Brexit a angliki

Data: 2017-04-09 10:43:43
Autor: e-Shrek
Brexit a angliki
W dniu 08.04.2017 o 21:28, Tomasz Pyra pisze:
Angliki znowu będą nielegalne?

Pomijajac legalne/nielegalne, czy naprawde warto jest rezygnowac z komfortu i bezpieczenstwa? Serio pytam.

--

e-Shrek

Data: 2017-04-09 11:00:51
Autor: Budzik
Brexit a angliki
Użytkownik e-Shrek e-shrek@wp_to_usuwasz.pl ...

Angliki znowu będą nielegalne?

Pomijajac legalne/nielegalne, czy naprawde warto jest rezygnowac z komfortu i bezpieczenstwa? Serio pytam.

Nie mam pojecia jakie sa ceny ale jezeli jest duza róznica to moze pytanie trzeba zadac innaczej:
- o ile lepszy mozna kupic samochód z kierownica po prawej strnie niz taki z kierownica po prawej. Dopiero wtedy bedziemy wiedziec z czego sie rezygnuje.
Jezdziłem troche anglikiem i da sie jezdzic :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-04-09 16:50:33
Autor: Akarm
Brexit a angliki
W dniu 2017-04-09 o 13:00, Budzik pisze:
pytanie
trzeba zadac innaczej:
- o ile lepszy mozna kupic samochód z kierownica po prawej strnie niz taki
z kierownica po prawej.

Tak jest!
Żadne [...] nas nie przekonają, że białe jest białe...
;)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-09 16:01:05
Autor: Budzik
Brexit a angliki
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

:)))))
Ostatnio było rozdanie nagród trójki za "najlepsze" wypowiedzi - złote usta czy jakos tak.
I tam posłanka na manifestacji kobiet krzyczała: dośc dyktatury kobiet :)
Udzieliło mi się.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-04-09 11:05:05
Autor: gobo
Brexit a angliki
Hej,
Skala zjawiska nie jest jakas duza. U mnie w miescie (ok 35tys ludzi) jezdza moze z 3 auta z kierownica po prawej stronie, z czego dwa naleza do moich znajomych - jedna to terenowka sluzaca glownie do zabawy w terenie, a drugi pojazd to stary Triumph ktorym kolega wozi nowozencow. Jak zwykle straszenie w mediach tysiacami wypadkow nie mialo zadnego pokrycia w rzeczywistosci.
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-04-10 11:04:39
Autor: J.F.
Brexit a angliki
Użytkownik "gobo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58e9f941$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale moze wlasnie dzieki temu straszeniu.

Bo 10-letnie samochody w UK tanie sa, Polakow tam troche jest, to co szkodzi przywiezc ?
Jedynie cena promu/kolei zniecheca...

J.

Data: 2017-04-10 21:26:41
Autor: PiteR
Brexit a angliki
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Bo 10-letnie samochody w UK tanie sa, Polakow tam troche jest, to co szkodzi przywiezc ?
Jedynie cena promu/kolei zniecheca...

Cena promu?

--
Piter