Brenda- najwieksza obszarniczka swiata!

Data: 2010-04-29 19:21:30
Autor: george
Brenda- najwieksza obszarniczka swiata!

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:z6cCn.274$tA2.248newsfe03.ams2...
http://www.whoownstheworld.com/about-the-book/largest-landowner/

Pare lat temu mial miejsce charakterystyczny wypadek: dwoch Ajryszow wjechalo swoja furka na teren
Windsor Park, zaczepili staruche okutana w szmaty co wlasnie wypasala stado pieskow gdzies w rowie.
Ej ty!- a ktoredy to do zamku? a tam, prosto jedzcie-  o Kurrwa, patrz no-mowi jeden do drugiego- to
przeciez  Krolowa!- zatrzymali furke i wyszli rzekomo prosic o autograf. Kto ich tam wie, Ajryszow,
pewnie rozgladali sie wokolo czy nikt nie widzi i planowali obszukac stara czy pod lachami nie ma jakichs
brylantow. Nim jednak moglo dojsc do jakiejs macanki znikad pojawil sie policyjny Range Rover i brudasow
szybko zwinieto.
 Jest bowiem faktem, ze Brenda, jak Jej Majestat  bywa nazywany z afektem przez domownikow i sluzbe,
chodzic moze sama ale jest caly czas trzymana na dlugim niewidocznym pasku. Dlatego bylby sie mylil
swietokradca, ze babcie sie da latwo w Parku obrobic. Nie spuszcza jej z okna dyzurny oficer z lornetka przy
oku, gdzies w swym wozie ukryty za drzewami. Moge nawet o ochronie osobiscie zaswiadczyc jako ze bywalem
tam kilkakrotnie odwiedzac pacjentow. Kiedys noca badam rozhisteryzowana pokojowke, moj murzyn w karetce
przed domem a tu nagle wpada do pokoju uzbrojony policjant. Nawet mnie nie zastrzelil, byl mily ale sam nie planowal
sie wyniesc  ani ja nawet go o to nie prosilem.

Powyzszy link tlumaczy dlatego oni sie tam tak o stara Brende trzesa. Brenda ma legalny tytul do 1/6 niemorskich obszarow
kuli ziemskiej. To w imieniu Krolow Wlk Brytanii  odkrywano i brano w wieczny pacht pln Ameryke i Australie.
Prawda, zbuntowane chamy pogonily nas z USA ale to sie jeszcze okaze. Upadnie ich dolar i mahometanie zaczna im wyzerac watrobe-
to sie jeszcze nawroca na droge brytyjskiej cnoty.
Dlatego starej Gospodyni trzeba strzec jak zrenicy oka.

fatso

dzieki ci fatso za te historyje.
Geba mi sie smieje jak to sobie przy pifku czytam :).

pozdrawiam z mam nadzieje "nie brytyjskch" wlosci
george

Brenda- najwieksza obszarniczka swiata!