Brawo rezydenci! Ciągnijcie krĂłtką kołdrę Ĺźeby °+­Ä,ľŞÜĎ šój :-)

Data: 2017-10-15 18:42:47
Autor: A. Filip
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krĂłtką kołdrę Ĺźeby °+­Ä,ľŞÜĎ šój :-)
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Nie dajcie się zrobić w ciula tym cwaniakom. Dama z broszka" i fałszywy
hrabia g..no mogą. Obiecuja gruchy na płaczącej wierzbie rosnącej przy
Nowogrodzkiej.  To jedna i ta sama sitwa."

Tylko Schetyna może wam naobiecywać gruszki na wierzbie _porządnie_ ! ;-)

Jesteś gotów na wyższą składkę/podatek na NFZ?
NIE => komu w służbie "zdrowia" zabrać żeby starczyło na rezydentów?
Wielki Leszek B. chciał _OBNIŻYĆ_ składkę (odpis podatkowy) na służbę zdrowia.

Data: 2017-10-15 18:00:49
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

! ;-)
A napisałbys wprost ze wszyscy w tym temacie od nastu lat oszukuja tak samo...

Jesteś gotów na wyższą składkę/podatek na NFZ?
NIE => komu w służbie "zdrowia" zabrać żeby starczyło na rezydentów?
Wielki Leszek B. chciał _OBNIŻYĆ_ składkę (odpis podatkowy) na
służbę zdrowia.
Chyba nie słuchasz co sie dzieje - mamy kasy wbród! 0 deficytu! Po co chcesz zabierac komukolwiek?

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2017-10-15 20:34:55
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Czyli sugerujesz metodę premiera Leszka Millera (SLD):
Obiecać/dać górnicze emerytury na swojej wachcie żeby samemu mieć święty
spokój a gówno walnęło w wentylator na odległej cudzej wachcie?

Jakby dać rezydentom i mieć spokój to może by przeszło.
Jak się da _za łatwo_ rezydentom to naśladowców _zaraz_ będzie od cholery.

żelazna zasada "dawania" to "Dziel i rządź": Jak dawać to dać
_większości_ rezydentów ale sporawej mniejszość rezydentów zabrać.
Jak dawać _znowu_ górnikom to tylko pod warunkiem że sporawa mniejszość
wyleci  na bruk.

Data: 2017-10-15 19:39:07
Autor: Budzik
[...]

Nie rozmawiamy o emeryturach tylko o słuzbie zdrowia!

[...]

Sugeruje tylko ze jak sie mowi A to trzeba miec swiadomosc tego ze trzeba bedzie powiedziec B.

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-10-16 08:20:26
Autor: A. Filip
[...]

Dla mnie podobieństwo sytuacji jest wystarczające by hojne obdarowanie
górników przywilejami emerytalnymi przez premiera Leszka Millera (SLD)
wyciągnąć.

"Nihil novi sub sole" - Nic nowego pod słońcem.

[...]

Czy zostało zacytowane dokładnie co PiSowcy powiedzieli przedtem i jak
dokładnie się teraz wykręcają jak "typowi politycy"?

PiS nie jest "niepokalanie poczęty". Ja czasem PiS opierdolę ale prawie
zawsze tylko wtedy gdy "opinie własne" są _wyraźnie_ oddzielane od faktów.

Data: 2017-10-16 07:34:00
Autor: Budzik
[...]

Ale czego nie dosłyszałes?
Ze mamy super sytuacje w budzecie i 0 deficytu za pierwsze polrocze?
Jak jest za co chwalic to chwale tylko badzmy konsekwentni!

PiS nie jest "niepokalanie poczęty". Ja czasem PiS opierdolę ale
prawie zawsze tylko wtedy gdy "opinie własne" są _wyraźnie_
oddzielane od faktów.

Tak sobie mow... Chociaz podobno najgorsze kłamstwo to okłamywac samego siebie :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-10-16 17:55:08
Autor: Kutivate

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA8105DD04E37Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...
Tak sobie mow...
Chociaz podobno najgorsze kłamstwo to okłamywac samego siebie :))))

Nie. Hasło jest stare jak świat. W nasza propagandę mają wieżyc inni, ale nie my.

Data: 2017-10-16 09:31:02
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Na korepetycje do Stokrotki chodzisz?

Data: 2017-10-16 18:39:06
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Na korepetycje do Stokrotki chodzisz?

:))))

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2017-10-16 23:31:41
Autor: Kutivate
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Nie ma takiej potrzeby. Akurat to hasło prawie na każdym swoim wykładzie powtarza nie kto inny,
jak prawicowy publicysta Stanisław Michalkiewicz.

Data: 2017-10-17 03:00:58
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik Kutivate Condor1@interia.pl ...

Nie ma takiej potrzeby. Akurat to hasło prawie na każdym swoim
wykładzie powtarza nie kto inny,
jak prawicowy publicysta Stanisław Michalkiewicz.

Niezły beton ;-)
A moze po prostu zart był zbyt wysublimowany...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-10-17 15:27:57
Autor: Kutivate

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA8112DD564521budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Może i niezły beton, ale logiki to trudno mu odmówić.
Tu można sobie obejrzeć pojedynek słowny redaktora z
młodym człowiekiem, który twierdził, że "powinniśmy
stanąć w prawdzie".
https://www.youtube.com/watch?v=C2mkfS_YAIM

Data: 2017-10-17 19:00:49
Autor: Budzik
[...]

Nadal nie rozumiesz, ze zart odnosił się tylko do "oryginalnej" pisowni słowa wierzyc? :(

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-10-16 09:16:40
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yt77ayt52f-hag1@buntownik.pl...
[...]

Masz sklerozę czy niedowidzisz?

http://gornictwo.wnp.pl/240-tysiecy-rodzin-gorniczych-ma-otrzymac-po-10-tys-zl,307362_1_0_0.html

Skoro Lesio dał to dlaczego Jarcio nie zabierze? Mógł zabrać UB-ekom to i może zabrać np. tym, którzy nigdy nie byli na dole w kopalni. Będzie wolna kasa do rozdania? Proste?

CL

Data: 2017-10-16 09:12:58
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+f9721w01sf-haf0@buntownik.pl...
[...]

Przecież Niemcy przeleją nam za kilka dni na prywatne konta olbrzmia kasę jako reparacje wojenne! Wg rządu mamy w budżecie do cholery i trochę forsy! Tylko rozdawać! Proponuję 1000+ dla lekarzy!

CL

Data: 2017-10-16 08:00:50
Autor: Budzik
Brawo rezydenci! Ciągnijcie krótką kołdrę żeby DLA WAS starczyło! :-)
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

[...]

Olbrzymia to imo zbyt małe słowo.
80-krotnosc budzetu! Bedziemy mieli w skali kraju problemy jak Legnica w czasach najlepszej ceny miedzi. Czy latarnie maja być złote czy platynowe!?

Problem rezydentów to bedzie jak kupno batonika w kiosku! :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Brawo rezydenci! Ciągnijcie krĂłtką kołdrę Ĺźeby °+­Ä,ľŞÜĎ šój :-)