Britney Spears przechodzi na judaizm!...

Data: 2009-09-09 10:48:28
Autor: Tzva Adonai
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
Britney Spears przechodzi na judaizm, aby poślubić swojego chłopaka
Jasona Trawicka.

Piosenkarka do tego stopnia pragnie wyjść za mąż za swojego agenta
Jasona Trawicka, że gotowa jest porzucić wiarę chrześcijańską na rzecz
judaizmu.

27-letnią gwiazdę wielokrotnie sfotografowano z gwiazdą Dawida
zawieszoną na szyi podczas jej światowego turnee. Spears zatrudniła
nawet rabbiego, by pomagał jej zgłębiać nową wiarę.

***

Britney to prawdziwa klasyka muzyki rozrywkowej - Madonna mojego
pokolenia...

http://www.youtube.com/watch?v=unBACOHFXes

Data: 2009-09-09 20:09:51
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Daj spokój. Te żałosne popiskiwania nazywasz klasyką? Za parę lat nikt nie będzie pamiętał o Britney i jej "Dziełach".

Data: 2009-09-09 20:14:26
Autor: raff
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ona ma niezle napieprzone w glowie, tak ze temu postanowieniu sie wcale nie dziwie.

R.

Data: 2009-09-09 20:26:27
Autor: jadrys
raff pisze:

[...]

Jasne, za parę miesięcy z pewnością będzie miała inne postanowienia... Może z powrotem przejdzie na katolicyzm.

Data: 2009-09-09 21:25:33
Autor: raff
jadrys pisze:
raff pisze:

[...]

Nie, ale sobie podetnie zyly jeszcze ze trzy razy do konca roku.

R.

Data: 2009-09-09 23:33:34
Autor: VicAbarca
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
jadrys пишет:
 Britney i jej "Dziełach".

To nie dziela Britney, tylko teamu :)
W teamie nie ma samej Britney, sa za to: marketingowiec, manager, kompozytor, teksciarz, wizazysta, stylista, itp. itd.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-10 08:35:08
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 Britney i jej "Dziełach".

To nie dziela Britney, tylko teamu :)
W teamie nie ma samej Britney, sa za to: marketingowiec, manager, kompozytor, teksciarz, wizazysta, stylista, itp. itd.

No ale te "dzieła" jednak ona firmuje swoim nazwiskiem.. Są przypisywane  jej,  cała reszta reszta to tylko dodatki.

Data: 2009-09-10 12:09:08
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
No ale te "dzieła" jednak ona firmuje swoim nazwiskiem.. Są przypisywane  jej,  cała reszta reszta to tylko dodatki.

Sama to ona nie bylaby nawet w stanie utrzymac skrojonego wczesniej na jej potrzeby wizerunku.

Roznica miedzy Britney a Madonna polega m.in. na tym, ze - choc obie sa od poczatku do konca produktem zespolow specjalistow od showbizu - to Madonna tych specow zatrudnia, a Britney jest przez nich zatrudniana :)

--
Vic

Data: 2009-09-10 12:44:31
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Oczywiście masz rację.. Ale zobacz jakie to przewrotne - kupujesz płytę nie nie prawdziwych twórców, którzy ją stworzyli a tej marnej wokalistki, którą pewnie nawet na scenę wyprowadzają za rączkę.

Data: 2009-09-10 12:56:17
Autor: raff
jadrys pisze:
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

I tak wyglada ten swiat.

I coz ja ci jadrysiu poradze...

R.

Data: 2009-09-10 13:36:26
Autor: jadrys
raff pisze:
jadrys pisze:
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Ojejku, nie rĂłb sobie wyrzutĂłw raff,  przecieĹź to nie twoja wina. ;-)

Data: 2009-09-10 13:05:31
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 Ale zobacz jakie to przewrotne - kupujesz płytę
nie nie prawdziwych twórców, którzy ją stworzyli a tej marnej wokalistki, którą pewnie nawet na scenę wyprowadzają za rączkę.

He, he, a Ordonowna to niby sama sobie muzyke i teksty pisala? :)
A Kiepura?

--
Vic

Data: 2009-09-10 13:36:14
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Bez przesady Vic - to nie ten kaliber.. Maria Callas teĹź nie robi wszystkiego sama..

Data: 2009-09-10 13:51:32
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Bez przesady Vic - to nie ten kaliber..

Ciekaw jestem na podstawie jakich kryteriow rozstrzygasz o wielkosci kalibru...

Maria Callas teĹź nie robi wszystkiego sama..

Nie robi, gdyz zmarlo jej sie w 1977...

--
Vic

Data: 2009-09-10 14:08:41
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Bez przesady Vic - to nie ten kaliber..

Ciekaw jestem na podstawie jakich kryteriow rozstrzygasz o wielkosci kalibru...

Takie rzeczy się po prostu wie..

Maria Callas teĹź nie robi wszystkiego sama..

Nie robi, gdyz zmarlo jej sie w 1977...

-- Vic

Miało być robiła.. aleś ty czepialski. :-(

Data: 2009-09-10 16:01:06
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Takie rzeczy się po prostu wie..

Wypadaloby potrafic swoje zdanie uzasadnic. Nie mowie juz, ze koniecznie udowodnic, ale chociaz od biedy uzasadnic w dwoch zdaniach...
Ale takie rzeczy cie przerastaja, jak pokazuje prawie kazdy twoj post.

--
Vic

Data: 2009-09-10 17:05:59
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wiem Ĺźe to stwierdzenie, ale czy rĂłwnieĹź zarzut?

Data: 2009-09-10 17:19:37
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Wiem Ĺźe to stwierdzenie, ale czy rĂłwnieĹź zarzut?

Wszystkie twoje twierdzenia sa oparte na owym "takie rzeczy sie wie"...

--
Vic

Data: 2009-09-10 18:03:38
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Wiem Ĺźe to stwierdzenie, ale czy rĂłwnieĹź zarzut?

Wszystkie twoje twierdzenia sa oparte na owym "takie rzeczy sie wie"...

-- Vic

Nadal nie wiem czy to zarzut..

Data: 2009-09-10 19:27:05
Autor: VicAbarca
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
jadrys пишет:
Nadal nie wiem czy to zarzut..

Smutna konstatacja.

--
Vic

Data: 2009-09-11 09:42:01
Autor: jadrys
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Nadal nie wiem czy to zarzut..

Smutna konstatacja.

-- Vic

W pierwszej chwili pomyślałem żeby ci odpowiedzieć w sposób "nieparlamentarny", ale skoro mój sposób pisania cię smuci, to odpowiem normalnie - posiadam szeroką wiedzę na przeróżne tematy. Pisząc posty na PSP nie posiłkuje się wogóle danymi z internetu (nawet gdybym chciał - jest to fizycznie niemożliwe, przy moim łączu netowym strona potrafi się otwierać minutę i dłużej), cała moja wiedza pochodzi z tego co mam w głowie.
Więc jak ja mam podawać linki do stron potwierdzających moje tezy? I czy to naprawdę dla ciebie takie ważne? Ja np. bardzo sobie cenię dyskusję z adwersarzem, a nie z linkiem do stron z wypocinami Michalkiewicza albo Mikke`go..

Data: 2009-09-11 09:58:33
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
cała moja wiedza pochodzi z tego co mam w głowie.
Więc jak ja mam podawać linki do stron potwierdzających moje tezy?

Jestem ostatnim, ktory mialby byc slepym wyznawca religii "linkowej".
Ale zauwaz, ze jesli nie podaje linkow, to przytaczam chocby tytul ksiazki.

czy to naprawdę dla ciebie takie ważne?

Wazne, zeby uzasadniac swoje tezy, chocby na zasadzie logicznego wywodu, nawet bez linkow, tytulow ksiazek, itp. A ty tego nigdy nie robisz - najczesciej piszesz cos w stylu wlasnie "takie rzeczy sie wie"...

--
Vic

Data: 2009-09-11 15:02:56
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wiem, ale co to komu daje?

[...]

Skoro ważne, to zobaczę, może sie poprawię. :-\

Data: 2009-09-11 06:19:59
Autor: Antenka
Britney Spears przechodzi na judaizm!...

Skoro ważne, to zobaczę, może sie poprawię. :-\

Popraw się, bo Vic pożre Cię z dziką rozkoszą, ten "specjalista w
każdej dziedzinie" ;-) Nie ma linku - nie ma tematu ot mentalność
wszechViedzącego...A poza tym...."Jest dobrze, przyjeżdżaj na pogrzeb
- Zenek" :-D

Antenka

Data: 2009-09-11 15:58:12
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Pożre? Ależ skąd,  to co On mi teraz zarzuca, to tylko świadczy o tym że jest facetem którego trzeba prowadzić za rączkę. :-(

Data: 2009-09-10 00:00:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 09 Sep 2009 20:09:51 +0200, jadrys napisał(a):

Daj spokój. Te żałosne popiskiwania nazywasz klasyką? Za parę lat nikt nie będzie pamiętał o Britney i jej "Dziełach".

To bidne zaćpane pogorzelisko, do katolstwa się rzeczywiście już nie
nadaje. :-))
Piotr

Data: 2009-09-10 08:34:51
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Dlaczego nie? Każdemu trzeba dać szansę. Czyż kościół nie jest otwarty na błądzące owieczki?

Data: 2009-09-10 11:38:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Sep 2009 08:34:51 +0200, jadrys napisał(a):

Dlaczego nie? Każdemu trzeba dać szansę. Czyż kościół nie jest otwarty na błądzące owieczki?

Niewątpliwie też, he, he. Ale skoro postanowiła rozpaczliwie ratować
przećpaną karierę, to dlaczego mamy jej tego bronić? Przecież jest
tego warta... :-)
Piotr

Data: 2009-09-10 11:52:20
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Też tak myślę. Na nikim nie wolno stawiać krzyżyka.. Nie tacy jak ona sie nawracali.

Data: 2009-09-09 20:32:50
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:fe794284-f80a-4cb8-93ad-11b19c19d848w36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Głupia raszpla z drutu, wodzirejka...

boukun

Data: 2009-09-09 20:47:45
Autor: awe
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
No oznaka ze jej kariera stacza sie na dno
awe

Data: 2009-09-09 23:58:16
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 20:47:45 +0200, awe napisał(a):

No oznaka ze jej kariera stacza sie na dno

A i sam judaizm na dobrą drogę to nie wykieruje, he, he, staczają się
na dno scienologii.
Piotr

Data: 2009-09-10 09:37:13
Autor: konserwator
[...]

a kto to jest?
jakas dziwka jak tzw "Madonna"?

Data: 2009-09-10 10:25:47
Autor: aprecjator
Britney Spears przechodzi na judaizm!...
Bo judaizm to największy show biznes.

Data: 2009-09-10 12:11:16
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Britney to prawdziwa klasyka muzyki rozrywkowej - Madonna mojego
pokolenia...

Tzva, eklektyzm twoich fascynacji muzycznych mnie oszalamia... :)

--
Vic

Data: 2009-09-11 11:58:54
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:fe794284-f80a-4cb8-93ad-11b19c19d848w36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

AZ TAK SPADLA JEJ SPRZEDAZ OSTATNIO?

( Madonna i Michael pokazali wlasciwa droge? )¨

PS przydalaby sie jej tez jakas foto sesja z seksem ze zwierzetamii....

Britney Spears przechodzi na judaizm!...