Breaking Bad

Data: 2010-05-20 21:24:51
Autor: looker
Breaking Bad
Niezły serial nauczyciel chemii dowiaduje sie, ze ma raka i zostalo mu
niewiele zycia. Postanawia zabezpieczyc rodzine wykorzystujac swoja wiedze
niekoniecznie zgodnie z prawem. I tak w skrocie.

Badzo dobre tempo, spokojne, jest troche uproszczen ale ogolnie historia
jest w miare realnie prowadzona.
Postaci to oddzielna sprawa, sa naprawde niezle i grane bardzo dobrze jak na
serial.
Przemiana bohaterow ich dylematy sa bardzo dobrze, systematycznie
przedstawiane. Kazdy ma cos na sumieniu, kazdy podejmuje drobne "nielegalne
kroczki", jedni ida dalej w tych kierunkach, przesuwaja granice coraz blizej
krawedzi.

Sa nawet elementy humorystyczne, szczegolnie Saul. Nieporadnosc bohaterow
czasem razi, albo maja duzo szczescia albo to wina uproszczen, ale nie jest
tak zle.

A sam glowny bohater, mam wrazenie, ze mimo wyrzutow suimienia i pretekstu,
ktory po jakims czasie juz znika, po prostu to lubi, spelnia sie robiac cos
doskonalnego.

Warto ogladac.

Zastanawiam sie nad zakonczeniem bo mam nadzieje ze nie zrobia z tego
tasiemca, mysle, ze Walter we wspolpracy ze szwagrem w ramach wyrzutow
sumienia moglby rozwalic pare karteli.

Breaking Bad