Brexit początek rozpadu lewackiej UE i POmoc w POlexicie ;P

Data: 2020-02-02 12:49:19
Autor: mrbluesky.pl
Brexit początek rozpadu lewackiej UE i POmoc w POlexicie ;P
Mamy teraz wielkiego sojusznika w Europie i juz poza UE ktory przetarl nam szlak do wypiecia sie na jewropejsKOm lewakokracje ;P

Data: 2020-02-02 13:23:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 lutego 2020 21:49:20 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
Mamy teraz wielkiego sojusznika w Europie i juz poza UE ktory przetarl nam szlak do wypiecia sie na jewropejsKOm lewakokracje ;P

Uwierzę, jak wejdziemy w Unię personalną ze Zjednoczonym Królestwem jak np. Kanada i wtedy, zamiast wyborów przez motłoch rezydenta Judy czy inszego na Bosaka przez świat - Królowa mianuje nam jakiegoś rozsądnego Gubernatora.

Data: 2020-02-02 13:30:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 lutego 2020 22:23:59 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Uwierzę, jak wejdziemy w Unię personalną ze Zjednoczonym Królestwem jak np. Kanada i wtedy, zamiast wyborów przez motłoch rezydenta Judy czy inszego na Bosaka przez świat - Królowa mianuje nam jakiegoś rozsądnego Gubernatora.

PS. Monarchia konstytucyjna to najlepszy ustrój, który zabezpiecza zarówno przed motłochem skrajnej demokracji, jak przed regnum absolutum.

Data: 2020-02-03 08:19:42
Autor: Jacek Bialy
Brexit początek rozpadu lewackiej UE i POmoc w POlexicie ;P
  -- PS. Monarchia konstytucyjna to najlepszy ustrój, który zabezpiecza zarówno przed motłochem skrajnej demokracji, jak przed regnum absolutum.
-- -- --

Jeśli chodzi o unię personalną - ostatni polski król został zamordowany wraz z najbliższą rodziną w piwnicy domu kupca Ipatjewa w Jekatierynburgu w roku 1919. Dalszych niedobitkow jego rodziny przygarnął Wielki Książę Lichtensteinu, gdzie na jego zamku ich potomkowie goszczą po dziś dzień. Może dogadać się z którymś z nich i odnowić w Polsce monarchię? (swiński ryj dopiero miałby minę :)

JB

Data: 2020-02-03 18:41:54
Autor: u2
W dniu 03.02.2020 o 17:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

mogę się zgodzić na monarchię absolutną pod warunkiem, że monarchą będę ja, no i dobrze by było ogłosić mnie Bogiem:)

Data: 2020-02-03 12:14:19
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A który prorok miałby to ogłosić?  Rasputin mógłby was pomylić z Matką Boską, a Klimuszko przy was ciotka zapiłby się na umór.    Buu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2020-02-02 21:59:48
Autor: u2
Brexit, wypadek przy pracy czy początek rozpadu Unii
W dniu 02.02.2020 o 21:49, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Mamy teraz wielkiego sojusznika w Europie i juz poza UE ktory przetarl nam szlak do wypiecia sie na jewropejsKOm lewakokracje ;P

bez przesadyzmu, w 1939 pomimo podpisanego traktatu nie kiwnęli nawet palcem, aby pomóc dla Bolandy, w polityce nie ma sentymentów:)

Data: 2020-02-02 13:06:32
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Tyle ze teraz nasz interes jest ich interesem jak nigdy w historii ludzKOsci! ;P I wogole wszystko co robi UE i nasza oPOzycja gra na naszom KOrzysc jakby mieli cel zrobic z nas mocarstwo...Rosja, Izrael i USA tez! A Chiny do nas dociagnely Jedwabniaka!  ;P
Bog z Nami ktoz przeciwKO nam! ;P

Data: 2020-02-02 23:44:52
Autor: u2
W dniu 02.02.2020 o 22:06, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

-- -
[...]

Bolanda ma swoje interesy w UE, oraz w UK, gdzie Bolanda ma duża emigrację, w interesie Bolanda leży, aby Brexit nie pociągnął negatywnych skutków ani dla UE ani dla UK:)

Data: 2020-02-03 01:08:46
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Patrzysz na to z du...baju strony ;P
Brytolom sie robic nie chce, naszym tak.
Brytole albo nas dopieszczom albo zostanom ....i tak naszom KOloniom...jak i niemcy... ;P

Data: 2020-02-03 01:04:42
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Chincy juz zaczynajom nam kadzic:
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawirus-odpowiedzi-na-najczesciej-zadawane-pytania/9cdk7gj

Data: 2020-02-02 22:17:19
Autor: A. Filip
[...]

Będą naśladowcy?  KIEDYŚ zapewne będą.  W najbliższej przyszłości
(~10 lat) dość mocno wątpię ale moja wiara w głupotę Prawdziwych
Europejczyków ma się dobrze. Prognozy na dalszą przyszłość to jak
wróżenie z fusów, może się trafi a może nie.  Na bardzo bliską
przyszłość (~2 lata) jakoś kolejki krajów na poważnie gotowych na
wyjście jakoś nie widzę, lawina naśladowców nie ruszy *szybko*.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!