Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż

Data: 2010-06-12 18:11:04
Autor: Irokez
Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż
Witam

Mam brodzik głeboki z na stałe przymocowanym nośnikiem styropianowym
W łazience są kafle. Do kompletu mam syfon płytki czyszczony od góry i w ścianie rurkę odpływową do której to trzeba podłaczyć.

Pytanie - jak mocować ten styropian aby nie jeździło?
Czy na przykład klej montażowy Pattex Power Fix PL500  jest ok? (taki mi doradzili w markecie) Czy SuperFix 50 może starczy?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-06-13 22:37:10
Autor: Jackare
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:hv0cf4$qge$1news.onet.pl...

Pytanie - jak mocować ten styropian aby nie jeździło?
Czy na przykład klej montażowy Pattex Power Fix PL500  jest ok? (taki mi doradzili w markecie) Czy SuperFix 50 może starczy?

tak naprawdę starczy dobry silikon SANITARNY, np marki "max".
--
Jackare

Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż