Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Bridgestone B250 czy Passio 2?

Bridgestone B250 czy Passio 2?

Data: 2009-10-08 14:32:05
Autor: neelix
Bridgestone B250 czy Passio 2?
Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?
neelix

Data: 2009-10-08 13:31:34
Autor: to
Bridgestone B250 czy Passio 2?
neelix wrote:

Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry.
Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były
wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze
Passio 2?

Moim zdaniem mieszanie różnych typów opon nie jest dobrym pomysłem. Albo dokup takie jak miałeś albo kup komplet tańszych, a te dobre z tylnej osi sprzedaj.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:36:34
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Moim zdaniem mieszanie różnych typów opon nie jest dobrym pomysłem. Albo
dokup takie jak miałeś albo kup komplet tańszych, a te dobre z tylnej osi
sprzedaj.


do normalnej jazdy? Bez przesady. Nie zauważy żadnej różnicy szczególnie że lepiej trzymające opony bedzie miał z tyłu. Teraz mam 4 jednakowe opony, ale do niedawna miałem dwa różne komplety na osiach i żadnych negatywnych odczuć nie dostarzegam.


--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-08 13:38:23
Autor: to
Bridgestone B250 czy Passio 2?
Scyzoryk wrote:

do normalnej jazdy? Bez przesady. Nie zauwa¿y ¿adnej ró¿nicy szczególnie
Âże lepiej trzymajÂące opony bedzie miaÂł z tyÂłu. Teraz mam 4 jednakowe
opony, ale do niedawna mia³em dwa ró¿ne komplety na osiach i ¿adnych
negatywnych odczuĂŚ nie dostarzegam.

Takie różnice dostrzega się w sytuacji ekstremalnej, w następstwie której wjeżdża się w drzewo albo nie.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:50:57
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Takie różnice dostrzega się w sytuacji ekstremalnej, w następstwie której
wjeżdża się w drzewo albo nie.

ta :) a tacy co mają 4 opony jednakowe to w drzewa nie wjezdzają. Najlepiej to opony co zeson zmieniac bo jak już masz z tyłu takie o 1mm bardziej zjechane to masz dużo wieksze prawdopodobienstwo ze w sytuacji ekstremalej wjedziesz w drzewo. Tak? Oczywiscie ze tak ale na wszystko trzeba wziac poprawke, zdrowy rozsądek.

Zostanę mimo wszystko przy swoim zdaniu. Jesli opony na obu osiach sa dobre to w normalnej jezdzie nie odczujesz roznicy.


--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-08 15:29:12
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?


Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?

a nie ma nic pośrednego. Nie wiem jak 2 ale passio to był straszny syf. Bridgestone maja to do siebie. Trzymają bardzo dobrze ale są miękkie więc ich szybciej ubywa.

Kup coś uniwersalnego. Fulda Eco Control, Kleber dynaxer. W tym rozmiarze pweni w okolicy 170pln.


--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-08 18:22:11
Autor: neelix
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hakpf5$1r85$1newsread2.aster.pl...


Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?

a nie ma nic pośrednego. Nie wiem jak 2 ale passio to był straszny syf. Bridgestone maja to do siebie. Trzymają bardzo dobrze ale są miękkie więc ich szybciej ubywa.

Ubyły w mgnieniu oka! Mam w innym aucie Passio dłużej niż 5 lat.

Kup coś uniwersalnego. Fulda Eco Control, Kleber dynaxer. W tym rozmiarze pweni w okolicy 170pln.

Znaczy całoroczne?

Data: 2009-10-08 15:36:31
Autor: J.F.
Bridgestone B250 czy Passio 2?
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał
Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?

A byles z nich zadowolony ?
Bo IMO za dobre opony warto zaplacic, choc nie znam Passio 2 - moze i one dobre.

"utrzymanie marki" nie ma znaczenia.

Ewentualnie .. mozna zaryzykowac, jak sie okaze ze te Passio kiepskie .. zalozysz na tyl, dwie dobre na przod masz, latem roznica nie jest tak istotna jak zima :-)

A tak swoja droga - duzy byl przebieg ? Chyba warto sprawdzic geometrie przodu.


J.

Data: 2009-10-08 18:30:22
Autor: neelix
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hakqp5$nql$1news.onet.pl...
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał
Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?
A byles z nich zadowolony ?
Bo IMO za dobre opony warto zaplacic, choc nie znam Passio 2 - moze i one dobre.

Trudno powiedzieć. Jazda głównie w mieście. Raczej nie były głośne i chyba dobrze się trzymały drogi. Zadowolony to bym był, gdyby wytrzymały chociaż 3 lata.

"utrzymanie marki" nie ma znaczenia.
Ewentualnie .. mozna zaryzykowac, jak sie okaze ze te Passio kiepskie .. zalozysz na tyl, dwie dobre na przod masz, latem roznica nie jest tak istotna jak zima :-)
A tak swoja droga - duzy byl przebieg ? Chyba warto sprawdzic geometrie przodu.

24000km, auto prawie nowe. Więcej zdarta prawa strona. Było kilka ostrych hamowań, ale przeważnie spokojne hamowanie silnikiem. Za wcześnie poleciały.
neelix

Data: 2009-10-08 19:13:16
Autor: Artur Maśląg
Bridgestone B250 czy Passio 2?
J.F. pisze:
(...)
Bo IMO za dobre opony warto zaplacic,

Co to znaczy dobre? Niekoniecznie dobre oznaczają drogie, bądź
odwrotnie.

choc nie znam Passio 2 - moze i one dobre.

Ja wiem czy one dobre? Rzekłbym, że bardzo przyzwoity stosunek ceny do
jakości, albo odwrotnie. Sprawdzone na kilkudziesięciu kkm - od górskich
serpentyn po szybkie jazdy na autostradach (w tym tych bez ograniczeń).
Nie polecam na jazdy w porze zimowej (znaczy się bez zmiany na zimowe)
- nie zamierzam tu dyskutować o "debiliźmie" czy sensowności jazdy
na letnich zimą, stwierdzam fakty. IMHO mają zbyt wysokie znoszenie
boczne - tyle, że chyba jest ono niespecjalnie zależne od stopnia
wilgotności podłoża. Przy normalnej, cywilnej jeździe nie jest to
odczuwalne - jak zaczyna się zbyt ostro "dzidować" po zakrętach/rondach,
to zaczyna się czuć "pływanie".

"utrzymanie marki" nie ma znaczenia.

Nie ma - ja osobiście od lat jeżdżę w jedno miejsce celem "zanabycia"
kolejnego kompletu 4 opon. Zdaję się na opinię "znajomego" "gumiarza",
który za każdym razem coś tam wybiera, co ma uzasadnienie ekonomiczne
- w końcu chodzi o jazdę, a nie o chęć posiadania modelu opon, o którym
ktoś tam się ślinił w jakimś AM, czy innej prasie moto. Czasem
eksperymentujemy z nowymi modelami opon (np. Passio 2) i dzielimy się
doświadczeniami.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-08 21:55:22
Autor: J.F.
Bridgestone B250 czy Passio 2?
On Thu, 08 Oct 2009 19:13:16 +0200,  Artur Maśląg wrote:
J.F. pisze:
Bo IMO za dobre opony warto zaplacic,

Co to znaczy dobre? Niekoniecznie dobre oznaczają drogie, bądź
odwrotnie.

Dobre to dobre. Nie napisalem drogie, markowe, tylko dobre.
Ale ktore to sa ? :-)

"utrzymanie marki" nie ma znaczenia.
Nie ma - ja osobiście od lat jeżdżę w jedno miejsce celem "zanabycia"
kolejnego kompletu 4 opon. Zdaję się na opinię "znajomego" "gumiarza",
który za każdym razem coś tam wybiera, co ma uzasadnienie ekonomiczne

Przestalem sie pytac gumiarzy o opinie, no - spytac mozna, wierzyc to
juz niekoniecznie. Przeciez oni na tych oponach nie jezdza !

- w końcu chodzi o jazdę, a nie o chęć posiadania modelu opon, o którym
ktoś tam się ślinił w jakimś AM, czy innej prasie moto.

No wiesz .. kupic te najlepsza i sprawdzic osobiscie co warte .. tez
kusi :-)

J.

Data: 2009-10-08 22:02:41
Autor: Artur Maśląg
Bridgestone B250 czy Passio 2?
J.F. pisze:
(...)
Dobre to dobre. Nie napisalem drogie, markowe, tylko dobre.
Ale ktore to sa ? :-)

Ano właśnie.

"utrzymanie marki" nie ma znaczenia.
Nie ma - ja osobiście od lat jeżdżę w jedno miejsce celem "zanabycia"
kolejnego kompletu 4 opon. Zdaję się na opinię "znajomego" "gumiarza",
który za każdym razem coś tam wybiera, co ma uzasadnienie ekonomiczne

Przestalem sie pytac gumiarzy o opinie, no - spytac mozna, wierzyc to
juz niekoniecznie.

Zależy kogo pytasz i o co.

Przeciez oni na tych oponach nie jezdza !

Nie jeżdżą? Jeżdżą jak najbardziej, mają do tego trochę wiedzy i opinie
"klientów", którzy są różni.

- w końcu chodzi o jazdę, a nie o chęć posiadania modelu opon, o którym
ktoś tam się ślinił w jakimś AM, czy innej prasie moto.

No wiesz .. kupic te najlepsza i sprawdzic osobiscie co warte .. tez
kusi :-)

Ten "mój" "gumiarz" nie robi z tym problemów i jak napisałem jest
otwarty na eksperymenty - podobnie jak ja.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-09 14:42:12
Autor: neelix
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hal6jo$698$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
(...)
Bo IMO za dobre opony warto zaplacic,

Co to znaczy dobre? Niekoniecznie dobre oznaczają drogie, bądź
odwrotnie.

choc nie znam Passio 2 - moze i one dobre.

Ja wiem czy one dobre? Rzekłbym, że bardzo przyzwoity stosunek ceny do
jakości, albo odwrotnie. Sprawdzone na kilkudziesięciu kkm - od górskich
serpentyn po szybkie jazdy na autostradach (w tym tych bez ograniczeń).
Nie polecam na jazdy w porze zimowej (znaczy się bez zmiany na zimowe)
- nie zamierzam tu dyskutować o "debiliźmie" czy sensowności jazdy
na letnich zimą, stwierdzam fakty. IMHO mają zbyt wysokie znoszenie
boczne - tyle, że chyba jest ono niespecjalnie zależne od stopnia
wilgotności podłoża. Przy normalnej, cywilnej jeździe nie jest to
odczuwalne - jak zaczyna się zbyt ostro "dzidować" po zakrętach/rondach,
to zaczyna się czuć "pływanie".

A co sądzić o całorocznej Navigator 2? Propaganda mówi tak:
"Navigator 2 zaistniała na rynku oponiarskim kilka lat temu. Można powiedzieć, że było to 'wejście smoka', bowiem do dziś nie ma zbyt wielu tak popularnych opon, jak Navigator 2. Stworzona przez Dębicę, sygnowana marką Goodyear, po prostu nie mogła nie być oponą doskonałą. Unikalny, nowoczesny bieżnik wykazuje bardzo dużą skuteczność na każdej nawierzchni i o każdej porze roku. Zdecydowanie trwalsza od swojej poprzedniczki opona Navigator 2 zapewnia dłuższe użytkowanie, natomiast poprawiona odporność na aquaplaning pozytywnie wpływa na wzrost bezpieczeństwa. Rosnąca liczba użytkowników tej opony z pewnością potwierdza jej znakomite walory."

Bridgestone B250 czy Passio 2?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona