Bredzeń Bobra komoruskiego ciąg dalszy

Data: 2010-06-06 03:33:03
Autor: Hans Kloss
Bredzeń Bobra komoruskiego ciąg dalszy
W spocie kandydata PO pojawia się takie oto urocze i ujmujące
zdanie:"To pewnie z tej czereśni ojciec zerwał pierwszą garść owoców,
zaniósł mamie tuż po porodzie"
Wygląda NATO, że w pierwszej połowie czerwca  1952 roku, kiedy
przyszedł na świat nasz "pomazaniec", jego ojciec, o zgrozo,
nieodpowiedzialnie poniósł będącej w połogu Pani Komorowskiej małe,
zielone, gorzko kwaśne, niedojrzałe kulki.[...]Z wczesnych odmian
czereśni nawet, jeżeli byłby to "Burlat", a ojciec Pana Bronka
zastosowałby dobre wczesne zapylacze to nie uzyskałby za "Chiny"
owoców w pierwszej połowie czerwca, a eksport z Chin wówczas nie
istniał.[...] Wychodzi na to, że Bronisław Komorowski po prostu
kłamie. Wiadomo również, że kobietom po porodzie można śmiało zanieść
kompot z jabłek, ale zabrania się im spożywać owoców pestkowych typu
wiśnia, czereśnia, śliwka gdyż owoce te przedostając się poprzez mleko
matki do organizmu niemowlaka powodują bolesną kolkę, a później
sraczkę. Gdyby, więc Komorowski senior nawet jakimś cudem dostarczył
te czereśnie matce kandydata.... gdyby przyjąć, że nie były one małe,
twarde i zielone, to ten diament, który ponoć ma on do dziś w środku,
a widziany był na własne oczy przez Donalda Tuska, wylądowałby już w
pierwszych dniach życia marszałka oseska, w jego pieluszce."
Całość na : http://kokos.salon24.pl/190764,czeresnie-czy-czeresniak
wpastował
J-23

Data: 2010-06-06 12:38:21
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Hans Kloss napisał:
W spocie kandydata PO pojawia się takie oto urocze i ujmujące
> [...]

<ROTFL>

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-06 13:01:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fc888906-60f4-4b8b-b607-763bdee8303dg19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Rozbijanie gówna na atomy.

Data: 2010-06-06 04:15:59
Autor: Hans Kloss
Bredzeń Bobra komoruskiego ciąg dalszy
On 6 Cze, 13:01, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Rozbijanie gówna na atomy.

Raczej obnażanie blagierstwa platfonsów. Blaga, kant i palikocizm, oto
na czym czym polega polityczna "działalność" platfonsiarskiej hołoty-
począwszy od drugiej Irlandii skończywszy na urojonych czereśniach. I
wszystko to z gumowym chujem w zadku....
J-23

Data: 2010-06-06 13:36:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8d96ad0-70ba-49ce-b06a-5bf0dcbce928i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ależ to dotyczy zwolenników Pis-u i PO.
Chwytacie byle jakie gówienko i rozbijacie je na atomy sądząc, że dokopujecie przeciwnikowi politycznemu.

Co mnie, kurwa jakieś czereśnie obchodzą.
Co mnie, kurwa obchodzi, czy przezes ma konto w banku, czy nie.

Data: 2010-06-06 14:26:28
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0b8845news.home.net.pl...

[...]

Tylko jest jeden problem.
Po co taki jeden prezes czy czereśnie pchają się się na anteny.
Mój Burek się nie pcha, a szczeka mądrzej.

bolek

Data: 2010-06-06 15:33:44
Autor: bolek
[...]

Dokładnie !
I tak wygląda ta tzw. scena polityczna.
Szambo. Tylko gówno wypłynie.

bolek

Data: 2010-06-06 13:13:57
Autor: Slawek SWP
Bredzeń Bobra komoruskiego ciąg dalszy
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]
Rozbijanie gówna na atomy.

Zamykają redakcję, nadredachtora też...?

Data: 2010-06-06 22:45:31
Autor: Jaksa

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c0b82f5$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
>[...]
> Rozbijanie gówna na atomy.

Zamykają redakcję, nadredachtora też...?

Należałoby.  Choć bardziej widowiskowy byłby pożar i tłum z siekierami.

Jaksa

Bredzeń Bobra komoruskiego ciąg dalszy