Brązowy Urynał Tygodnia

Data: 2010-10-10 16:11:26
Autor: cyc
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8sa59$o11$1news.onet.pl...

W cotygodniowym podsumowaniu tegorocznej edycji Brązowego Urynału

- trzecie miejsce i Ćwierćpełny Urynał otrzymuje użytkownik występujący jako hesk, znany jako Heniek Skalimowski, dla partyjnych towarzyszy Scullymovsky (ksywa "Czacha"), a według nieoficjalnych danych Henryk Buła, za notoryczne uchylanie się od płacenia alimentów, wypisywanie obelżywych treści pod adrdsem innych użytkowników, gówniarskie trollowanie, permanentne, chamskie zmienianie nicka i adresu w nagłówku, co ma na celu wymykanie sie z KF-ów tym, którzy z obrzydzeniem i zażenowaniem patrzą na jego wykrzywioną z nienawiści mordę.

- miejsce drugie i Półpełny Urynał otrzymuje użytkownik "konus", znany takze jako cyc, za wypisywanie niegramatycznym stylem, wołającym o pomstę do nieba ordynarnym językiem najeżonych ortograficznymi błędami postów zawierajacych zajadłe antysemickie treści, oszołomskie lewackie antyklerykalne bzdury, gloryfikujące komunizm i pedalstwo.

- miejce pierwsze i Pełny Brązowy Dymiący Urynał wraca w godne rączęta największego paściaka w historii pl.soc.polityka Jacka Kaweckiego, tchórzliwie skrywajacego się pod nickiem "Jarek nie obronił kżyża". Chłopina robi co może, aby zadowolić swoich przełożonych z Powiatowego Wydziału Propagandy PO w Radomiu i tuszować swoim bezmyślnym paściackim wrzaskiem wszelkie potknięcia jego ukochanej Partii. O jego zaślepieniu niech  swiadczy dla przykładu fakt, że nawet nie zająknął się słowem na temat rejterady z szeregów Partii byłego kolaboranta SB i komuny Janusza P. z Biłgoraja, a którego jeszcze nie tak dawno wielbił i wpatrywał się w jego portret jak wierny kundel w swojego pana, a takze innego splutego z nienawisci specjalisty od odrywania Śląska od Polski, uragajacego historii i ślaskim powstańcom, którzy o polskosć Śląska przelewali krew.
-- *...because, this time is all you have...*

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.
Wyroznienie dane przez Ciebie i takich jak Ty i to w kategoriach o ktorych piszesz , jest dowodem tego , ze  moja dzialalnosc ma sens i prowadzi do frustracji w srodowisku PiS-u i zblizonym do niego .
Ja wiem , ze czytanie zdan zlozonych dla pisomatolkow jest zasdaniem wykraczajacym poza ich mozliwosci stad proby odczytanie tego o czytm pisze dla osob takich jak Ty sa niemal niemozliwe . Jesli wezmie sie pod uwage i to , ze pisze na tematy wam , pisodurniom , niewygodne ale przeciezprawdziwe , to zrozumiale jest dla wszystkich to , ze nie potraficie odczytac plynacych z moich postow prawd 1.
No coz , natura nie obdarzyla was , pisoglupkow darem jasnosci umyslu , tudziez umiejtnosci czytaia ze zrozumieniem . Dla was najwyzszym dobrem jest umiejetnosc rozumienia prostych , nieskomplikowanych slow Rydzyka , Kaczynskiego i paru innych oblakancow .
Inteligencji natura  nie rozdawala razem z czlekoksztaltnoscia !!.
Macie pecha !.Wam , pisomatolkom , moherowym beretom , wszelkiej masci rydzykolubnym koltunom sie nie poszczescilo .
Idz pod krzyz  , tam Twoje miejsce , choc i tak nie jestes w stanie zrozumiec tego, jakie ma spelniac zadania . Dla was pisokretynow Bog - Chrystus jest bowiem tylko narzedziem !.

cyc

Data: 2010-10-10 16:14:22
Autor: Panslavista
Brązowy Urynał Tygodnia

Składam ci gratulacje (na gratyfikacje musisz poczekać) za zdobycie tak zasłużonego miejsca.

Data: 2010-10-10 16:14:43
Autor: Piotr
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8shil$f59$1news.onet.pl...

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Data: 2010-10-10 19:54:11
Autor: raff
Brązowy Urynał Tygodnia
W dniu 2010-10-10 16:14, Piotr pisze:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Znaczy sie mozemy go olac.

R.

Data: 2010-10-10 20:02:02
Autor: Piotr
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8suk3$r13$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-10 16:14, Piotr pisze:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Znaczy sie , ze mam prawo byc dumny !.

To gratuluję cycu!

Znaczy sie mozemy go olac.

Ba! I cycu będzie dumny. :-)

Data: 2010-10-10 18:00:35
Autor: Askay
Brązowy Urynał Tygodnia

[...]

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

Data: 2010-10-10 18:27:44
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Sun, 10 Oct 2010 18:00:35 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:
 [...]

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

razor to wszechpolak! wielbiciel prezesa lpr, a obecnie dupowlaz pis.
biedaczysko szuka swego miejsca jak wygnany kundel! obrzydliwa glista
probujaca przypodobac sie obecnym mocodawcom. pffffuuuu! pfffuuu!

Data: 2010-10-11 12:02:12
Autor: Zahir
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sep3b69v7rb7epbh2a0jmfemms0h03v9pj4ax.com...
[...]

Ty heRsk lepiej mi powiedz: zmajstrowałeś dzieciaka razorowej kobiecie czy nie?

--

Zahir

Data: 2010-10-11 18:08:33
Autor: heÂŽsk
Brązowy Urynał Tygodnia
On Mon, 11 Oct 2010 12:02:12 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> probujaca przypodobac sie obecnym mocodawcom. pffffuuuu! pfffuuu!

Ty heRsk lepiej mi powiedz: zmajstrowałeś dzieciaka razorowej kobiecie czy nie?

 o to pytaj razor'a. --

Data: 2010-10-11 09:18:51
Autor: cyc
Brązowy Urynał Tygodnia

Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8snur$mok$4news.task.gda.pl...

Ten pełowiec to jakiś idiota! Mówię o durniu podpisującdym się razor!

A.

To faszysta ! a pozatym nie ma sie kim przejmowac .

cyc

Brązowy Urynał Tygodnia