Brązowa owijka na kierownicę?

Data: 2010-09-03 21:00:19
Autor: Wojtek Paszkowski
Brązowa owijka na kierownicę?

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:i5rcjq$jsk$1inews.gazeta.pl...
Spotkał się ktoś z Was z brązową, korkową* owijką na kierownicę szosową? Coś nie mogę znaleźć :/

Fizik, o taka:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/_btCVnobkvM0X-tYzHVeSdKZNQGZyMn58EGYdlxjd7M?feat=directlink

Jakiś tegoroczny model. Dość specyficzna, cienka, wyczuwalnie cieńsza od tych, które do tej pory używałem. Na początku przez to dziwnie się czułem (zwłaszcza że jeżdżę bez rękawiczek), ale okazała się bardzo sympatyczna.

pozdr

Data: 2010-09-04 11:15:00
Autor: Wooyek
[...]

Hm, no to by było fajne, tylko nadal nie mogę nigdzie znaleźć brązowej :/ Na stronie producenta istnieje:
http://www.fizik.it/product.aspx?c=Bar-Tape w polskich sklepach już gorzej...

PS. Zdradzę też, że tak naprawdę nie zamierzam tą owijką owijać kierownicy, więc kolor ma znacznie większe znaczenie od wygody ;)

Brązowa owijka na kierownicę?