Broker XTB i Sidoma vs. mBank

Data: 2010-01-05 05:29:00
Autor: Pr0NET
Broker XTB i Sidoma vs. mBank
Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

Data: 2010-01-05 14:54:25
Autor: Dombrek
Broker XTB i Sidoma vs. mBank

Użytkownik "Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomości news:e795f17f-1419-46ee-9e0c-c9e3d5ac8d1221g2000yqj.googlegroups.com...
Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

Jeśli się wahasz między mBank a XTB, to bierz XTB. O wadach XTB w związku z GPW nie słyszałem - biuro jak każde. Gorzej z ich ofertą forexową.
Dombrek

Data: 2010-01-05 15:23:43
Autor: DJ
Broker XTB i Sidoma vs. mBank
Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

Jesli chodzi o GPW to maja Sidome. Moze nie umiem sie tym poslugiwac albo za malo checi wykazuje, ale jak dla mnie to na pewno nie jest ciekawa aplikacja kliencka. Ale maja niskie oplaty, zlecenie zlozyc sie da wiec niczego wiecej specjalnie nie potrzebuje.
Co do FX to maja MT4 czyli ogolnie bardzo popularna i moim zdaniem dobra aplikacje. A poza tym wiele o XTB jest tutaj:
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=1160&sid=ca78eb0c8983404774932a55c8c2caef

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-06 14:12:28
Autor: Pr0NET
Broker XTB i Sidoma vs. mBank
On 5 Sty, 15:23, "DJ" <dariu...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

specjalnie nie potrzebuje.
Co do FX to maja MT4 czyli ogolnie bardzo popularna i moim zdaniem dobra

Dzięki. Właśnie o opłaty chodzi podliczyłem ile skosił mBank i mi
szkoda :>.

Broker XTB i Sidoma vs. mBank