Bridgestone?

Data: 2013-07-03 10:12:30
Autor: Tengu
Bridgestone?
W dniu 2013-07-02 21:41, maurycy.piec.bochenski@gmail.com pisze:
Witam i od razu przepraszam, jeśli pytanie uznacie za idiotyczne :)

Potrzebuję kupić letnie opony 205/55/16, do szybszej (160 - 220 km/h) jazdy w trasach. Zależy mi na dobrej przyczepności, krótkiej drodze hamowania, małej podatności na aquaplaning no i trwałości. Ktoś polecił mi Bridgestone ER300, ale widzę, że pod tym symbolem sprzedawane są co najmniej dwa produkty: Turanza i Ecopia. Nie wiem czym się różnią.

Czy może lepiej coś innego?

I gdzie w Warszawie można je najkorzystniej kupić i zamontować?

MP-B

Ecopia - opony o obniżonych oporach toczenia
Turanza - czoło bieżnika z twardszej mieszanki, boki opony stosunkowo miękkie
Potenza - odwrotnie niż Turanza - do szybszego samochodu, te będą lepsze

--
Tengu

Bridgestone?