Bridgestone B250 czy Passio 2?

Data: 2009-10-08 13:31:34
Autor: to
Bridgestone B250 czy Passio 2?
neelix wrote:

Bridgestone (165 70 R14 81S) po roku zdarte na przodzie. Tył dobry.
Droższe od Dębicy (~200:130). Warto dokupić dwie na przód, by były
wszystkie jednakowe i utrzymać markę czy przejść na przodzie na tańsze
Passio 2?

Moim zdaniem mieszanie różnych typów opon nie jest dobrym pomysłem. Albo dokup takie jak miałeś albo kup komplet tańszych, a te dobre z tylnej osi sprzedaj.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:36:34
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Moim zdaniem mieszanie różnych typów opon nie jest dobrym pomysłem. Albo
dokup takie jak miałe¶ albo kup komplet tańszych, a te dobre z tylnej osi
sprzedaj.

do normalnej jazdy? Bez przesady. Nie zauważy żadnej różnicy szczególnie że lepiej trzymaj±ce opony bedzie miał z tyłu. Teraz mam 4 jednakowe opony, ale do niedawna miałem dwa różne komplety na osiach i żadnych negatywnych odczuć nie dostarzegam.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-08 13:38:23
Autor: to
Bridgestone B250 czy Passio 2?
Scyzoryk wrote:

do normalnej jazdy? Bez przesady. Nie zauwa¿y ¿adnej ró¿nicy szczególnie
¿e lepiej trzymaj±ce opony bedzie mia³ z ty³u. Teraz mam 4 jednakowe
opony, ale do niedawna mia³em dwa ró¿ne komplety na osiach i ¿adnych
negatywnych odczuæ nie dostarzegam.

Takie różnice dostrzega się w sytuacji ekstremalnej, w następstwie której wjeżdża się w drzewo albo nie.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:50:57
Autor: Scyzoryk
Bridgestone B250 czy Passio 2?

Takie różnice dostrzega się w sytuacji ekstremalnej, w następstwie której
wjeżdża się w drzewo albo nie.

ta :) a tacy co maj± 4 opony jednakowe to w drzewa nie wjezdzaj±. Najlepiej to opony co zeson zmieniac bo jak już masz z tyłu takie o 1mm bardziej zjechane to masz dużo wieksze prawdopodobienstwo ze w sytuacji ekstremalej wjedziesz w drzewo. Tak? Oczywiscie ze tak ale na wszystko trzeba wziac poprawke, zdrowy rozs±dek.

Zostanę mimo wszystko przy swoim zdaniu. Jesli opony na obu osiach sa dobre to w normalnej jezdzie nie odczujesz roznicy.

--
Pozdr
Scyzoryk

Bridgestone B250 czy Passio 2?