Brazylia - Korea PLN

Data: 2010-06-15 22:20:12
Autor: PawelC
Brazylia - Korea PLN
Przez kilka minut poczułem się jak "północno-koreańczyk" :)

Data: 2010-06-15 22:26:14
Autor: Piotrek
Brazylia - Korea PLN
Przez kilka minut poczułem się jak "północno-koreańczyk" :)

A ja po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu, że możemy dziękować losowi za to, że nasze "orły" tam nie pojechały, bo nadawałyby się tam tylko do czyszczenia butów zawodnikom i koszenia trawy na boiskach. Dziwne są te mistrzostwa, mało schematyczne-nadzwyczaj dobrze spisują się drużyny, które większość obstawiających w teorii spisałaby na straty.

Przy takiej grze, jaką dziś pokazała Korea, nie zdziwiłbym się aż tak bardzo, gdyby wyszła z grupy (chociaż grupę trafiła paskudną).

Chyba zacznę traktować poważnie te niby żarty, że jak reprezentacja Korei Pn. nie spisze się zadowalająco, to ją ukochany przywódca w najlepszym razie wyśle do obozu pracy. Naprawdę tak się dzisiaj uwijali jakby grali o życie.

--

Brazylia - Korea PLN