Brazylia-Portugalia Dno!

Data: 2010-06-25 21:35:10
Autor: kibic okazjonalny
Brazylia-Portugalia Dno!
To mia³ byæ mecz mundialu? Dogadali siê Portugalczycy Ameryki po³udniowej z Brazyliczykami Europy by siê nie przemêczaæ i pokazali nam cha³ê zamiast widowiska!
Kto odda mi pó³tórej godziny ¿ycia, któr± zmarnowa³em na ogl±danie tej ¿enady? Nawet ¯elu¶ nic ciekawego nie pokaza³, za karê w ramach pokuty powinien wypiæ butelkê szamponu na ³upie¿ który reklamuje. Jak na razie naj³adniejszy mecz to by³o spotkanie Danii z Kamerunem.

Data: 2010-06-25 22:41:33
Autor: Marcin Kasperski
Brazylia-Portugalia Dno!
Kto odda mi półtórej godziny życia, którą zmarnowałem na oglądanie tej
żenady? Nawet Żeluś nic ciekawego nie pokazał, za karę w ramach pokuty
powinien wypić butelkę szamponu na łupież który reklamuje. Jak na
razie najładniejszy mecz to było spotkanie Danii z Kamerunem.

Świetn był Serbia-Australia (tylko trzeba było włączyć zamiast nudnawego
Niemcy-Ghana), bardzo ciekawy Włochy-Słowacja, oba postawiłbym wyżej
niż wspomniany przez Ciebie. A jeszcze mecze USA...

Data: 2010-06-25 23:00:32
Autor: kibic okazjonalny
Brazylia-Portugalia Dno!
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87pqze3kw2.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Z powodów technicznych nie mogłem oglądać meczu Serbia-Australia, nie mam kanału TVP Sport, a w tym czasie zwykły TVP dawał tamten.
Włochy-Słowacja fakt, całkiem dobry.

Data: 2010-06-26 08:17:44
Autor: Marcin Kasperski
Brazylia-Portugalia Dno!
Z powodów technicznych nie mogłem oglądać meczu Serbia-Australia, nie
mam kanału TVP Sport

Też nie mam, mam http://sport.tvp.pl (i wtedy miałem dość farta by mi
się ten stream otworzył).

Data: 2010-06-26 11:52:54
Autor: Fidelio
Brazylia-Portugalia Dno!
U¿ytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:87hbkq2u7r.fsfmekk.waw.pl...
Z powodów technicznych nie mog³em ogl±daæ meczu Serbia-Australia, nie
mam kana³u TVP Sport

Te¿ nie mam, mam http://sport.tvp.pl (i wtedy mia³em do¶æ farta by mi
siê ten stream otworzy³).

O wiele lepiej ogl±daæ tu:
http://www.pliptv.pl

Data: 2010-06-26 11:14:37
Autor: zavada
Brazylia-Portugalia Dno!
jeden z gorszych meczy na mistrzostwach, wstrêtny

--

Brazylia-Portugalia Dno!