Brompton

Data: 2010-01-05 05:29:32
Autor: Zbrochaty
Brompton
http://tinyurl.com/yevd53n
Czy ktos posiada, albo jezdzil na tym przez kilka dni i moze cos
napisac?
Jesli chodzi o skladanie to jest fenomenalny, mozna w stanie zlozonym
i rozlozonym zobaczyc w jednej z galerii handlowych w Wawie, ale jak
sie na tym jezdzi? Po przejechaniu kilku kolek w Decathlonie czy
GoSporcie przeszla mi ochota na Dahona, b. kiepsko sie prowadzil
Czy toto tzn. Brompton nadaje sie na kaprawe chodniki i krawezniki i
nieliczne sciezki?
Zbrochaty

Data: 2010-01-05 15:08:14
Autor: Tomasz Minkiewicz
Brompton
On Tue, 5 Jan 2010 05:29:32 -0800 (PST)
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> wrote:

http://tinyurl.com/yevd53n

Jeśli rowery robią tak wygodne i ergonomiczne jak strony, to
musieliby mi cholernie dużo dopłacić, żebym się zgodził na nich
jeździć. :-/

[...]

Może rzuć okiem na to: http://strida.co.uk/english/products.php
Przychodzi standardowo z oponkami półtoracalowymi, ale da się wcisnąć
nawet nieco szersze, z ktĂłrymi chyba sobie poradzi nawet na kiepskiej
nawierzchni. Składa się jak wózek dziecinny. Jeździ się trochę dziwnie,
bo jest bardzo krĂłtki, ale to tylko moja opinia.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-01-05 10:33:12
Autor: Zbrochaty
Brompton
Może rzuć okiem na to:http://strida.co.uk/english/products.php
Przychodzi standardowo z oponkami półtoracalowymi, ale da się wcisn±ć
nawet nieco szersze, z którymi chyba sobie poradzi nawet na kiepskiej
nawierzchni. Składa się jak wózek dziecinny. JeĽdzi się trochę dziwnie,
bo jest bardzo krótki, ale to tylko moja opinia.

akurat na takim, albo b. podobnym jezdzilem przez kilka minut.
Wrazenia takie sobie
Zbrochaty

Data: 2010-01-09 02:57:09
Autor: rowerek
Brompton

Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:
>http://tinyurl.com/yevd53n

Je¶li rowery robi± tak wygodne i ergonomiczne jak strony, to
musieliby mi cholernie dużo dopłacić, żebym się zgodził na nich
jeĽdzić. :-/

> [...]

nawierzchni. Składa się jak wózek dziecinny. JeĽdzi się trochę dziwnie,
bo jest bardzo krótki, ale to tylko moja opinia.

Uwazam ze kazdy rower trzeba najpierw wytestowac. A pozniej o nim
komentowac. Mam Brom i tak naprawde nie dbam za bardzo o niego, juz
ponad rok nim jezdze i oprocz wymiany lancucha to nic przy nim nie
robilem. a uzywalem go 600km miesiecznie.

Data: 2010-01-09 10:58:50
Autor: Jan Srzednicki
Brompton
On 2010-01-09, rowerek wrote:

[...]

600km miesięcznie na Stridzie? Whoa!
Chyba, ĹĽe masz coĹ› innego. ;)

Data: 2010-01-09 03:01:47
Autor: rowerek
Brompton
On 9 Sty, 11:58, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-01-09, rowerek wrote:

> [...]
> ponad rok nim jezdze i oprocz wymiany lancucha to nic przy nim nie
> robilem. a uzywalem go 600km miesiecznie.

Chyba, że masz co¶ innego. ;)

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

napisalem 600km miesiecznie na Bromptonie-przepraszam ze napisalem
Brom, zamiast Brompton.

Data: 2010-01-05 17:59:23
Autor: Dominik Mirowski
Brompton
Zbrochaty wyklepal(a) :

Jesli chodzi o skladanie to jest fenomenalny, mozna w stanie zlozonym
i rozlozonym zobaczyc w jednej z galerii handlowych w Wawie

I jak, dobrze placa ??

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko tu, ale i na forach rowerowych :].
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-01-05 10:50:04
Autor: Zbrochaty
Brompton
I jak, dobrze placa ??

?????

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko tu, ale i
na forach rowerowych :].

Spiskowa teoria dziejow, kultura wyrazania sie i od razu na poczatek
inwektywa.. Kolega z PIS-u?

Zaloz google i sobie sprawdz, ze na zadnym innym forum rowerowym nigdy
nie pisalem, a poza tym mam dobra prace, malo wolnego czasu, ktory
lubie wykorzystac m.in. na jazde rowerem bo sprawia mi to
przyjemnosc...

Kazdy produkt moze ladnie wygladac, poczatkowo nawet zafascynowac a
potem okazac sie niewypalem, stad moje pytanie na forum.
Jesli masz cos do powiedzenia w temacie to napisz cos madrego, a jak
nie masz, to po prostu nie pisz
Zbrochaty

Data: 2010-01-05 20:26:01
Autor: Dominik Mirowski
Brompton
Zbrochaty wyklepal(a) :

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko
tu, ale i na forach rowerowych :].
Spiskowa teoria dziejow, kultura wyrazania sie i od razu na poczatek
inwektywa..

A moze przypadek... W ciagu 24 godzin w 3 róznych miejscach pojawiaja sie opinie, zapytania z wstawkami "fenomenalny", "lepszy od dahona", "super sztywny" etc...  :). W tym na obydwu forach uzytkownicy zostali "zarzadzeni kryzysowo" banem...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-01-05 11:45:04
Autor: Zbrochaty
Brompton
A moze przypadek... W ciagu 24 godzin w 3 r znych miejscach pojawiaja sie
opinie, zapytania z wstawkami "fenomenalny", "lepszy od dahona", "super
sztywny" etc...  :). W tym na obydwu forach uzytkownicy zostali "zarzadzeni
kryzysowo" banem...

Nie wiem o czym mowisz, jak pisalem wczesniej nie dysponuje az taka
iloscia czasu, aby monitorowac wszystkie fora rowerowe, zagladam tylko
tutaj czasami.

Jezdziles na tym?, masz jakies zdanie?
Zbrochaty

Data: 2010-01-05 21:08:29
Autor: Marcin Hyła
Brompton
On 2010-01-05 14:29, Zbrochaty wrote:

sie na tym jezdzi? Po przejechaniu kilku kolek w Decathlonie czy
GoSporcie przeszla mi ochota na Dahona, b. kiepsko sie prowadzil

Brompton prowadzi się tak samo albo i "gorzej". To kwestia rozstawu kół i umieszczenia kierownicy, a nie konkretnej firmy. Składaki są o 1/3 krótsze od zwykłych rowerów i tego się nie przeskoczy, ale można się łatwo przyzwyczaić. Pamiętam, że na Bromptonie ładnych pare lat temu niemal wyryłem, a dahonem jeżdżę i dasię.

marcin ha
--
Miasta dla rowerĂłw http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-01-05 23:31:34
Autor: jacek duma
Brompton
Zbrochaty pisze:
[...]

Jeżdżę Yeahem, idea ta sama, stalowy dahon. Różnica między markami niewielka, raczej w detalach użytkowych dostępno¶ć czę¶ci, cena.
Tak jak napisali inni, każdy składak tego typu jest praktycznie ten sam i posiada takie same wady.

Można zniwelować oponami zakładaj±c dobre klockowe bierzniki a nie slicki. Osobi¶cie jeszcze mam slicka, jak padnie będzie pewnie jakie¶ bieżnikowe schwalbe.

Osobi¶cie używam jako kompromis - wkładam do bagażnika samochodu i jeżdżę tam gdzie dojechać zwykłym rowerem jest za daleko. ¦wietny do jeżdżenia z małym dzieckiem gdy ono obok Ciebie ¶miga na małym rowerku. Nie czuje że za bardzoo odstaje, a i ręk± można mu pomóc nie zsiadaj±c z   roweru.

Awaryjnie do pracy jak główny rower zawiedzie.

jd

Data: 2010-01-06 06:06:12
Autor: Inquirer
Brompton
[...]

Jezdze najtanszym dahonem do i z pracy, bylem z nim nad Dunajem i w
Prowansji,
dal rade:). Problem tylko w strzelajacych od czasu do czasu
szprychach, ale to pewno
z racji mojej slusznej wagi:)

Data: 2010-01-06 16:06:13
Autor: Tomasz Minkiewicz
Brompton
On Wed, 6 Jan 2010 06:06:12 -0800 (PST)
Inquirer <sdaman29@gmail.com> wrote:

> [...]
> slicki. Osobiście jeszcze mam slicka, jak padnie będzie pewnie jakieś
> bieĹĽnikowe schwalbe.
>
> Osobiście używam jako kompromis - wkładam do bagażnika samochodu i
> jeżdżę tam gdzie dojechać zwykłym rowerem jest za daleko. Świetny do
> jeżdżenia z małym dzieckiem gdy ono obok Ciebie śmiga na małym rowerku.
> Nie czuje że za bardzoo odstaje, a i ręką można mu pomóc nie zsiadając z
>   roweru.
>
> Awaryjnie do pracy jak główny rower zawiedzie.
Jezdze najtanszym dahonem do i z pracy, bylem z nim nad Dunajem i w

Ale Ty go tam zawiozłeś, czy on Ciebie? Bo to jednak trochę zmienia
optykÄ™. ;)

dal rade:).

Tzn. w bagażniku auta się zmieścił? :-P

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-01-06 21:47:30
Autor: robertbrn
Brompton
[...]

:) to raczej wina kiepskich szprych! Ja tez juz kilka wymienilem.
Probowalem jezdzic dahonem po gorskich drogach, raczej porazka :) za to po
sniegu jezdzi sie rewelacyjnie trzeba tylko oponki z bieznikiem zalozyc!

--

Brompton