Bridgestone B250 czy Passio 2?

Data: 2009-10-08 15:29:12
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry. Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze Passio 2?

a nie ma nic pośrednego. Nie wiem jak 2 ale passio to był straszny syf. Bridgestone maja to do siebie. Trzymają bardzo dobrze ale są miękkie więc ich szybciej ubywa.

Kup coś uniwersalnego. Fulda Eco Control, Kleber dynaxer. W tym rozmiarze pweni w okolicy 170pln.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-08 18:22:11
Autor: neelix

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hakpf5$1r85$1newsread2.aster.pl...

[...]

Ubyły w mgnieniu oka! Mam w innym aucie Passio dłużej niż 5 lat.

Kup coś uniwersalnego. Fulda Eco Control, Kleber dynaxer. W tym rozmiarze pweni w okolicy 170pln.

Znaczy całoroczne?

Bridgestone B250 czy Passio 2?