Brązowy Urynał Tygodnia

Data: 2010-10-10 14:04:55
Autor: rAzor
Brązowy Urynał Tygodnia

W cotygodniowym podsumowaniu tegorocznej edycji Brązowego Urynału

- trzecie miejsce i Ćwierćpełny Urynał otrzymuje użytkownik występujący jako hesk, znany jako Heniek Skalimowski, dla partyjnych towarzyszy Scullymovsky (ksywa "Czacha"), a według nieoficjalnych danych Henryk Buła, za notoryczne uchylanie się od płacenia alimentów, wypisywanie obelżywych treści pod adrdsem innych użytkowników, gówniarskie trollowanie, permanentne, chamskie zmienianie nicka i adresu w nagłówku, co ma na celu wymykanie sie z KF-ów tym, którzy z obrzydzeniem i zażenowaniem patrzą na jego wykrzywioną z nienawiści mordę.

- miejsce drugie i Półpełny Urynał otrzymuje użytkownik "konus", znany takze jako cyc, za wypisywanie niegramatycznym stylem, wołającym o pomstę do nieba ordynarnym językiem najeżonych ortograficznymi błędami postów zawierajacych zajadłe antysemickie treści, oszołomskie lewackie antyklerykalne bzdury, gloryfikujące komunizm i pedalstwo.

- miejce pierwsze i Pełny Brązowy Dymiący Urynał wraca w godne rączęta największego paściaka w historii pl.soc.polityka Jacka Kaweckiego, tchórzliwie skrywajacego się pod nickiem "Jarek nie obronił kżyża". Chłopina robi co może, aby zadowolić swoich przełożonych z Powiatowego Wydziału Propagandy PO w Radomiu i tuszować swoim bezmyślnym paściackim wrzaskiem wszelkie potknięcia jego ukochanej Partii. O jego zaślepieniu niech  swiadczy dla przykładu fakt, że nawet nie zająknął się słowem na temat rejterady z szeregów Partii byłego kolaboranta SB i komuny Janusza P. z Biłgoraja, a którego jeszcze nie tak dawno wielbił i wpatrywał się w jego portret jak wierny kundel w swojego pana, a takze innego splutego z nienawisci specjalisty od odrywania Śląska od Polski, uragajacego historii i ślaskim powstańcom, którzy o polskosć Śląska przelewali krew.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-10 15:35:37
Autor: Piotr
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8sa59$o11$1news.onet.pl...

W cotygodniowym podsumowaniu tegorocznej edycji Brązowego Urynału...

Kałecki laureatem urynału... To brzmi dumnie... "Wręczanie" odbędzie się na twarz?

Data: 2010-10-10 16:11:26
Autor: cyc
Brązowy Urynał Tygodnia

[...]

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.
Wyroznienie dane przez Ciebie i takich jak Ty i to w kategoriach o ktorych piszesz , jest dowodem tego , ze  moja dzialalnosc ma sens i prowadzi do frustracji w srodowisku PiS-u i zblizonym do niego .
Ja wiem , ze czytanie zdan zlozonych dla pisomatolkow jest zasdaniem wykraczajacym poza ich mozliwosci stad proby odczytanie tego o czytm pisze dla osob takich jak Ty sa niemal niemozliwe . Jesli wezmie sie pod uwage i to , ze pisze na tematy wam , pisodurniom , niewygodne ale przeciezprawdziwe , to zrozumiale jest dla wszystkich to , ze nie potraficie odczytac plynacych z moich postow prawd 1.
No coz , natura nie obdarzyla was , pisoglupkow darem jasnosci umyslu , tudziez umiejtnosci czytaia ze zrozumieniem . Dla was najwyzszym dobrem jest umiejetnosc rozumienia prostych , nieskomplikowanych slow Rydzyka , Kaczynskiego i paru innych oblakancow .
Inteligencji natura  nie rozdawala razem z czlekoksztaltnoscia !!.
Macie pecha !.Wam , pisomatolkom , moherowym beretom , wszelkiej masci rydzykolubnym koltunom sie nie poszczescilo .
Idz pod krzyz  , tam Twoje miejsce , choc i tak nie jestes w stanie zrozumiec tego, jakie ma spelniac zadania . Dla was pisokretynow Bog - Chrystus jest bowiem tylko narzedziem !.

cyc

Data: 2010-10-10 16:14:22
Autor: Panslavista
Brązowy Urynał Tygodnia

Składam ci gratulacje (na gratyfikacje musisz poczekać) za zdobycie tak zasłużonego miejsca.

Data: 2010-10-10 16:14:43
Autor: Piotr
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8shil$f59$1news.onet.pl...

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Data: 2010-10-10 19:54:11
Autor: raff
Brązowy Urynał Tygodnia
W dniu 2010-10-10 16:14, Piotr pisze:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Znaczy sie mozemy go olac.

R.

Data: 2010-10-10 20:02:02
Autor: Piotr
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8suk3$r13$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-10 16:14, Piotr pisze:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Znaczy sie mozemy go olac.

Ba! I cycu będzie dumny. :-)

Data: 2010-10-10 18:00:35
Autor: Askay
Brązowy Urynał Tygodnia

[...]

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

Data: 2010-10-10 18:27:44
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Sun, 10 Oct 2010 18:00:35 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:
 [...]

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

razor to wszechpolak! wielbiciel prezesa lpr, a obecnie dupowlaz pis.
biedaczysko szuka swego miejsca jak wygnany kundel! obrzydliwa glista
probujaca przypodobac sie obecnym mocodawcom. pffffuuuu! pfffuuu!

Data: 2010-10-11 12:02:12
Autor: Zahir
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sep3b69v7rb7epbh2a0jmfemms0h03v9pj4ax.com...
[...]

Ty heRsk lepiej mi powiedz: zmajstrowałeś dzieciaka razorowej kobiecie czy nie?

--

Zahir

Data: 2010-10-11 18:08:33
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Mon, 11 Oct 2010 12:02:12 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> probujaca przypodobac sie obecnym mocodawcom. pffffuuuu! pfffuuu!

Ty heRsk lepiej mi powiedz: zmajstrowałeś dzieciaka razorowej kobiecie czy nie?

 o to pytaj razor'a. --

Data: 2010-10-11 09:18:51
Autor: cyc
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8snur$mok$4news.task.gda.pl...

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

To faszysta ! a pozatym nie ma sie kim przejmowac .

cyc

Data: 2010-10-10 17:58:22
Autor: Askay
Brązowy Urynał Tygodnia
Jesteś chory z nienawiści pełowcze! Samogon wypalił ci mózg! Miał rację Warzywny zaliczając cię do grupowych bęcwałów!

Data: 2010-10-10 18:27:44
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Sun, 10 Oct 2010 17:58:22 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:

Jesteś chory z nienawiści pełowcze! Samogon wypalił ci mózg! Miał rację Warzywny zaliczając cię do grupowych bęcwałów! [...]

A.

Ta gnida rAzor dal glos!? grupowy przyglup miesiaca i roku!? maly obslizly padalec, nieudacznik zyciowy, wszechpolak z w-cha,
dopowlaz prezesa lpr, obecnie lizus pisowski! takich jak on
nalezy tepic na kazdym kroku. to maly, podly tchorz handlujacy
kradzionym samochodami. parszywy gnoj i przychlast! ;o))))

Data: 2010-10-10 23:05:02
Autor: rAzor
Brązowy Urynał Tygodnia
Darz bór! Użytkownik... he he - he®sk raczył napisać:
[...]

Esebcka oszczercza, paszkwilancka kurwo Skalimowski - udowodnij, że handluję kradzionymi samochodami. :-)
Chcesz sie spotkać w sądzie, oszczany debilu? :-D
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-11 12:05:11
Autor: Zahir
BrÄ?zowy UrynaĹ? Tygodnia

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8t9pu$3es$1news.onet.pl...
[...]

razor, powiedz prawdę: zmajstrował heRsk dzieciaka twojej kobiecie czy nie? heRsk to Skalimowski, ty to Buła,tak? Jeżeli nie Buła to jak się nazywasz? Podaj swoje nazwisko nie bądź TCHÓRZEM!

--

Zahir

Data: 2010-10-11 18:08:36
Autor: heÂŽsk
BrÄ?zowy UrynaĹ? Tygodnia
On Mon, 11 Oct 2010 12:05:11 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

razor, powiedz prawdę: zmajstrował heRsk dzieciaka twojej kobiecie czy nie? heRsk to Skalimowski, ty to Buła,tak? Jeżeli nie Buła to jak się nazywasz? Podaj swoje nazwisko nie bądź TCHÓRZEM!

 nie za duzo wymagasz od tchorza ? tacy jak on potrafia  jedynie jak kundelki ujadac zza plota. nie wystapia  z "otwarta przylbica". cherlaki jedne.

Data: 2010-10-11 07:53:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Brązowy Urynał Tygodnia

[...]

Poco odpisujesz gnojowi? Nie widzisz, że kapuś żebrze o każde zdanie?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-11 18:08:33
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Mon, 11 Oct 2010 07:53:44 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

> kradzionym samochodami. parszywy gnoj i przychlast! ;o))))

Poco odpisujesz gnojowi? Nie widzisz, że kapuś żebrze o każde zdanie?

 Sadzisz, ze czeka z utesknieniem na moje pojawienie sie na psp? ;o))

Data: 2010-10-11 12:03:13
Autor: Zahir
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:m4p3b6lgha7dn11a83mmak9pmpk89h0ap54ax.com...
[...]

Fiufiufiuuu. Samochody kradnie? To, że przygłup to widać, ale że złodziej samochodów!?

--

Zahir

Data: 2010-10-11 18:08:34
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Mon, 11 Oct 2010 12:03:13 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> kradzionym samochodami. parszywy gnoj i przychlast! ;o))))

Fiufiufiuuu. Samochody kradnie? To, że przygłup to widać, ale że złodziej samochodów!?

 nie napisalem, ze kradnie. napisalem, ze handluje. na rondzie. ;o)))

Brązowy Urynał Tygodnia