg rządu mamy w budżecie do cholery i trochę forsy! Tylko rozdawać! Proponuję 1000+ dla lekarzy!

CL

Data: 2017-10-16 08:00:50
Autor: Budzik
[...]

Olbrzymia to imo zbyt małe słowo.
80-krotnosc budzetu! Bedziemy mieli w skali kraju problemy jak Legnica w czasach najlepszej ceny miedzi. Czy latarnie maja być złote czy platynowe!?

Problem rezydentów to bedzie jak kupno batonika w kiosku! :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2017-10-16 23:53:26
Autor: Grzesio
Brawo rezydenci!
Jak wróci nasza PO do władzy to wam polaczki pokarzemy jak trzeba przypierdalać. Będziecie przypierdalać za miskę zupy. Odbijemy sobie te stracone lata.

Data: 2017-10-17 07:37:45
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Użytkownik "Grzesio" <grzesio@kochamniemcy.de> napisał w wiadomości
Jak wróci nasza PO do władzy to wam polaczki pokarzemy jak trzeba
przypierdalać. Będziecie przypierdalać za miskę zupy. Odbijemy sobie te
stracone lata.

POćwicz ortografię i marsz na zmywak! Ruchy! Ruchy! Do roboty kacapski leniu!

CL

Data: 2017-10-17 08:30:26
Autor: Grzesio
Brawo rezydenci!
W dniu 17.10.2017 o 07:37, Totalna Opozycja pisze:
[...]

Poczekaj, polaczku, jak manify KOD nie pomogą to i za 2 lata wygramy. Aby nie zdechnąć z głodu będziesz podpierdalał do naszych wspaniałych panów w UE przypierdalać nie tylko na zmywaku, dla takich jak ty mamy gorsze gówno do wyniesienia. Polaczki są gorsze gnidy niż komuchy, to przez komuchy z was takie lenie. Przez ten PRL to was od roboty od wzwyczaili, przed wojną to wy polaczki u bauera za michę zupy gnój samymi rękami wynosiliście, nauczymy was z powrotem roboty komusze polnerskie ścierwo.

Data: 2017-10-17 13:17:43
Autor: Totalna Opozycja
Brawo rezydenci!
Maniek, ty KACAPSKA ŚWINIO!