Brief pierwszy właściciel i auto wyrejestro wane 2008 roku

Data: 2011-01-24 12:17:25
Autor: krzysiek82
Brief pierwszy właściciel i auto wyrejestro wane 2008 roku
Witajcie
Jest to możliwe, żeby gościu wyrejestrował auto w 2008 roku? I do tej pory nie jeździł? Dziwna sprawa, jak dla mnie, a może nie wszystko jest odnotowywane w papierach? Nie znam się na kwestiach prawnych/papierowych zawsze się w tym gubię. Obecnie auto stoi w komisie niemieckim po oględzinach dochodzę do wniosku, że jest bezwypadkowe i w świetnym stanie. Niestety nie mogę się nic więcej dowiedzieć dlaczego zostało wyrejestrowane w 2008 roku. Może ktoś z Was ma doświadczenie w tym temacie.

--
krzysiek82

Brief pierwszy właściciel i auto wyrejestro wane 2008 roku