Broń psychotroniczna

Data: 2015-12-15 13:38:29
Autor: dante
Broń psychotroniczna
Dnia Tue, 15 Dec 2015 13:00:38 +0100,
Klin.................................................... napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=yV2vv-Wurqo

Bajki z mchu i paproci...
ruski ciołek wie, że gdzieś dzwoni tylko nie wie w którym kurhanie. Na wszystkich migawkach widać "puszku", która obecnie jest znana
jako LRAD. W PL takie cóś zakupiła parę lat temu policja - kilka sztuk
Wersja ta generuje tylko fale dźwiękowe powodujące "bul" uszu.
W mocno zagranicznym kraju, znanym jako kapitan spodenki, urządzenia tego typu emitują dodatkowo mikrofale i działają jak big-mikrofalówka
bo u nich wszystko musi być big. Nawet głupota.

Tak, że reasumując bajki o "przesyłaniu myśli samobójczych"
ten ruski Żwirek musiał opowiadać jakiemuś ichniejszemu Muchomorkowi.

Data: 2015-12-15 04:57:01
Autor: bronek.tallar
Broñ psychotroniczna
u¿ytkownik dante napisa³:

Na wszystkich migawkach widaæ "puszku", która obecnie jest znana
jako LRAD. W PL takie có¶ zakupi³a parê lat temu policja - kilka sztuk
Wersja ta generuje tylko fale d¼wiêkowe powoduj±ce "bul" uszu.

Od infradzwiêków du¿ej mocy podobno ludzie puszczaj± pawia, to akurat jest znane.

czy na temat http://brainwave-generator.softonic.pl/
by³y jakie¶ fachowe badania? Mo¿liwe.

Mo¿e inne czêstotliwo¶ci jako¶ zmodulowane wywo³uj±
strach.

Powiedzmy sobie szczerze, le¿ysz sobie na
obecnym froncie ukraina-rosja gdzie ruscy
puszcza w nocy z g³o¶ników odg³os skradania siê
i ju¿ majty s± mokre.

Data: 2015-12-15 14:13:39
Autor: dante
Broń psychotroniczna
Dnia Tue, 15 Dec 2015 04:57:01 -0800 (PST), bronek.tallar@gmail.com
napisał(a):

użytkownik dante napisał:

Na wszystkich migawkach widać "puszku", która obecnie jest znana
jako LRAD. W PL takie cóś zakupiła parę lat temu policja - kilka sztuk
Wersja ta generuje tylko fale dźwiękowe powodujące "bul" uszu.

Od infradzwięków dużej mocy podobno ludzie puszczają pawia, to akurat jest znane.

4-6 Hz arytmia i zatrzymanie akcji serca.

czy na temat http://brainwave-generator.softonic.pl/
były jakieś fachowe badania? Możliwe.

Kolejne bajki z mchu i paproci...
Wystarczy kupić płytę CD z zapisem szumu lasów amazonii itp.
Dużo tańsze i dużo lepsze dla relaksacji... cena ok 25-50 pln
Nie sądzą by to proponowane gówno było tańsze.

Może inne częstotliwości jakoś zmodulowane wywołują
strach.

Strach wywołuje gwałtowna zmiana temp ciała...
a takie coś "umi" tylko big-mikrofalówka.
U nas tego nie mają więc mogą tylko zadać "bul'a" uszom..

Powiedzmy sobie szczerze, leżysz sobie na
obecnym froncie ukraina-rosja gdzie ruscy
puszcza w nocy z głośników odgłos skradania się
i już majty są mokre.

Jak już leżysz to nie trać czasu i
poczytaj sobie "1000 i pierwszÄ… noc Szecherezady" niejakiego E.A. Poe.
A w szczególności opowiadanie w którym do ciemnego pokoju wpuszczono promien światła...
i zrobiło się jasno... .
Ale potem z przeciwnej strony ktoÅ›...
i zrobiło się znowu ciemno.

Data: 2015-12-15 06:20:43
Autor: szklanynocnik
Broñ psychotroniczna
u¿ytkownik dante napisa³:

> czy na temat http://brainwave-generator.softonic.pl/
> by³y jakie¶ fachowe badania? Mo¿liwe.

Kolejne bajki z mchu i paproci...
Wystarczy kupiæ p³ytê CD z zapisem szumu lasów amazonii itp.
Du¿o tañsze i du¿o lepsze dla relaksacji... cena ok 25-50 pln
Nie s±dz± by to proponowane gówno by³o tañsze.

Jakie¶ badanie musia³y byæ,
tak samo jak by³y badania ze ¶wiat³em maj±cym
wp³yw na sen.

> strach.

Strach wywo³uje gwa³towna zmiana temp cia³a...
a takie co¶ "umi" tylko big-mikrofalówka.

Czyli odcinamy siê od broni d¼wiêkowej
i nie wykluczamy sytuacji kiedy to ruscy
za pomoc± stacji wal± wi±zka 2GHz po linii
gdzie mog± byæ ukraiñcy.

No dobrze, ale taka stacja ma wi±zkê
rozbie¿n± aby trafiæ w samolot. Pierwsze z brzegu "nur 11"
http://www.radary.az.pl/gallery_radars_pl/radar08.jpg

Mo¿e  takie co¶ mieæ zmianê ogniskowania
tak aby powiedzmy z 2km skupiæ wi±zkê
¶rednicy 10-20m?

U nas tego nie maj± wiêc mog± tylko zadaæ "bul'a" uszom..

> Powiedzmy sobie szczerze, le¿ysz sobie na
> obecnym froncie ukraina-rosja gdzie ruscy
> puszcza w nocy z g³o¶ników odg³os skradania siê
> i ju¿ majty s± mokre.

Jak ju¿ le¿ysz to nie traæ czasu i
poczytaj sobie "1000 i pierwsz± noc Szecherezady" niejakiego E.A. Poe.
A w szczególno¶ci opowiadanie w którym do ciemnego pokoju wpuszczono promien ¶wiat³a...
i zrobi³o siê jasno... .
Ale potem z przeciwnej strony kto¶...
i zrobi³o siê znowu ciemno.

Data: 2015-12-15 15:56:17
Autor: dante
Broń psychotroniczna
Dnia Tue, 15 Dec 2015 06:20:43 -0800 (PST), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

użytkownik dante napisał:

[...]

Jakieś badanie musiały być,
tak samo jak były badania ze światłem mającym
wpływ na sen.

Nic nie trzeba badać...
wystarczy obserwować
kury ;)

Może inne częstotliwości jakoś zmodulowane wywołują
strach.

Strach wywołuje gwałtowna zmiana temp ciała...
a takie coś "umi" tylko big-mikrofalówka.

Czyli odcinamy się od broni dźwiękowej
i nie wykluczamy sytuacji kiedy to ruscy
za pomocÄ… stacji
Takie urzÄ…dzenia raczej sÄ… mobilne.

walÄ… wiÄ…zka 2GHz
raczej nieco  < 2,45 GHz

po linii
gdzie mogą być ukraińcy.
Fantazjujecie towarzyszu.

No dobrze, ale taka stacja ma wiÄ…zkÄ™
rozbieżną aby trafić w samolot.
Oj towarzyszu, głupotki wam przychodza do głowy....
Ale...
[teraz będzie żart sytuacyjny]
w sumie do kaczek strzela się z patronów śrutowych
no bo przy wiązce rozbieżnej, jak sami towarzyszu zauważyliście,
łatwiej trafić w ptaka.
Na niedźwiedzia, natomiast towarzyszu, tylko kulka
którą wyoyścić trzeba fuzyjki przedniej
nie gorszej od sagalasówki
[napis SAGALAS]
/UWAGA. Lokowanie produktu/

A tak na poważnie...
SkupionÄ… wiÄ…zkÄ™ emitujÄ… masery mikrofalowe
I do utrącania samolotów średnio się nadają
by nie powiedzieć, że wcale.
Tak, że toważyszu nie tędy droga.

Pierwsze z brzegu "nur 11"
http://www.radary.az.pl/gallery_radars_pl/radar08.jpg

Może  takie coÅ› mieć zmianÄ™ ogniskowania
tak aby powiedzmy z 2km skupić wiązkę
średnicy 10-20m?

Nie.

Broń psychotroniczna